Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
    Weet al iemand welke A4's op het salon staan?

Grtn.
    Net terug van het salon.

Er staat een mooie sportieve versie in Zilver met zwart interieur.
    En een klassieke met blauw exterieur en beige interieur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
      Net terug van het salon.

Welke velgen?
      Waarom vond je de ene sportiever dan de andere?

grts

Comment

Welke velgen?
        Waarom vond je de ene sportiever dan de andere?

grts
        zilveren had de 5 spaaks star velgen in 18 inch. Had sport ophanging, sportzetels enz ...

de blauwe had 17 inch velgen zonder sportophanging

Comment

Net terug van het salon.

Thanks, maar geen S-line?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
            Zeker niet in het midden tegen het raam... zeker niet in zo een auto

Ik had in mijn vorige mijn GPS op de middenconsole geplaatst, vond ik de beste plaats na heel wat getest... dus bij de A4:
            - onder het MMI scherm vastmaken aan de verluchtingsklepjes
            - rechts van het scherm voor die lelijke 4 pinkers knop (daar vastmaken is wel moeilijk)
            - of niet in de middenconsole, maar helemaal links in de hoek thv de deurstijl...
            Voor de eerste 2 kan je best een zo plat mogelijk toestelletje kopen...

Zijn maar wat suggesties, je hebt namelijk nog 3 langggge weken bedenktijd
            Links aan de deurstijl lijkt me inderdaad een goede oplossing..

Thanks

Comment

Pff, hoop ook echt dat het mee valt als ik dat zo hoor...
              Ofwel paar zakken cement in de koffer...
              Ik ben nog aan het verbouwen, mss heb ik binnenkort een paar zakjes over!

Comment

zilveren had de 5 spaaks star velgen in 18 inch. Had sport ophanging, sportzetels enz ...

de blauwe had 17 inch velgen zonder sportophanging
                Hoe was de look van de sportieve met de sportvering (20mm) en 18"?
                Was het niet trop of mss net te weinig naar je mening??

Comment

• CD-ROM Navigatie

Een plaatje van de CD-ROM navigatie met 6,5" monochroom scherm. Ook duidelijk zichtbaar dat ook bij deze navigatie de MMI bediening in de tunnel zit.
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathew_x Bekijk Berichten
                    Een plaatje van de CD-ROM navigatie met 6,5" monochroom scherm. Ook duidelijk zichtbaar dat ook bij deze navigatie de MMI bediening in de tunnel zit.
                    Heb je ook een buitenaanzicht van deze pic.

Grts.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk Berichten
                      Goede avond,

Ik volg dit topic al enkele weken en nu heb ik mij toch maar even geregistreerd omdat ik graag jullie mening wil weten over de bestelling van mijn B8.

Iets na de lancering is deze besteld met oa Lounge en Lifestyle Plus packs erbij en nog wat extra's zoals de Xenon, zwarte dakhemel verlichtingskit kleur Phantoom.

De wagens worden door de firma aangekocht en we krijgen een budget van 30k alles erboven is zelf bij te betalen. Op dat moment vroeg ik de garage nog of ik niet beter een 3 weken zou wachten zodat de salon voorwaarden bekent zouden zijn maar de garage vertelde mij dat daar toch niets uit zou komen op de nieuwe modellen. Dus die wagen maar besteld.

Kom ik vandaag op de Audi website terecht en krijg ik opeens een venster in het oog met salon voorwaarden. Lounge en Lifestyle plus zouden salon voorwarden bekomen zoals ik kan lezen met als voordelen 2796,10 euro op de Lifestyle en 799,20 euro op de lounge.

Dus hebben ze me schoon liggen gehad anders spaarde mij dat redelijk wat geld uit of kon ik er zelfs nog wat extra opties voor nemen.

Ik ben niet echt gelukkig met deze zaak en vraag om raad of jullie mening hierover.

Mvg. Ed

Ik zou toch nog eens met m'n haar rechtop naar die dealer teruggaan en ermee dreigen de hoofdzetel op de hoogte te brengen van hun praktijken daar!!!! En als ze U ermee uitlachen zou ik het ook werkelijk doen!!! De consessie is heilig voor dat soort garages! Waarschijnlijk wilden ze U onmiddellijk binden = een klant meer op hun broodnodige lijst! Waarschijnlijk moesten ze hun cijfer NU afronden. De verkoopscijfers en de targets liggen waarschijnlijk anders tijdens de periode van het autosalon. Nu, wees aan de andere kant misschien blij dat je de wagen NU reeds besteld hebt! Waarschijnlijk gaat de A5 helemaal BOOMEN tijdens het salon en zal de wachttijd een heel stuk verlengen!!! Toch eens gaan dreigen??????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gismogaga Bekijk Berichten
                        Ik zou toch nog eens met m'n haar rechtop naar die dealer teruggaan en ermee dreigen de hoofdzetel op de hoogte te brengen van hun praktijken daar!!!! En als ze U ermee uitlachen zou ik het ook werkelijk doen!!! De consessie is heilig voor dat soort garages! Waarschijnlijk wilden ze U onmiddellijk binden = een klant meer op hun broodnodige lijst! Waarschijnlijk moesten ze hun cijfer NU afronden. De verkoopscijfers en de targets liggen waarschijnlijk anders tijdens de periode van het autosalon. Nu, wees aan de andere kant misschien blij dat je de wagen NU reeds besteld hebt! Waarschijnlijk gaat de A5 helemaal BOOMEN tijdens het salon en zal de wachttijd een heel stuk verlengen!!! Toch eens gaan dreigen??????
                        Je moet de berichten eens lezen die daar op volgen Er zijn geen salon condities, lijkt alleen maar zo
                        Last edited by ; 15/01/2008, 22:51.

Comment

Heb je ook een buitenaanzicht van deze pic.

Grts.
                          Sorry Mario, alleen deze.

Comment

• mooie foto's op [QUOTE=Static;2404007]Foto's: http://users.pandora.be/xStatic/Audi/A4.htm QUOTE]

wat ik me afvroeg, die draaiknop onder de pook, is deze voor de MMI,ik zie deze niet op alle foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                              wat ik me afvroeg, die draaiknop onder de pook, is deze voor de MMI,ik zie deze niet op alle foto's
                              Dit zijn de verschillende mogelijkheden:

Radio-installatie Chorus: MMI-bedieningsconcept, monochroom 6,5"-scherm
                              Radio-installatie Concert: MMI-bedieningsconcept, 6,5"-TFT-kleurenscherm
                              Radio-installatie Symphony: MMI-bedieningsconcept, 6,5"-TFT-kleurenscherm
                              Navigatiesysteem met DVD inclusief MMI: 7"-kleurendisplay
                              Navigatiesysteem inclusief MMI basic plus: 6,5" monochroom display

Alleen bij de laatste 2, dus de navigatiesystemen, staat die draaiknop onder de pook...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathew_x Bekijk Berichten

Ook een S-line met Drive Select... oef, ik dacht al dat ik een stomme keuze had gemaakt...

Comment

Ook een S-line met Drive Select... oef, ik dacht al dat ik een stomme keuze had gemaakt...
                                  Stom niet, duur wel

Comment

Stom niet, duur wel
                                    Ja, ik heb nu ook een s-line, soms zou ik dat graag eens afzetten, als ik bv 400 km moet rijden of als een zwangere vrouw naast je zit...

Comment

Ja, ik heb nu ook een s-line, soms zou ik dat graag eens afzetten, als ik bv 400 km moet rijden of als een zwangere vrouw naast je zit...
                                      Daar noem je wel interessante voordelen van de drive select!!

Ik zal met die 2000€ die ik er mee uitspaar, treintickets en condooms moeten kopen

Comment

Ik zal met die 2000€ die ik er mee uitspaar, treintickets en condooms moeten kopen
                                        Of de zwangere vrouw met de trein sturen, spaart weer wat rubber uit.

Comment

Ja, condooms, dat had ik die bewuste avond vergeten... hehe grapje

Comment

Working...
                                          X