De velgen worden goedkoper in combinatie met het pack lifestyle, dat profeit heb je wel niet als je sline neemt...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenDe velgen worden goedkoper in combinatie met het pack lifestyle, dat profeit heb je wel niet als je sline neemt...
Maar via een S-Line doe je ook profeit op de velgen hoor. Want hoe verklaar je anders dat die 19" velgen op een A6 nog "maar" €550,00 kosten..
Check het maar in de Duitse CC (of Belgische).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenDan die 19" der maar onder om zoveel mogelijk profeit te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenJe moet nog altijd bijbetalen voor 19", maar wel veel goedkoper dan zonder S-Line. Voor 18" moet je zelfs niets bijbetalen (als je S-Line neemt).
Maar zoals ik al zei, wat kosten die banden dan wel niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk heb kortingen gehoord die schommelen tussen 5-8%, meer zit er zeker niet in.
Ik dacht dat de Avant nog niet bestelbaar was, misschien weten andere forummers hier meer over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenDaar heb je gelijk in, maar op zo een bedrag is die 550 maar wat kleingeld
Maar als je laagprofiel banden koop, moet je leven met het feit dat het rubber ook meer kost..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenZelfs zonder titanium, dat doet er niet veel aan.
Ik heb overtlaatst in de showroom een A6 S-Line zien staan met deze in 19". Je moest er om precies te zijn nog €550,00 voor betalen. Maar dit komt doordat er op een S-Line al standaard 18" liggen..
Op een A4 zal dit niet meer zijn, en aangezien wij toch S-Line nemen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenDaar heb je gelijk in, maar op zo een bedrag is die 550 maar wat kleingeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk had het natuurlijk over de prijs als je ze afzonderlijk moet kopen. Voorlopig zijn ze nog niet leverbaar in Titanium look op een A4 of A5, jammer genoeg.
Voorlopig? Dus ze gaan beschikbaar worden voor de A4 (en/of A5)?
Comment
-
velgen in 18 en 19"
Het is wel grappig om deze discussie te volgen moet ik zeggen. Er wordt hier gegoocheld met bedragen voor velgen alsof het niks is. Maar de commentaren komen dan ook van degene die nog niet de leeftijd hebben om een rijbewijs te hebben laat staan de wagen te besturen op 18 of 19"...
Ik moet het stellen met een leasebudget waar zelf de velgen star in 18" een zotte kost bleek te zijn. Ik heb me dan maar replica's gezocht en ja in de "goedkopere" 18"...
Het kan natuurlijk ook zijn dat ik een arme luis ben hé :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenJa afzonderlijk zal de prijs veel hoger liggen..
Voorlopig? Dus ze gaan beschikbaar worden voor de A4 (en/of A5)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenHet is wel grappig om deze discussie te volgen moet ik zeggen. Er wordt hier gegoocheld met bedragen voor velgen alsof het niks is. Maar de commentaren komen dan ook van degene die nog niet de leeftijd hebben om een rijbewijs te hebben laat staan de wagen te besturen op 18 of 19"...
Ik moet het stellen met een leasebudget waar zelf de velgen star in 18" een zotte kost bleek te zijn. Ik heb me dan maar replica's gezocht en ja in de "goedkopere" 18"...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenHet is wel grappig om deze discussie te volgen moet ik zeggen. Er wordt hier gegoocheld met bedragen voor velgen alsof het niks is. Maar de commentaren komen dan ook van degene die nog niet de leeftijd hebben om een rijbewijs te hebben laat staan de wagen te besturen op 18 of 19"...
Comment
-
PS Welke replica's zal je nemen? via garage?
Comment
-
Ik vind het belachelijk dat je een van de weinige berichten die je post, dat van deze zever moet zijn.
Je moet iedereen eerst eens wat leren kennen voordat vooroordelen en commentaar begint te geven. Zo zijn er hier meer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenIk vind het belachelijk dat je een van de weinige berichten die je post, dat van deze zever moet zijn.
Je moet iedereen eerst eens wat leren kennen voordat vooroordelen en commentaar begint te geven. Zo zijn er hier meer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk BerichtenHet was niet kwalijk bedoeld, ik had me hier gewoon verwacht aan een ouder publiek...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk BerichtenHet was niet kwalijk bedoeld, ik had me hier gewoon verwacht aan een ouder publiek...
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenDenk dat het ook niet op u bedoeld was... But i'll let you "old" people fight it out
Ik bedoel maar... Denk verder na als je zoiets zegt. Sommige van die mannen zijn heel jong, maar kunnen dit zelf betalen. Kijk hier eens rustig rond. En als je wat meer hebt gepost en gelezen, ken je die mensen hier en snap je hoe zulke situaties kunnen.
Sorry voor het off-topic!!! Maar af en toe moet het nog eens gezegd worden, jammer genoeg
Allé hup, Audi-boys. Back on the A4!
Comment
Comment