Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou toch nog eens met m'n haar rechtop naar die dealer teruggaan en ermee dreigen de hoofdzetel op de hoogte te brengen van hun praktijken daar!!!! En als ze U ermee uitlachen zou ik het ook werkelijk doen!!! De consessie is heilig voor dat soort garages! Waarschijnlijk wilden ze U onmiddellijk binden = een klant meer op hun broodnodige lijst! Waarschijnlijk moesten ze hun cijfer NU afronden. De verkoopscijfers en de targets liggen waarschijnlijk anders tijdens de periode van het autosalon. Nu, wees aan de andere kant misschien blij dat je de wagen NU reeds besteld hebt! Waarschijnlijk gaat de A5 helemaal BOOMEN tijdens het salon en zal de wachttijd een heel stuk verlengen!!! Toch eens gaan dreigen??????
Ik weet niet of je de vorige posts hebt gelezen maar er was een verkeerde interpretatie van de prijzen of salon voorwaarden aan mijn kant, de pack prijzen (lounge en Lifestyle) zijn hetzelfde van toen ik de A4 had besteld op 19 december (gaat de band op in de 12de week dus 17 maart) dus er zijn geen betere voorwaarden.... je zou een voordeel halen op zo een pack in vergelijking met deze opties afzonderlijk te nemen.
besteld op 19 december (gaat de band op in de 12de week dus 17 maart)
Oh dan heb je hem normaal in maart nog??
Ik heb mijne de 16de december besteld, maar ben hem nog gaan laten aanpassen naar multitronic, en ze wisten nu niet als dat nog ging, of als ze een nieuwe bestelling moesten plaatsen... Anders is het de 27ste december geworden...
Dan heb ik hem misschien ook nog in maart, of toch allesinds begin april
Ik heb mijne de 16de december besteld, maar ben hem nog gaan laten aanpassen naar multitronic, en ze wisten nu niet als dat nog ging, of als ze een nieuwe bestelling moesten plaatsen... Anders is het de 27ste december geworden...
Dan heb ik hem misschien ook nog in maart, of toch allesinds begin april
17 maart produktie en dan de vrachtwagen op naar Belgie. Daar zouden dan nog een week of 2 voor bijkomen (papieren winkel enz. ) dus met véél geluk eind maart. Ik heb op het laatste moment nog de Xenon kit bij besteld maar toen was alles nog niet door gegeven.
17 maart produktie en dan de vrachtwagen op naar Belgie. Daar zouden dan nog een week of 2 voor bijkomen (papieren winkel enz. ) dus met véél geluk eind maart. Ik heb op het laatste moment nog de Xenon kit bij besteld maar toen was alles nog niet door gegeven.
Mvg. Edwin
Ja opties aanpassen gaat idd nog enkele weken erna, maar motorisatie aanpassen gaat niet meer, dus wisten ze het niet hoe het zit met de multitronic... Voort zelfde geld kan ik nog tot in Juni wachten als ik dat zo lees op het A5 forum
Maar 2 weken om hem hier te krijgen Vreselijk om te weten dat hij daar mooi klaar staat, en je er toch nog zo lang op moet wachten...
De Benz scoort beter qua comfort. Is iets stiller, en comfortabeler opgehangen. Maar qua koetswerk, aandrijfgeheel, prestaties, verbruik, remmen, wegligging e.a. is de Audi beter. Volgens AMS.
Jullie weten dat er rond de S-line versie chromen "kapjes" zitten op de mistlichten en niet op de "gewone A4"..
Wel nu ik denk dat deze op de mijne ook moeten zitten. De vraag is waar kan ik die krijgen want den dealer weet weer van niks. Ik vermoed dat het dezelfde zijn als bij de S5.
En heel veel kan dat nu ook niet kosten vermoed ik...
Dus als jullie weten waar ik daar voor moet zijn let me known.
Comment