Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De 2.7 V6 TDI is afgeleid van de 3.0 TDI. Deze versie wordt geleverd in combinatie met voorwielaandrijving en de multitronic versnellingsbak. Het topvermogen van deze motor bedraagt 140 kW/190 pk en het koppel 400 Nm (tussen 1.400-3.250 t/min). Darmee is de 2.7 TDI goed voor een top van 226 km/h en een sprint van 0-100 km/h in 7,7 seconden. Het gemiddelde verbruik bedraagt 6,6 l/100 km.
    Eens benieuwd dat die voortrein die 400 Nm aankan.
    Voor de rest vind ik het een mooie wagen vooral de S-line.
    Alles is mooi in proportie.
    Interieur zal ook weer perfect afgewerkt zijn.
    Ik ben fan
    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Toch best wel een knappe wagen hoor !
      Zal zonder problemen de BMW 3 en de C klasse aankunnen.

Comment

• Zoals hij hier staat kan hij in mijn ogen niet tippen aan de nieuwe C-klasse die nu precies een segment hoger speelt.
        Een leek gaat niet eens het verschil zien tussen de oude en de nieuwe

De BMW zelf, tja die vind ik ook niet zoo vernieuwend ( in vergelijking met andere modellen die ze hebben )

Comment

• Het lijkt meer een facelift dan een volledig nieuw model, maar toch vind ik hem wel bijzonder geslaagd.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

bron : www.audi.de
              Dit is toch wel erg strak hoor. Knap knap !!

Comment

• Wanneer is deze wagen te verkrijgen in België?

Comment

• Wie weet breiden ze binnen enkele maanden het motoraanbod naar onderen uit met de 1.6 TDI.. als ze die nog wat oppeppen naar +- 115pk (nu 90 of 105)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk Berichten
                    Wanneer is deze wagen te verkrijgen in België?
                    4e kwartaal 2007 vermoed ik...

Comment

• Ik weet niet goed wat er van te vinden.

De huidige A4 (in sedan dan toch, de break daarentegen) was bijzonder saai eigenlijk, vooral de achterzijde.

En heb nu zo'n déja vu gevoel, met weer saaie elementen. Alle wagens in deze klasse zijn niet echt flitsen maar de Audi ziet er zo te bourgeois uit.

Het interieur daarentegen is wel een serieuze vooruitgang!

Comment

• Wacht maar tot je de oude en nieuwe live naast elkaar ziet, een wereld van verschil.
                        Je moet eens de A5 en de huidige A4 naast elkaar zien.
                        Het blijft natuurlijk de handtekening van Audi (redelijk normaal) maar het lijnenspel is compleet anders.
                        Ik ben enthousiast op basis van de A5 tussen foto en in het echt te hebben gezien.

Comment

• Voorlopig vind ik hem razend het knap. Het is echter afwachten tot ik hem in 'real life' zie.

Ondanks dat de vorige facelift niet lang gelopen heeft, vond ik deze bij sommige uitvoeringen al snel heel gedateerd.

Afwachten dus...

Comment

• Zijn er al prijzen van bekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                              Zijn er al prijzen van bekend?
                              Neen nog niet. Deze worden maar pas bekend gemaakt op de IAA als ik me niet vergis.

Comment

• Heb even de vergelijking tussen de B7 en de B8 onder elkaar gezet (met dank aan fourtitude voor de fotokes )
                                Om daarmee de discusie van de al dan niet grote veranderingen aan de gang te houden

Mijn conclusie is dat enkele subtiel anders getekende lijnen een wagen een ander karakter kunnen geven.

Laat de comments maar komen

Comment

• Vooraan : hetzelfde

Achteraan : de kont is iets dynamischer

maar of het eigenlijk een nieuw model is qua design : NEE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
                                    Heb even de vergelijking tussen de B7 en de B8 onder elkaar gezet (met dank aan fourtitude voor de fotokes )
                                    Om daarmee de discusie van de al dan niet grote veranderingen aan de gang te houden

Mijn conclusie is dat enkele subtiel anders getekende lijnen een wagen een ander karakter kunnen geven.

Laat de comments maar komen
                                    Zalig! Veel knapper dan de E90 en C-klasse!
                                    Dit wordt zeker en vast een topper,ben al benieuwd naar de break!

Comment

• Never change a winning team, ik vind het een geslaagd stijlevolutie met genoeg vernieuwing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                        Vooraan : hetzelfde

Achteraan : de kont is iets dynamischer

maar of het eigenlijk een nieuw model is qua design : NEE
                                        Hetzelfde vooraan?! OK, hij heeft ook het singleframe (het blijft een Audi ) maar voor de rest? Is toch behoorlijk anders. Ik zeg niet dat het een revolutie is, maar je kan toch niet ontkennen dat het op zijn minst een (mooie) evolutie is. Totaal andere lichten, mistlichten, lijnenspel is een pàk dynamischer,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                          Zalig! Veel knapper dan de E90 en C-klasse!
                                          Dit wordt zeker en vast een topper,...
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          Never change a winning team, ik vind het een geslaagd stijlevolutie met genoeg vernieuwing.
                                          Vwala, die mening deel ik dus ook...

Vooral dat de wagen zoveel groter geworden is gaat er volgens mij voor zorgen dat het verschil irl meer gaat opvallen dan op foto. Ik ben daarom zeer benieuwd om 'm te kunnen aanschouwen in Frankfurt...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X