Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
    euh.... sommige zouden eens moeten kijken naar de titel van dit onderdeel; voor zover ik goed kan lezen: AUDI A4 B8
    Klopt. Maar het is nutteloos om hier een topic van te maken op zich. Af en toe moet hier eens wat over gezegd worden en je moet kunnen discussiëren.

Maar het is al lang genoeg bezig en ik stel voor dat we het dit onderwerp laten vallen.
    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
      Is dit quartzgrijs?

Comment

• Comment

• Comment

• Europas größte Auto- und Motor Community! DAS Forum für technische Probleme, Tuning und Fragen zum Auto oder Motorrad.

Arubablauw

Comment

• De eerste die ik zie zonder chroom raamomlijsting

Europas größte Auto- und Motor Community! DAS Forum für technische Probleme, Tuning und Fragen zum Auto oder Motorrad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn Bekijk Berichten
                Hier wil ik toch even op reageren. Ik vind dat er hier overdreven gereageerd wordt op het krijgen van een wagen. Uiteindelijk is het toch een praktische zaak die iedereen goed zou uitkomen als het financieel mogelijk is?

Twee werkende ouders met meerdere kinderen rijden serieus wat rond voor die kinderen. Sport, school, hobby's,... Je kunt ze niet overal naartoe sturen met de fiets. Dus eenmaal 18 jaar zijn ze oud genoeg om zelf te rijden en om zelf te kunnen rijden hebben ze een auto nodig. Zo worden de ouders ook minder belast. Als je graag hebt dat ze nog gaan studeren ook kunnen ze dat natuurlijk niet zelf betalen. Uiteindelijk is het 'maar' een vervoersmiddel, eentje dat je zo duur maakt als je zelf wil.

Ik heb op mijn 18de een spiksplinternieuwe Audi A3 gekregen. Daar heb jij dan blijkbaar een probleem mee maar voor mijn ouders zat het zo:
                Mijn ouders zijn zelfstandig, zodus financieel sterk genoeg maar weinig tijd. Als ik ergens op tijd wil zijn is het dus haast een noodzaak dat ik mijn eigen vervoer heb. Dan is er de keuze uit een tweedehands kopen of een nieuwe. Om niet het risico te lopen een probleemwagen te kopen en om zeker te zijn dat het een veilige auto is, zijn ze dus voor de nieuwe wagen gegaan. Het is een kleine Audi geworden omdat we de eigenaar van de garage kennen.
                Bijna al mijn vrienden die niet op kot zitten hebben een eigen wagen, nieuw of tweedehands, en het zijn zeker geen rijkeluiskindjes. Het is nu eenmaal de meest praktische oplossing.

Ik vind dat er nog een groot verschil is tussen uw kind een auto geven zodat ze hun veilig en fatsoenlijk kunnen verplaatsen als dit nodig is en bv uw 18 jarige zoon een Porsche 911 kopen. Dan is het statussymbool, niet gewoon een vervoersmiddel.
                Je moet al mijn reacties lezen, ik heb geen problemen met het feit dat er mensen zijn die hun kinderen wel één geven, ik zou het gewoon zelf nooit doen. Het enige waar ik problemen mee heb is met gasten die hun auto krijgen en dan wat de grote Jan uithangen van "Kijk eens met wat nen bak ik rijd". Mensen moeten zelf weten wat ze met hun geld doen, daar ga ik mij niet mee moeien

Comment

• Dat lichtblauw vind ik maar een lelijke kleur.

Comment

• Goede avond,

Ik volg dit topic al enkele weken en nu heb ik mij toch maar even geregistreerd omdat ik graag jullie mening wil weten over de bestelling van mijn B8.

Iets na de lancering is deze besteld met oa Lounge en Lifestyle Plus packs erbij en nog wat extra's zoals de Xenon, zwarte dakhemel verlichtingskit kleur Phantoom.

De wagens worden door de firma aangekocht en we krijgen een budget van 30k alles erboven is zelf bij te betalen. Op dat moment vroeg ik de garage nog of ik niet beter een 3 weken zou wachten zodat de salon voorwaarden bekent zouden zijn maar de garage vertelde mij dat daar toch niets uit zou komen op de nieuwe modellen. Dus die wagen maar besteld.

Kom ik vandaag op de Audi website terecht en krijg ik opeens een venster in het oog met salon voorwaarden. Lounge en Lifestyle plus zouden salon voorwarden bekomen zoals ik kan lezen met als voordelen 2796,10 euro op de Lifestyle en 799,20 euro op de lounge.

Dus hebben ze me schoon liggen gehad anders spaarde mij dat redelijk wat geld uit of kon ik er zelfs nog wat extra opties voor nemen.

Ik ben niet echt gelukkig met deze zaak en vraag om raad of jullie mening hierover.

Mvg. Ed

Comment

• Dat is inderdaad wel dik gefopt als ik dat zo lees...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                        Is dit quartzgrijs?
                        Jep das die kleur. Ik wil die kleur wel eens zien in het echt..

Comment

• Welkom!
                          Ik zou zo snel mogelijk de dealer contacteren en je verhaal doen, want dit is inderdaad niet echt eerlijk
                          Succes en hou ons op de hoogte.

Comment

• Ja dat was ook mijn gedacht dadelijk mijn beklag gaan doen en er geen gras over laten groeien. De bedoeling is dat er nog een aantal Audi's van bij die dealer moeten besteld worden dus daar gaat toch iets voor moeten gebeuren want anders is er oorlog.

Ik weet niet of ze morgen open zijn anders zal het voor maandag worden.

Updates zullen volgen.

Mvg. Ed

Comment

• Het zal inderdaad voor maandag zijn. Maar het is wel schandalig

Succes ermee, hopelijk lukt het om het geregeld te krijgen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                De eerste die ik zie zonder chroom raamomlijsting

www.motortalk.de
                                Oeioei... Dit is echt mottig, maar ja eender welke wagen is lelijk in dergelijke configuratie en dan nog eens vuil. Hij heeft dus echt wel grote velgen nodig. En deze foto bewijst het nog maar eens: shadowlook is lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk Berichten
                                  Goede avond,

Ik volg dit topic al enkele weken en nu heb ik mij toch maar even geregistreerd omdat ik graag jullie mening wil weten over de bestelling van mijn B8.

Iets na de lancering is deze besteld met oa Lounge en Lifestyle Plus packs erbij en nog wat extra's zoals de Xenon, zwarte dakhemel verlichtingskit kleur Phantoom.

De wagens worden door de firma aangekocht en we krijgen een budget van 30k alles erboven is zelf bij te betalen. Op dat moment vroeg ik de garage nog of ik niet beter een 3 weken zou wachten zodat de salon voorwaarden bekent zouden zijn maar de garage vertelde mij dat daar toch niets uit zou komen op de nieuwe modellen. Dus die wagen maar besteld.

Kom ik vandaag op de Audi website terecht en krijg ik opeens een venster in het oog met salon voorwaarden. Lounge en Lifestyle plus zouden salon voorwarden bekomen zoals ik kan lezen met als voordelen 2796,10 euro op de Lifestyle en 799,20 euro op de lounge.

Dus hebben ze me schoon liggen gehad anders spaarde mij dat redelijk wat geld uit of kon ik er zelfs nog wat extra opties voor nemen.

Ik ben niet echt gelukkig met deze zaak en vraag om raad of jullie mening hierover.

Mvg. Ed
                                  Dag Eg,

Uw dealer had toch gelijk, de pack prijzen, zoals je kan lezen op de salonvoorwaarden, zijn identiek als deze van ~2 maanden terug...

Grts.

Comment

• Die LEDs

Oogt compleet misplaatst op zo'n doorsnee A4.

Comment

• Goede avond Mario,

Dan had ik het verkeerd opgevat.

Goed dat je me daarop wijst anders stond ik daar mooi...

Mvg. Ed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
                                        Cool, replica's? welk merk?

Ik ben er nog niet uit... ik heb mijn wagen laten aanpassen naar een S-line, ik zal dus eerst afwachten hoe de wagen er zal uitzien met deze velgen...

grts
                                        Het zijn inderdaad replica's. Ik had ze gevonden via een site in Nederland maar iemand stuurde me door naar Deboosere omdat hij aan alles kan geraken. Uiteindelijk heb ik dan gekozen voor de 18" versie want hij heeft al de originele sportvering en daar ik veel baan moet doen moet ik ook rekening houden met het comfort.

Neem daar nog eens bij dat er standaard van de leasing uit er 16" onderligt en de opleg bij de wissel van banden is voor mijn rekening. En dat scheelt toch een serieuze slok op den borrel. Het is en blijft een firmawagen natuurlijk.

En als ik na 3 jaar weer moet inleveren is 18" tweedehands toch iets makkelijker kwijt te geraken denk ik zo.

Ik zag ook het privé bericht maar kan het niet openen. Excuses daarvoor..

Gr

Comment

• Ik moet toegeven dat ik ook mijn bedenkingen heb i.v.m. die LED's.
                                          Misschien een beetje misplaatst op een 2.0 TDI waarvan er horden op kenteken gezet zullen worden.
                                          Langs de andere kant: hoeveel leaseklanten zullen xenons aanstippen op de bestelbon?
                                          Men had het misschien beter voorbehouden aan de 6 cilindermodellen.

Comment

Working...
                                          X