Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
    kan er mij soms iemand helpen aan foto's van een B8 in meteoorgrijs ????
    Heb je al gekeken op www.mobile.de? Ik heb hier volgens mij al eentje gezien. Ofwel bij A4 B8 of bij Audi-lovers.
    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
      hallo

ik ben ook aan het kijken voor een nieuwe A4

enkele vragen die ik heb:
      - hoeveel korting krijgen jullie
      - is de Avant reeds te bestellen, indien ja weet iemand mogelijke leveringsdata ?; ik hoor juni

mvg
      D.

Ik heb een offerte gekregen voor de A4 diesel (lifestyle plus en loungepakket ) 136 pk van 6% +0,68%fleetkorting. Een beetje weinig vind ik om een nieuw model te lanceren en hierdoor blijft hij duur. Bij BMW geven ze tot 15% korting (salonkorting +dealerkorting) voor de 318D. En ik vergelijk hier qua opties ook appels met appels.

Comment

• Last edited by ; 10/01/2008, 23:20. Reden: Meteoorgrijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
          Het is wel grappig om deze discussie te volgen moet ik zeggen. Er wordt hier gegoocheld met bedragen voor velgen alsof het niks is. Maar de commentaren komen dan ook van degene die nog niet de leeftijd hebben om een rijbewijs te hebben laat staan de wagen te besturen op 18 of 19"...

Ik moet het stellen met een leasebudget waar zelf de velgen star in 18" een zotte kost bleek te zijn. Ik heb me dan maar replica's gezocht en ja in de "goedkopere" 18"...

Het kan natuurlijk ook zijn dat ik een arme luis ben hé :-)
          Ik ben misschien wel nog jong, weet ik. Ik heb 2 keuzes, ofwel doe ik mijn leeftijd weg en doe ik mij voor als iemand ouder ofwel ben ik eerlijk. Ik kies liever voor het laatste..

Ik ben enorm verzot op auto's, meerbepaald Audi dan. Dus logisch dat ik er redelijk veel van weet, al zijn er nog veel dingen die ik geleerd heb van onderandere de nieuwe A4. Dus ook wel logisch dat ik hier redelijk veel post.

Verder staat er méér dan genoeg in mijn posts dat het een wagen is voor mijn vader. Lees ze gerust nog maar eens na.

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Al ooit gehoord van ouders? Die hebben mss wel al een rijbewijs En het budget om dergelijke zaken aan te schaffen.
          Voila, deze jonge heer (ook al is hij ouder ) heeft het tenminste gesnapt! Thx

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
          Ik vind het belachelijk dat je een van de weinige berichten die je post, dat van deze zever moet zijn.
          Je moet iedereen eerst eens wat leren kennen voordat vooroordelen en commentaar begint te geven. Zo zijn er hier meer...
          Net hetzelfde als caoimhin. Thx

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
          Klopt. Ik ben zelf maar 20. Ik kan mijn A3 niet zelf helemaal betalen. En een groot deel is door mijn ouders betaald. Zij kunnen dat betalen. Ik ben heel dankbaar. Ik snap nog niet dat ze dit aan mij uitgeven. Maar als ik het later kan, geef ik het ook aan mijn kinderen. Ik bekijk dat positief. Ze vertrouwen mij in die mate, dat ik met dergelijke wagen op de weg mag elke dag. En niet speciaal moet zeggen waar ik naar toe wil gaan ermee.

Ik bedoel maar... Denk verder na als je zoiets zegt. Sommige van die mannen zijn heel jong, maar kunnen dit zelf betalen. Kijk hier eens rustig rond. En als je wat meer hebt gepost en gelezen, ken je die mensen hier en snap je hoe zulke situaties kunnen.
          Allé hup, Audi-boys. Back on the A4!
          Ik zou het op mijn 20ste waarschijnlijk zelf ook niet kunnen betalen. Maar das echt zalig wat uw ouders doen. En ik hoop ook dat ik het later voor mijn kinderen kan doen. Ik krijg op mijn 18de de "oude" A4 B6, en ben daar zéér blij mee! Want het is echt nog altijd een prachtkar, en zeker omdat mijn ouders er altijd mee gereden hebben..

Ze vertrouwen mij ook voor zo'n dingen, ook al heb ik nog geen rijbewijs. Maar dat zijn dingen die ik hier niet openlijk ga posten . Ik ben echt tevreden dat ik zo'n ouders heb! En ga daarom ook hun vertrouwen in mij niet schaden...
          Last edited by ; 10/01/2008, 23:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
            Klopt. Ik ben zelf maar 20. Ik kan mijn A3 niet zelf helemaal betalen. En een groot deel is door mijn ouders betaald. Zij kunnen dat betalen. Ik ben heel dankbaar. Ik snap nog niet dat ze dit aan mij uitgeven. Maar als ik het later kan, geef ik het ook aan mijn kinderen. Ik bekijk dat positief. Ze vertrouwen mij in die mate, dat ik met dergelijke wagen op de weg mag elke dag. En niet speciaal moet zeggen waar ik naar toe wil gaan ermee.

Ik bedoel maar... Denk verder na als je zoiets zegt. Sommige van die mannen zijn heel jong, maar kunnen dit zelf betalen. Kijk hier eens rustig rond. En als je wat meer hebt gepost en gelezen, ken je die mensen hier en snap je hoe zulke situaties kunnen.

Sorry voor het off-topic!!! Maar af en toe moet het nog eens gezegd worden, jammer genoeg

Allé hup, Audi-boys. Back on the A4!
            Mooi gezegd We delen gewoon allemaal dezelfde passie, die in mijn ogen, niet leeftijdsgebonden is...

Comment

• Al moet ik wel ff meedelen dat ik er zelf geen voorstander ben, van een auto "krijgen" van de ouders. Mijn vader zei me dat al van vrij jonge leeftijd, als ge later nen auto wil zulde hem zelf moete betalen. En ook al kan die mens gerust voor mij ne wagen kopen, hij deed het niet. En ik ben hem daar dankbaar voor. Daardoor komt het dat ik mijn eerste eigen wagen pas gekocht heb na het afronden van mijn studies. En een occasie van 10-11 jaar Gevold door een Golf van 13 jaar oud. En ondertussen aan het sparen voor een Audi A3 SB. Die ondertussen een A5 geworden is De enige hulp die ik van m'n vader krijg, is het feit dat ik zijn korting bij Audi kan gebruiken. Hiermee wil ik wel niemand veroordelen omdat hij zijn wagen (gedeeltelijk) gekregen heeft. Ik zelf ben er gewoon tegen. Later krijgen mijn kinderen ook geen wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Al moet ik wel ff meedelen dat ik er zelf geen voorstander ben, van een auto "krijgen" van de ouders. Mijn vader zei me dat al van vrij jonge leeftijd, als ge later nen auto wil zulde hem zelf moete betalen. En ook al kan die mens gerust voor mij ne wagen kopen, hij deed het niet. En ik ben hem daar dankbaar voor. Daardoor komt het dat ik mijn eerste eigen wagen pas gekocht heb na het afronden van mijn studies. En een occasie van 10-11 jaar Gevold door een Golf van 13 jaar oud. En ondertussen aan het sparen voor een Audi A3 SB. Die ondertussen een A5 geworden is De enige hulp die ik van m'n vader krijg, is het feit dat ik zijn korting bij Audi kan gebruiken. Hiermee wil ik wel niemand veroordelen omdat hij zijn wagen (gedeeltelijk) gekregen heeft. Ik zelf ben er gewoon tegen. Later krijgen mijn kinderen ook geen wagen.
                Dit zegt mijn vader ook constant. Maar hij heeft me ondertussen die B6 beloofd voor als ik mag rijden.. Maar mijn volgende wagens moet ik zelf voor zorgen, wat ik ook wel normaal vind. Ik zal wel zien hoe het loopt.. Mijn eerste eigen wagen zal zo goed als zeker ook een occasie zijn hoor.

Een wagen kopen voor mijn kinderen ga ik ook niet doen, maar ze eventueel wel een beetje financieel helpen bij hun eerste wagen.. Maar dit is nog verre toekomstmuziek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Al moet ik wel ff meedelen dat ik er zelf geen voorstander ben, van een auto "krijgen" van de ouders. Mijn vader zei me dat al van vrij jonge leeftijd, als ge later nen auto wil zulde hem zelf moete betalen. En ook al kan die mens gerust voor mij ne wagen kopen, hij deed het niet. En ik ben hem daar dankbaar voor. Daardoor komt het dat ik mijn eerste eigen wagen pas gekocht heb na het afronden van mijn studies. En een occasie van 10-11 jaar Gevold door een Golf van 13 jaar oud. En ondertussen aan het sparen voor een Audi A3 SB. Die ondertussen een A5 geworden is De enige hulp die ik van m'n vader krijg, is het feit dat ik zijn korting bij Audi kan gebruiken. Hiermee wil ik wel niemand veroordelen omdat hij zijn wagen (gedeeltelijk) gekregen heeft. Ik zelf ben er gewoon tegen. Later krijgen mijn kinderen ook geen wagen.
                  dit vind ik, sorry voor de verwoording, dikke zever, hoe moet iemand van 18 dat nog 5 jaar naar school moet gaan een goede auto bekostigen??
                  en ook vind ik dit jammer voor je kinderen, als je het perfect kan betalen. ze zullen ook wel later denken, die wil ze allemaal meenemen in zijn graf. (weet ik cru gesteld maar aub niet persoonlijk opnemen, is gewoon bedoeld om mogelijke reactie te verwoorden)

als uw ouders een beetje welgesteld zijn en ze kopen dat voor u, wat zou je daar tegen kunnen hebben, of wil je dat uw zoon/dochter later ook in een kleine oude minder veilige wagen kruipt waar soms nog meer kosten aan zijn dan 'ie gekost heeft.
                  Last edited by woumans; 11/01/2008, 01:48.
                  Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                  "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichten
                    dit vind ik, sorry voor de verwoording, dikke zever, hoe moet iemand van 18 dat nog 5 jaar naar school moet gaan een goede auto bekostigen??
                    en ook vind ik dit jammer voor je kinderen, als je het perfect kan betalen. ze zullen ook wel later denken, die wil ze allemaal meenemen in zijn graf. (weet ik cru gesteld maar aub niet persoonlijk opnemen, is gewoon bedoeld om mogelijke reactie te verwoorden)

als uw ouders een beetje welgesteld zijn en ze kopen dat voor u, wat zou je daar tegen kunnen hebben, of wil je dat uw zoon/dochter later ook in een kleine oude minder veilige wagen kruipt waar soms nog meer kosten aan zijn dan 'ie gekost heeft.
                    Je weet toch dat bij de meeste gevallen de ouders niet helpen? En bij een kleine minderheid de ouders een beetje helpen? En slechts bij uitzondering, onderandere bij u zo te horen, de ouders de auto volledig betalen... Anders was De Lijn al lang falliet! Dit is gewoon een manier van opvoeden, om te laten voelen dat het leven niet gemakkelijk is, en je moet werken om het te maken. Ik kan hier een hele lijst opsommen van jongeren met stinkend rijke ouders, die zelfs hun fiets zelf hebben moeten betalen bij wijze van spreken...

En als je nog 5 jaar moet studeren is het idd niet gemakkelijk, maar het gaat als je echt wil... Veel succes met je studies, maar ik zou toch eerst beginnen met een opfrissingscursus nederlands, vindT ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                      Je weet toch dat bij de meeste gevallen de ouders niet helpen? En bij een kleine minderheid de ouders een beetje helpen? En slechts bij uitzondering, onderandere bij u zo te horen, de ouders de auto volledig betalen... Anders was De Lijn al lang falliet! Dit is gewoon een manier van opvoeden, om te laten voelen dat het leven niet gemakkelijk is, en je moet werken om het te maken. Ik kan hier een hele lijst opsommen van jongeren met stinkend rijke ouders, die zelfs hun fiets zelf hebben moeten betalen bij wijze van spreken...

En als je nog 5 jaar moet studeren is het idd niet gemakkelijk, maar het gaat als je echt wil... Veel succes met je studies, maar ik zou toch eerst beginnen met een opfrissingscursus nederlands, vindT ik
                      dan naar evenredigheid van hun vermogen helpen he,
                      als het later bij mij mogelijk is en ik heb kinderen, dan zijn mijn kinderen toch ook goed gesteund van thuis uit. Als ik het kan, ten minste toch naar evenredigheid van mijn kunnen.
                      EDIT: ik ga het anders verwoorden want ik kom te bruut over, mijn excuses.
                      ik vind het ook NIET "normaal" dat ik van mijn ouders een auto krijg, daarentegen zou ik het wel normaal vinden dat IK mijn kinderen een auto zou geven als de situatie dat toelaat.
                      Last edited by woumans; 11/01/2008, 02:30.
                      Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                      "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikos Bekijk Berichten
                        Ik heb een offerte gekregen voor de A4 diesel (lifestyle plus en loungepakket ) 136 pk van 6% +0,68%fleetkorting. Een beetje weinig vind ik om een nieuw model te lanceren en hierdoor blijft hij duur. Bij BMW geven ze tot 15% korting (salonkorting +dealerkorting) voor de 318D. En ik vergelijk hier qua opties ook appels met appels.
                        Ja, ik snap niet dat Audi zo weinig korting geeft!

Hoeveel mensen zijn hier al overgestapt op het gedacht "BMW!", komende van Audi. Door lange wachttijden (niets aan te doen) en de misserabele kortingen Waar zijn ze mee bezig. Je zou zeggen, een sommige dealers snappen dat en geven een paar % extra. Maar iedereen komt met dezelfde korting af.
                        Last edited by Roox; 11/01/2008, 02:20.
                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Toen ik een BMW configureerde kwam ik goedkoper uit als bij Audi, en dan zeg jij dat ze nog eens tot 15% korting gaan? Een geluk dat ik niet zo heel bmw gezind ben, anders had ik een overstap ook wel overwogen...

Valt het nooit voor dat de wachttijden verkort worden? (waar ik stiekem op hoop) Dat zou een redding kunnen zijn voor Audi

Comment

• graag jullie mening over mijn config

Hello, ik denk volgende configuratie te bestellen. Graag jullie mening hierover en eventuele tips. Bedoeling is een comfortabel interieur (ik weet dat het dat sowieso wel is, maar ik wil nog ) en toch een ietwat sportief uiterlijk maar niet te veel (ik moet er mee naar klanten voor mijn zaak en wil hier niet TE overkomen).

De config:
                            • A4 Berline TDI 2.0L 136pk (eventueel deze later nog laten chippen, weet wel niet of dit goed is voor de auto)
                            • Kleur : hier ben ik nog niet aan uit
                            • Bekleding : Leder Milano Zwart (twijfel of ik hier niet het duurdere en strakkere leer zou nemen)
                            • Pack "Lifestyle Plus"
                            • Pack "Lounge"
                            • Inlegplaatjes in aluminium 'Hologramme'
                            • Verlichtingspakket
                            • Verchroomde vensteromlijsting (van te moeten )
                            • Audi Music Interface (voor mijn usb stick)
                            • Audi Soundsystem (ik hoop dat dit wel degelijk een meerwaarde is)
                            • Hill Hold Assist (voor het extra knopje )
                            • Opberg module
                            • Sportvering (dit moet samen met de velgen hem de sportievere look geven)
                            • Multifunctie sportstuur
                            • Alu velgen "7-spakig Structure" (17")
                            Graag jullie mening/raad/advies. Trouwens ik zou 7.5% korting krijgen, om even in te gaan op berichten hierboven.

Comment

• Ik wil nog 1 ding zeggen ivm dat hele auto krijgen op jonge leeftijd. Mijn echte eerste auto was een Bmw 318tds. Van 8 jaar oud. En daar was ik zo trots op. Open dak, lederen zetels. Was van mijn moeder geweest, en toen mijn zus haar nieuwe wagen kocht, ging ik door met de familiewagen.
                              Ik was echt heel content met die auto. En met pijn in het hart liet ik de wagen achter bij de volgende eigenaar... En die moest weg, want begon te verslijten na 9 trouwe jaren. En die kosten waren niet de moeite.
                              En toen ik een volgende auto mocht kiezen, had ik nooit verwacht dat het deze zou worden! Ik ben mijn ouders ook heel dankbaar. Want daar hebben ze hard voor gewerkt.

Maar je moet weten... Ik doe mijn verdere studies. Ik rij 65-70km per dag naar school alleen. Daarbuiten voor mij vrijetijdsbestedingen.
                              Maar ik kreeg de keuze. Op kot of een auto. En natuurlijk koos ik een auto. Je mag eens uittellen wat een kot op jaarbasis kost, man!
                              Het kot zelf, meubels, elektronische apparaten voor wat "luxe", elke dag een paar keer eten, en 's avonds op de zuip gaan zal ik ook wel inzitten een paar keer in de week.

Komt zo een wagen dan zoveel duurder uit? Denk van niet. Wij zijn autofreaks. En er zijn hier mensen die een dikke auto krijgen op jonge leeftijd. En ik snap dat sommige mensen "ons" (inclusief ik) scheef bekijken om met welke auto we rijden. Maar auto's is nu eenmaal mijn passie. Als het mij niet interesseerde, was ik met een Corsake of Fiëstake (allesbehalve slecht bedoeld) of ne oude occasie ook content.
                              Maar denk de volgende keer verder als ge hier commentaar op geeft.

Ik denk dat we ons punt hebben gemaakt. Dus nu kunnen we terug in alle rust over decadente wagens babbelen zonder zever

ps, ik ga slapen, heb morgen examen.
                              Yow!
                              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten
                                Hello, ik denk volgende configuratie te bestellen. Graag jullie mening hierover en eventuele tips. Bedoeling is een comfortabel interieur (ik weet dat het dat sowieso wel is, maar ik wil nog ) en toch een ietwat sportief uiterlijk maar niet te veel (ik moet er mee naar klanten voor mijn zaak en wil hier niet TE overkomen).

De config:
                                • A4 Berline TDI 2.0L 136pk (eventueel deze later nog laten chippen, weet wel niet of dit goed is voor de auto)
                                • Bekleding : Leder Milano Zwart (twijfel of ik hier niet het duurdere en strakkere leer zou nemen)
                                • Pack "Lifestyle Plus"
                                • Pack "Lounge"
                                • Verlichtingspakket
                                • Opberg module
                                Graag jullie mening/raad/advies.
                                Hele mooie config, wel veel kleine extratjes die uiteindelijk de prijs aanzienlijk omhoog trekken...
                                Alleen Xenon staat er niet tussen?

Comment

Hele mooie config, wel veel kleine extratjes die uiteindelijk de prijs aanzienlijk omhoog trekken...
                                  Alleen Xenon staat er niet tussen?

Nee dat weet ik maar spijtg genoeg vind ik deze wel wat overdreven duur en de standaard lichten zijn ook wel cool.
                                  Geloof me het doet pijn want ik vind de leds wel super.

Comment

Toen ik een BMW configureerde kwam ik goedkoper uit als bij Audi, en dan zeg jij dat ze nog eens tot 15% korting gaan? Een geluk dat ik niet zo heel bmw gezind ben, anders had ik een overstap ook wel overwogen...

Valt het nooit voor dat de wachttijden verkort worden? (waar ik stiekem op hoop) Dat zou een redding kunnen zijn voor Audi
                                    Ja zeker! Maar het gaat hier over de A4. Die wagen is pas uit è! Als die wat populairder wordt, meer in de leasemarkt komt, heb je die auto binnen de 2 maanden of zo.
                                    Het is gewoon te vroeg. Maar het is hier A4/A5-aankopen alom, en ze zijn verbaasd dat het zo lang duurt. Dat moet gewoon een beetje op gang komen. Dat is alles...

Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten

De config:
                                    • Pack "Lifestyle Plus"
                                    • Pack "Lounge"
                                    • Verlichtingspakket
                                    • Opberg module
                                    Graag jullie mening/raad/advies. Trouwens ik zou 7.5% korting krijgen, om even in te gaan op berichten hierboven.
                                    Dat is een heel knappe configuratie vind ik. De kleur, daar zou ik persoonlijk ook last mee hebben. Maar binnenin gewoon zwart? Het is knap, maar bij de A4 zou ik dat mustangbruin nemen. Misschien toch ook zwart, afhankelijk van de buitenkleur.
                                    En het is allemaal smaak è...

Die velgen ben ik al beu gezien. Zou je dan niet liever de 10-spaaks 17ers willen? Ik heb die 7 spaaks op elk demo model gezien en ja... Vind er niet veel aan, maar ik moet ze nog eens zien denk ik.

7,5% is helemaal niet slecht voor een A4. Maar als je bij bmw gaat shoppen, krijg je inderdaad, zoals hierboven al vermeld is, rond de 15% korting!!

Succes nog è
                                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten
                                      Nee dat weet ik maar spijtg genoeg vind ik deze wel wat overdreven duur en de standaard lichten zijn ook wel cool.
                                      Geloof me het doet pijn want ik vind de leds wel super.
                                      Ja goedkoop is het niet, maar heb je ooit al met xenon gereden? Maakt 's avonds toch wel een groot verschil qua zichtbaarheid... Die ledjes zijn in dit geval gewoon een hele leuke extra

Een optie is altijd om het verlichtingspakket, opbergmodule, audi soundsystem en inlegplaatjes te laten vallen... Audi music interface vind ik dan wel weer leuk (spijt dat ik het uiteindelijk zelf heb laten vallen )
                                      Maar dit is natuurlijk wat ik zou doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                        Ja zeker! Maar het gaat hier over de A4. Die wagen is pas uit è! Als die wat populairder wordt, meer in de leasemarkt komt, heb je die auto binnen de 2 maanden of zo.
                                        Het is gewoon te vroeg. Maar het is hier A4/A5-aankopen alom, en ze zijn verbaasd dat het zo lang duurt. Dat moet gewoon een beetje op gang komen. Dat is alles...

Dat is een heel knappe configuratie vind ik. De kleur, daar zou ik persoonlijk ook last mee hebben. Maar binnenin gewoon zwart? Het is knap, maar bij de A4 zou ik dat mustangbruin nemen. Misschien toch ook zwart, afhankelijk van de buitenkleur.
                                        En het is allemaal smaak è...

Die velgen ben ik al beu gezien. Zou je dan niet liever de 10-spaaks 17ers willen? Ik heb die 7 spaaks op elk demo model gezien en ja... Vind er niet veel aan, maar ik moet ze nog eens zien denk ik.

7,5% is helemaal niet slecht voor een A4. Maar als je bij bmw gaat shoppen, krijg je inderdaad, zoals hierboven al vermeld is, rond de 15% korting!!

Succes nog è
                                        10-spaaks 17ers, mmmmm ik check het eens tnx.
                                        Maar zwart interieur blijft wel, ik vermoed dat ik als buitenkleur één van de grijze tinten pak (wel niet het muisgrijs dat je nu overal ziet)

Comment

Ja goedkoop is het niet, maar heb je ooit al met xenon gereden? Maakt 's avonds toch wel een groot verschil qua zichtbaarheid... Die ledjes zijn in dit geval gewoon een hele leuke extra

Een optie is altijd om het verlichtingspakket, opbergmodule, audi soundsystem en inlegplaatjes te laten vallen... Audi music interface vind ik dan wel weer leuk (spijt dat ik het uiteindelijk zelf heb laten vallen )
                                          Maar dit is natuurlijk wat ik zou doen

Mja daar heb ik ook al aan gedacht maar de inlegplaatjes moeten er wel bij vind ik.
                                          De rest zou wel wegkunnen maar al die opties samen overklassen wel de xenon vind ik.

Comment

Working...
                                          X