Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZo zou ik m'n A4 onmiddellijk willen bestellen, kleur, velgen...alles klopt gewoon. Knap werk Quattro_Dt , geeft al een een idee hoe knap je deze A4 wel niet kan maken! Spiegels mogen wel wit blijven vind ik.
Een witte staat bij ons allesinds op de keuzelijst.. Want ik en mn vader hebben geen zin dat je tijdens zo'n zomerse dagen allemaal die "krasjes" ziet in het koetswerk op een donkere wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk kijk uit naar hoe jullie de A4 uiteindelijk gaan configureren. Maar ik denk dat je die krasjes op een witte wagen ook niet zal kunnen vermijden, wel zal het iets minder opvallen. Op tijd en stond eens waxen he
We kijken nu al naar alle opties enzo, maar we wachten allesinds tot de Avant er is.. Want we hebben al een Berline, endus een Avant is eventueel ook een optie. Als de Avant ons enorm aanstaat, wordt het een Avant.. Maar dat is afwachten!
Wanneer wordt deze eigenlijk voorgesteld/geleverd? Het is ergens begin 2008, maar maart is infeite ook nog "begin" 2008 éh.
Comment
-
Ik dacht in de loop van maart, maar ik kan er ook naast zitten. Maar volgens mij zou het wel de moeite waard kunnen zijn om te wachten op de voorstelling van de Avant.
De foto's die er reeds van bestaan zijn imo veelbelovend. Ik zou het een moeilijke keuze vinden om te kiezen tussen de B8 Seden en de B8 Avant. Bij de B7 ga ik onmiddellijk voor de Avant, maar de B8 Sedan is gewoon super.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk dacht in de loop van maart, maar ik kan er ook naast zitten. Maar volgens mij zou het wel de moeite waard kunnen zijn om te wachten op de voorstelling van de Avant.
De foto's die er reeds van bestaan zijn imo veelbelovend. Ik zou het een moeilijke keuze vinden om te kiezen tussen de B8 Seden en de B8 Avant. Bij de B7 ga ik onmiddellijk voor de Avant, maar de B8 Sedan is gewoon super.
Ik ben vooral benieuwd naar de achterkant van de Avant, en of ze er nu effectief LED's in zouden steken langs achter (al dan niet optioneel).
Comment
-
productie week 8
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenDe mijne is wordt volgens de dealer gemaakt in week 4 en geleverd week 6.
Dat zouden voor hem ook de eerste leveringen zijn...
Bedankt voor de foto's in Lavagrijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TYA Bekijk BerichtenLevering in week 9 volgens de dealer. Met zonnescherm achter.
Bedankt voor de foto's in Lavagrijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNog Lavagrijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Crosscountry Bekijk BerichtenEén van de weinige auto's die nu's echt geen grote velgen nodig heeft om mooi te zijn, vind ik. Integendeel zelfs. De 18" zijn er zelfs over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenIk heb hem toch liever zo: rrrr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBen eens benieuwd hoeveel die Titanium velgen zouden kosten moesten ze uitkomen .. 4000?
Ik heb overtlaatst in de showroom een A6 S-Line zien staan met deze in 19". Je moest er om precies te zijn nog €550,00 voor betalen. Maar dit komt doordat er op een S-Line al standaard 18" liggen..
Op een A4 zal dit niet meer zijn, en aangezien wij toch S-Line nemen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenS-line ligt vast? Nice
Want we nemen zowiso sportzetels met Alcantara/Leer combinatie, 18" of 19" velgen, sportstuurtje,.. En als je alles uitrekent, is die €4900 dat het S-Line pakket kost, +/- de prijs dat de inhoud van het "pack" S-Line bedraagd. Dus met S-Line maak je geen verlies infeite..
We zijn er wel nog niet uit wat we doen met het exterieurpakket...
Comment
Comment