Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TYA Bekijk Berichten
    Kan iemand een foto plaatsen van een 2.7 TDI in Lavagrijs.

Alvast bedankt.

Comment

• Stoffen interieur(sportzetels)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
        Dat zijn Chinese wuvven. Die zijn 10x zo gewillig als de Belgische, dus die komen voor niks mee denk ik...

Me so horny, me love you long time

Dat exterieurpakket zie je op verschillende foto's, maar het is nog niet beschikbaar. Ik snap het niet. Misschien weet E90N meer?

@ Mario, die velgen zijn wel al beschikbaar. S-line of gewone versie zoals ambition maakt toch niks uit, dus waarom vraag je speciaal naar S-line A4-foto's?

Neen ik weet niet meer, maar ik weet wel dat het géén enkele probleem is om dit exterieurpakket "nadien" te plaatsen. Het is zelfs een pak goedkoper dan als je het in de garage laat plaatsen.
        (Je hebt alleen de serienummers nodig.)
        Hoe ik het ga doen:
        Bestellen in Duitsland en zelf afhalen, nadien laten spuiten/plaatsen door "goede" carrossier"
        Wat die velgen betreft is dit natuurlijk jammer maar dat is het nadeel van in het begin te bestellen dan staat alles nog niet op punt. Die 19duimers (9 spaaks en 20 spaaks) komen er zeker weten later bij.
        Sintruin till I die

Comment

• Nog Lavagrijs

Comment

• Phantomschwarz+18" star

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              Stoffen interieur(sportzetels)
              Kleurenscherm maar geen MMI bedieningsknoppen???

Comment

• Jawel, cfr.onder de cd-lader...

Comment

• Maar niet op de middenconsole...

Comment

• jep, niet zo handig volgens mij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                      Zou dat niet het basis MMI zijn met zo'n pijltjes-systeem zoals de A6 van Stradge?

Edit: Hier heb je allemaal de verschillende mogelijkheden:

Radio-installatie Chorus: MMI-bedieningsconcept, monochroom 6,5"-scherm
                      Radio-installatie Concert: MMI-bedieningsconcept, 6,5"-TFT-kleurenscherm
                      Radio-installatie Symphony: MMI-bedieningsconcept, 6,5"-TFT-kleurenscherm
                      Navigatiesysteem met DVD inclusief MMI: 7"-kleurendisplay
                      Navigatiesysteem inclusief MMI basic plus: 6,5" monochroom display

Die in het vet is volgens mij die dat afgebeeld staat. Omdat de draaiknop is blijven staan onder de versnellingspook. Bij de drie eerste (Radio-instalatie) staat de knoop bij de cd-lader. Kijk hiervoor de post van Static (Hier)
                      Ahhh bij Concert en Symphony heb je ook kleurenscherm, maar de knoppen niet aan de versnellingspook... Dat is het dus

Comment

• oef, ben ik blij dat die van mij dus zullen onderaan staan...

Comment

• heb de mijne besteld op 24 november. weet iemand ongeveer wanneer de productieweek en levering zou kunnen liggen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk Berichten
                            heb de mijne besteld op 24 november. weet iemand ongeveer wanneer de productieweek en levering zou kunnen liggen ?
                            Ik vermoed week 7 of 8 productieweek, levering is zeker max. 2 weken later? Heb je deze info niet gekregen van de dealer?
                            De eerste bestellingen en testwagens worden vanaf volgende week geleverd...

Comment

• ik ben hem gaan bestellen op 24 november en zou voorzien zijn in april maar de verkoper zei dat ze er al een paar besteld hadden zonder meer (om in de pipeline te zitten), en aangezien er nog geen productieweek in zijn systeem vermeld was kon hij één van deze wagens nog aanpassen met al mijn gewenste optie zodanig dat ik hem in maart al zou kunnen hebben. Nu twee weken geleden gaf de dealer mij week 13 aan als productieweek (eind maart) levering half april ? Daarom mijn vraag naar anderen toe.

Comment

• Ik verveelde me ff, en heb er een titanium velgen + spiegels op geshopt om een beeld te geven..

Kan misschien wel leuk zijn, hier heb je de originele..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten

zou die onderste geen meteoorgrijze zijn ???

Comment

Ik verveelde me ff, en heb er een titanium velgen + spiegels op geshopt om een beeld te geven..

Kan misschien wel leuk zijn, hier heb je de originele..
                                    Knap alleen de grill mag ook zwart

Comment

Knap alleen de grill mag ook zwart
                                      Thx Voila, de grill is nu ook donker grijs - licht zwart..

Ik hoop zo dat die velgen beschikbaar zijn in zo'n Titanium kleur, net zoals op de RS 4 !

Comment

Thx Voila, de grill is nu ook donker grijs - licht zwart..

Ik hoop zo dat die velgen beschikbaar zijn in zo'n Titanium kleur, net zoals op de RS 4 !
                                        Af
                                        Ik hoop het ook, het zijn superknappe velgen zeker in Titaniumkleur.
                                        Maar ik denk dat je ze zowieso al bij quattro GmbH kunt bestellen he?

Comment

Af
                                          Ik hoop het ook, het zijn superknappe velgen zeker in Titaniumkleur.
                                          Maar ik denk dat je ze zowieso al bij quattro GmbH kunt bestellen he?
                                          Dat vind ik nu ook!!

Ja serieus? Wist ik niet..

Dan zou er nog altijd een mogelijkheid opzitten om de standaard S-Line 5 spaaks "Profil" velgen te houden als wintervelgen ofzo en die in Titaniumkleur bij te bestellen bij quattro GmbH.. Al hoop ik dat ze direct leverbaar zijn, zonder veel omweg..

Edit: Zie nu pas later dat er een vraagteken achter je zin staat Maar achteraf gezien, zou dit best wel mogelijk zijn via quattro GmbH

Comment

Working...
                                          X