Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
    Zou dat te gewaagd zijn om een zwarte A4 mét titanoptic 7 spaaks velgen te nemen?
    Komen de velgen niet beter uit met de gewone kleur ?
    Titanoptik is ontzettend knap op een zwarte wagen, er zijn meerdere voorbeelde van dergelijke Audi's te vinden, zeker eens opzoeken !

Comment

• Ben er eindelijk uitgeraakt en heb vandaag mijn bestelbon ondertekend : Audi A4 2.0 TDI 136 pk , manueel 6 en met opties metaal fantoomzwart pareleffect , leder Milano, GSM pré-installatie in de armsteun, hologramme inlegplaatjes, het lifestyle plus pak en ook het lounge pak. Levering eind mei. En nu maar hopen dat de maanden rap vooruit gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
        Zou dat te gewaagd zijn om een zwarte A4 mét titanoptic 7 spaaks velgen te nemen?
        Komen de velgen niet beter uit met de gewone kleur ?
        Deze zouden wij ook nemen in Titanium kleur.. En het is volgens mij zeker niet té gewaagd, want vind het gewoon een prachtvelg en zeker in Titanium!

Oorspronkelijk geplaatst door TUBE Bekijk Berichten
        Ben er eindelijk uitgeraakt en heb vandaag mijn bestelbon ondertekend : Audi A4 2.0 TDI 136 pk , manueel 6 en met opties metaal fantoomzwart pareleffect , leder Milano, GSM pré-installatie in de armsteun, hologramme inlegplaatjes, het lifestyle plus pak en ook het lounge pak. Levering eind mei. En nu maar hopen dat de maanden rap vooruit gaan.
        Proficiat

Heb je ook Xenon's genomen?

Comment

• Neen geen xenons genomen. Meer dan €1.000 voor 2 lichten vond ik er een beetje over. Dan liever meer uitgeven voor comfort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TUBE Bekijk Berichten
            Neen geen xenons genomen. Meer dan €1.000 voor 2 lichten vond ik er een beetje over. Dan liever meer uitgeven voor comfort.
            Ja het is inderdaad redelijk veel.. Maar je moet maar denken: je hebt er het comfort voor in de plaats.

Goeie keuze allesinds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
              Ja het is inderdaad redelijk veel.. Maar je moet maar denken: je hebt er het comfort voor in de plaats.

Goeie keuze allesinds

Comfort weet ik niet zo, wel een mooier gezicht door de LED dat ontken ik niet , maar je moet ergens stoppen hé. En daarom lounge pakket erbij genomen.

Comment

Comfort weet ik niet zo, wel een mooier gezicht door de LED dat ontken ik niet , maar je moet ergens stoppen hé. En daarom lounge pakket erbij genomen.
                Inderdaad, want voor je het weet heb je een full option.. Maar ik denk wel dat je tevreden zal zijn van het leer

Comment

• Ik vind een A4 zonder LEDS niet mis. Het design wordt er nauwelijks of niks op afgestraft. Dat is toch wel even anders op een BMW3, zonder Xenons werken ze nog met koplampen en reflectiespiegels anno 1980...

Comment

• Met 40.000 km per jaar kies je inderdaad wat meer voor comfort. Daarom ook die lederen zetels (in het lounge pak) ipv de LED verlichting. Maar ja deze keuze moet ieder voor zich maken hé. Belangrijk is dat het een zeer goede wagen is en dat heeft het testrijden van dit weekend me geleerd.

Comment

• De echte deze keer?

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Neen, das nog een photoshop. Hier heb je het topic van de Avant (nog in Scoops).

Comment

Ben er eindelijk uitgeraakt en heb vandaag mijn bestelbon ondertekend : Audi A4 2.0 TDI 136 pk , manueel 6 en met opties metaal fantoomzwart pareleffect , leder Milano, GSM pré-installatie in de armsteun, hologramme inlegplaatjes, het lifestyle plus pak en ook het lounge pak. Levering eind mei. En nu maar hopen dat de maanden rap vooruit gaan.

proficat, en veel plezier ermee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                            Neen, das nog een photoshop. Hier heb je het topic van de Avant (nog in Scoops).

Spijtig, zag er wel goed uit.

Comment

• Verkopers aanwezig?

Zijn er hier eigenlijk geen verkopers aanwezig die me een betere offerte kunnen maken dan die ik al heb ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten
                                Zijn er hier eigenlijk geen verkopers aanwezig die me een betere offerte kunnen maken dan die ik al heb ?

Wat wil je juist ?? ( ben wel geen verkoper )

Comment

• Ik heb een mail gestuurd naar 4 garages in het antwerpse voor een offerte van 2.0 tdi

Fleetkorting gaat van 4% tot 6%

Comment

• Je spreekt over fleet korting dus het is een firmawagen. Vanaf 3 wagens in de firma hun carpool krijg je geloof ik 6.5% vanaf 10 geloof ik is dat 7.5%. Onze firma heeft een conventie ondertekend dat de volgende 3 a 5 audi's bij hun gekocht worden enzo gaat dat omhoog naar gelang de groei van uw carpool.

Ik zal anders de details nog eens navragen.

Mvg. Ed

Comment

• Ik heb bij mijn aankoop van de A4 berline 2.0 TDI bij Audi in G'bergen ( zie mijn review met voorstelling hier iets hoger ) 7% gekregen. Eerst kreeg ik 6% maar dan de ene tegen de andere uitgespeeld. En geloof me ze verkopen allemaal graag. Het gaar hier wel over + 34 K als ze kunnen verkopen aan jou. Ook is het al een fors bedrag voor een middenklasse wagen en bedrijven beginnen een beetje de vinger op de knip te houden gezien de huidige economische situatie. Het is niet meer zoals vroeger dat de bedrijven maar mooie budgetten vrijgaven.

Comment

• Deze middag gaan testrijden met de nieuwe A4, zowel de 2.0TDi als de 2.7TDi MultiTronic met DriveSelect...

Mijn E46 320Cd is aan vervanging toe, en die A4 lijkt me wel wat...

Spec zou zijn:

2.0TDi 136PK
                                        MultiTronic
                                        Multifunctie Sportstuur voor MultiTronic
                                        Audi SoundSystem
                                        Audi Music Interface
                                        Uitgebreide GSM voor SIM Access
                                        Lifestyle Plus (Full GPS)
                                        Lounge (Milano leer)
                                        Drive Select
                                        Xenons
                                        Sportzetels
                                        Zonder Kentekens
                                        Waarschijnlijk Arubablauw, en creme interieur
                                        ----------------------------------------------------------------------------------
                                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                        Pictures here: BMW 7 Series
                                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                        It might need half a starsystem to turn around,
                                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Jij hebt een mooi leasebudget denk ik.

Comment

Working...
                                          X