Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
    Ik moet toegeven dat ik ook mijn bedenkingen heb i.v.m. die LED's.
    Misschien een beetje misplaatst op een 2.0 TDI waarvan er horden op kenteken gezet zullen worden.
    Langs de andere kant: hoeveel leaseklanten zullen xenons aanstippen op de bestelbon?
    Men had het misschien beter voorbehouden aan de 6 cilindermodellen.
    Bwa uiteindelijk zijn angeleyes bij BMW ook op alle motorisaties beschikbaar en het is eigelijk wel een goede motivatie om mensen xenons te doen nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Bwa uiteindelijk zijn angeleyes bij BMW ook op alle motorisaties beschikbaar en het is eigelijk wel een goede motivatie om mensen xenons te doen nemen.
      Maar engeloogjes zijn wel minder "in your face" dan zo'n rij LED's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
        Ik moet toegeven dat ik ook mijn bedenkingen heb i.v.m. die LED's.
        Misschien een beetje misplaatst op een 2.0 TDI waarvan er horden op kenteken gezet zullen worden.
        Langs de andere kant: hoeveel leaseklanten zullen xenons aanstippen op de bestelbon?
        Men had het misschien beter voorbehouden aan de 6 cilindermodellen.
        Als iedereen ze zou nemen kunnen ze mss misplaatst overkomen, maar het zou zonde zijn voor veel liefhebbers moesten ze ze niet kunnen selecteren. Moest het enkel op 6 cilinders zijn zou ik ze op m'n A5 ook niet kunnen nemen, en dat zou ik heel jammer vinden voor de totale look die ik aan m'n car wil geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk Berichten
          Goede avond,

Ik volg dit topic al enkele weken en nu heb ik mij toch maar even geregistreerd omdat ik graag jullie mening wil weten over de bestelling van mijn B8.

Iets na de lancering is deze besteld met oa Lounge en Lifestyle Plus packs erbij en nog wat extra's zoals de Xenon, zwarte dakhemel verlichtingskit kleur Phantoom.

De wagens worden door de firma aangekocht en we krijgen een budget van 30k alles erboven is zelf bij te betalen. Op dat moment vroeg ik de garage nog of ik niet beter een 3 weken zou wachten zodat de salon voorwaarden bekent zouden zijn maar de garage vertelde mij dat daar toch niets uit zou komen op de nieuwe modellen. Dus die wagen maar besteld.

Kom ik vandaag op de Audi website terecht en krijg ik opeens een venster in het oog met salon voorwaarden. Lounge en Lifestyle plus zouden salon voorwarden bekomen zoals ik kan lezen met als voordelen 2796,10 euro op de Lifestyle en 799,20 euro op de lounge.

Dus hebben ze me schoon liggen gehad anders spaarde mij dat redelijk wat geld uit of kon ik er zelfs nog wat extra opties voor nemen.

Ik ben niet echt gelukkig met deze zaak en vraag om raad of jullie mening hierover.

Mvg. Ed
          Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
          Dat is inderdaad wel dik gefopt als ik dat zo lees...
          Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Welkom!
          Ik zou zo snel mogelijk de dealer contacteren en je verhaal doen, want dit is inderdaad niet echt eerlijk
          Succes en hou ons op de hoogte.
          Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk Berichten
          Ja dat was ook mijn gedacht dadelijk mijn beklag gaan doen en er geen gras over laten groeien. De bedoeling is dat er nog een aantal Audi's van bij die dealer moeten besteld worden dus daar gaat toch iets voor moeten gebeuren want anders is er oorlog.

Ik weet niet of ze morgen open zijn anders zal het voor maandag worden.

Updates zullen volgen.

Mvg. Ed
          Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
          Het zal inderdaad voor maandag zijn. Maar het is wel schandalig

Succes ermee, hopelijk lukt het om het geregeld te krijgen..
          Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
          Dag Eg,

Uw dealer had toch gelijk, de pack prijzen, zoals je kan lezen op de salonvoorwaarden, zijn identiek als deze van ~2 maanden terug...

Grts.
          Inderdaad, die packs kosten evenveel als 2 maanden terug. De A5 staat ook met zijn packs tussen de saloncondities, doch zijn de prijzen hetzelfde als ervoor. Trouwens, moest er echt een verschil zijn, dan ligt de fout zeker niet bij u dealer. Want van iedereen die ik ken die gaan informeren zijn zeiden ze allemaal dat er geen saloncondities kwamen op de A4 en de A5. En die gaan toch allemaal niet liegen.

Comment

• Weet er iemand trouwens welke A4's er op het autosalon zullen staan?Ik hoop dat er een S-line aanwezig is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
              Het zijn inderdaad replica's. Ik had ze gevonden via een site in Nederland maar iemand stuurde me door naar Deboosere omdat hij aan alles kan geraken. Uiteindelijk heb ik dan gekozen voor de 18" versie want hij heeft al de originele sportvering en daar ik veel baan moet doen moet ik ook rekening houden met het comfort.

Neem daar nog eens bij dat er standaard van de leasing uit er 16" onderligt en de opleg bij de wissel van banden is voor mijn rekening. En dat scheelt toch een serieuze slok op den borrel. Het is en blijft een firmawagen natuurlijk.

En als ik na 3 jaar weer moet inleveren is 18" tweedehands toch iets makkelijker kwijt te geraken denk ik zo.

Ik zag ook het privé bericht maar kan het niet openen. Excuses daarvoor..

Gr

Deze week contact opgenomen met de dealer ivm de levering en hij bevestigde met de 1ste week van februari(auto besteld op 10 november)
              Ik wil nog reageren op de velgen en sportveren van deboosere die ik redelijk goed ken en hem waarschijnlijk ook nog zal nodig hebben
              Zoals eerder vermeld in een vorig bericht heb in mijn audi ook voorzien van de allomtegenwoordige star-velgen maar geen sportveren besteld omdat ik twijfelde over die 20mm(te weinig?,nu heb je al 30mm lees ik en ook omdat de dealer zei dat de wagen niet al te hoog ging staan,heb hier al dikwijls aangegeven daar mijn twijfels over te hebben..)
              Deboosere heeft al verschillende wagens van mij verlaagd en ik was altijd tevreden maar wat gaat de garage daar van zeggen als je in de garantieperiode door iemand anders de auto laat verlagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Inderdaad, die packs kosten evenveel als 2 maanden terug. De A5 staat ook met zijn packs tussen de saloncondities, doch zijn de prijzen hetzelfde als ervoor. Trouwens, moest er echt een verschil zijn, dan ligt de fout zeker niet bij u dealer. Want van iedereen die ik ken die gaan informeren zijn zeiden ze allemaal dat er geen saloncondities kwamen op de A4 en de A5. En die gaan toch allemaal niet liegen.
                Ik verschoot ook even toen de A4 erbij stond bij de salonvoorwaarden op de site
                Maar de prijzen komen idd overeen met die bij de lancering...

Maar had mij niets uitgemaakt, heb op mijn contract laten zetten dat ik de saloncondities achteraf terug vergoed zou krijgen, als er toch tegen alle verwachtingen in er zouden komen.

Comment

• Nog eens zonder chroom vensteromlijsting.
                  Lavagrijs

Comment

• zonder dikke wielen vind ik het maar matig.

Comment

• AUDI A4 Berline

AUDI IMPORT - SB

Modeljaar 2008

Pack “Lifestyle”

Metaalkleur*
                      Acoustic Parking System achteraan (7X1)
                      Snelheidsregelaar (8T1)
                      Vol. en per. alarm met takeldetectie (7AL)**
                      Buitenspiegels elektr. verstelbaar en verwarmbaar (6XD)
                      4 Aluvelgen 6 spaken Aero 16” (PRF)***

De prijzen zijn BTWi
                      * Behalve specifieke S line en “à la carte” kleuren
                      ** Standaard op V6
                      *** Enkel op 1,8 TFSi en 2,0 L TDi

Bestelcode van het pack : “WAS”

Motorisaties
                      1,8 TFSi en 2,0 L Tdi :
                      Waarde van het pack : 3.037,10
                      Prijs van het pack : 1.750,00
                      Klantenvoordeel : 1.287,10
                      in % : 42%

Motorisaties
                      V6 :
                      Waarde van het pack : 1.851,30
                      Prijs van het pack : 1.750,00
                      Klantenvoordeel : 101,30
                      in % : 5%

Opmerkingen :
                      Het pack “Lifestyle” heeft geen enkele invloed op de prijs van andere opties, tenzij :
                      • Het APS voor- en achteraan (7X4) dat verlaagt tot 459,80 € BTWi
                      • Het APS Advanced (7X dat verlaagt tot 1.004,30 € BTWi
                      • De adaptatieve snelheidsregelaar (8T4) die verlaagt tot 1.222,10 € BTWi
                      • Voor alle andere buitenspiegels is er een vermindering van 157,30 € BTWi
                      • Op 1,8 TFSI en 2,0 TDi is er een vermindering van 653,40 € BTWi voor alle andere velgen
                      Opgepast : Er is geen prijsvermindering tussen de packs

Pack “Lifestyle Plus”

Metaalkleur*
                      Acoustic Parking System achteraan (7X1)
                      Snelheidsregelaar (8T1)
                      Vol. en per. alarm met takeldetectie (7AL)**
                      Buitenspiegels elektr. verstelbaar en verwarmbaar (6XD)
                      4 Aluvelgen 6 spaken Aero 16” (PRF)***
                      GPS Plus met DVD (PNA / Pi4)

De prijzen zijn BTWi
                      * Behalve specifieke S line en “à la carte” kleuren
                      ** Standaard op V6
                      *** Enkel op 1,8 TFSi en 2,0 L TDi

Bestelcode van het pack : ‘WAS + PNA’

Motorisaties
                      1,8 TFSi en 2,0 L Tdi :
                      Waarde van het pack : 6.546,10
                      Prijs van het pack : 3.750,00
                      Klantenvoordeel : 2.796,10
                      in % : 43%

Motorisaties
                      V6 :
                      Waarde van het pack : 5.360,30
                      Prijs van het pack : 3.750,00
                      Klantenvoordeel : 1.610,30
                      in % : 30%

Opmerkingen :
                      Het pack “Lifestyle Plus” heeft geen enkele invloed op de prijs van andere opties, tenzij :
                      • Het APS voor- en achteraan (7X4) dat verlaagt tot 459,80 € BTWi
                      • Het APS Advanced (7X dat verlaagt tot 1.004,30 € BTWi
                      • De adaptatieve snelheidsregelaar (8T4) die verlaagt tot 1.222,10 € BTWi
                      • Voor alle andere buitenspiegels is er een vermindering van 157,30 € BTWi
                      • Op 1,8 TFSI en 2,0 TDi is er een vermindering van 653,40 € BTWi voor alle andere velgen

Opgepast : Er is geen prijsvermindering tussen de packs

Pack “Lounge”

Lederen interieur Milano (N5W)
                      Zetels vooraan elektrisch verwarmbaar (4A3)
                      Lederen multifunctiestuur (2ZQ)
                      Binnenspiegel met automatische dag-nachtstand (4L6)
                      Licht- en regensensor (8N6)

Alle prijzen zijn inclusief BTW

Bestelcode van het pack : ‘WAT’

Motorisaties
                      Alle :
                      Waarde van het pack : 3.049,20
                      Prijs van het pack : 2.250,00
                      Klantenvoordeel : 799,20
                      in % : 26%

Opmerkingen:
                      Het pack “Lounge” heeft geen enkele invloed op de prijs van andere opties tenzij :
                      • Zetels voor en- achteraan elektrisch verwarmbaar (4A4) die verlagen naar 278,30 €
                      BTWi
                      • Het lederen interieur Valcona (N5D) dat verlaagt naar 556,60 € BTWi.
                      • Het Alcantara en lederen intérieur op sportzetels vooraan (N7U/PS1) dat verlaagt
                      naar 713,90 € BTWi
                      • De andere multifunctiesturen verminderen met 217,80 BTWi

Opgepast: er is geen prijsvermindering tussen de packs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        zonder dikke wielen vind ik het maar matig.
                        Idd, vraagt zeker dikke wielen deze A4. Leuk stel 18ers eronder en rijden maar.

Comment

• Heb een zwarte zonder omlijsting gefotowinkeld:

Het zal er int echt wel anders uitzien, maar heb nu toch geen spijt meer dat ik het als optie heb moeten nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de langen Bekijk Berichten
                            Deze week contact opgenomen met de dealer ivm de levering en hij bevestigde met de 1ste week van februari(auto besteld op 10 november)
                            Ik wil nog reageren op de velgen en sportveren van deboosere die ik redelijk goed ken en hem waarschijnlijk ook nog zal nodig hebben
                            Zoals eerder vermeld in een vorig bericht heb in mijn audi ook voorzien van de allomtegenwoordige star-velgen maar geen sportveren besteld omdat ik twijfelde over die 20mm(te weinig?,nu heb je al 30mm lees ik en ook omdat de dealer zei dat de wagen niet al te hoog ging staan,heb hier al dikwijls aangegeven daar mijn twijfels over te hebben..)
                            Deboosere heeft al verschillende wagens van mij verlaagd en ik was altijd tevreden maar wat gaat de garage daar van zeggen als je in de garantieperiode door iemand anders de auto laat verlagen...
                            Proficiat met de datum, dan ben je zeker bij de eerste! Ik hoop nog steeds zoals bevestigd op week 6.

De verlagingskit(sportvering 20mm) is voor mij voldoende want ik wil toch een minimum aan comfort te behouden.

Qua look had ik mss ook gekozen voor 30mm en 19" maar budgetten hé..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                              Heb een zwarte zonder omlijsting gefotowinkeld:

Het zal er int echt wel anders uitzien, maar heb nu toch geen spijt meer dat ik het als optie heb moeten nemen.
                              Die ziet er dik uit

Comment

• Ik heb ergens op het net gelezen dat de Avant al in Maart zou te bestellen zijn.

Iemand die hier meer van weet of dit kan confirmeren?

Comment

Inderdaad mijn a4 productie week 5 levering week 7. besteld op 12/11/2007.
                                  Effe geduld en dan genieten.

Comment

• Jo,

Is er hier al iemand van jullie die Drive Select heeft genomen?

grts.

Comment

Dan weet je misschien ook wat het kost om hem achteraf te verlagen?

Heb ook de Star velgen, en helemaal opt einde de sportvering laten wegvallen, waar ik nu wel spijt van heb...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten
                                        Ik heb ergens op het net gelezen dat de Avant al in Maart zou te bestellen zijn.

Iemand die hier meer van weet of dit kan confirmeren?

klopt niet hoor
                                        Sintruin till I die

Comment

• hmm ik heb dit ook gehoord dit weekend, in de garage zouden ze vanaf volgende week de avant kunnen configureren

Comment

Working...
                                          X