Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
    Is em al te bestellen bij de dealers? De Avant dan e
    Jep, blijkbaar wel..

Kijk maar in het onderschrift van dieterdp, paar posts geleden..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
      Is em al te bestellen bij de dealers? De Avant dan e
      Ja, iemand heeft em al in pré-order besteld maar zonder hem IRL te zien is het toch maar link
      Alhoewel ik ook wel zeker ben maar wil de auto toch eerst eens écht zien he
      Op Duitse forums is te lezen dat de vroegste levertijd juni gaat worden dus nog lang wachten.
      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de langen Bekijk Berichten
        even geduld mannen:ik heb zaterdag hem voor de eerste keer proef gereden bij mijn dealer(de verkoper had mij 14 dagen geleden gezegd dat hij de eerste week van februari ging binnen zijn),zei de bevallige secretaresse mij doodleuk dat zij zag op de computer dat hij reeds OP DE CAMION STOND en waarschijnlijk maandag(gisteren dus) ging arriveren.
        ik kreeg inderdaad de maandagmorgen een telefoontje,DE AUTO WAS BINNEN,en ben hem vandaag zo gelukkig als een klein kind gaan halen.
        ik heb hem dus besteld op 10 november en de verkoper-mijn allerbeste vriend nu...-beloofde op dat moment februari en ik moet zeggen,hij heeft meer dan woord gehouden,ben maar gewone particulier,heb gene langen arm,was in die garage zelfs nog geen client geweest.
        ik wil ook nog meedelen aan static en co niet te panikeren bij de sportveren die er niet inzitten,hij staat ook mooi zonder maar met is natuurlijk nog altijd iets sportiever maar ik ga nog afwachten.(de starvelgen en de auto in zwart prachtig)
        mannen,heb geduld,het is echt de moeite waard en hoop dat jullie ook hem misschien wat vroeger mogen ontvangen
        mijn speciale dank aan TOP MOTORS IN WEVELGEM voor de méér dan correcte afhandeling van mijn bestelling,nooit meegemaakt dat een dealer en uiteindelijk de verkoper zo zijn woord nakomt,chapeau er bestaan nog eerlijke mensen...gr de langen
        Dus jij hebt geen sportvering? Ik blijf me er thans zorgen over maken...

Ik hoop dat je hier wat fotokes toont? Je zou mij, en denk da ik in naam van meerdere spreek, ons, er een groot plezier mee doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Die mustangbruine kleur is supergeil !
          Benieuwd of ze ook met de S-Line zetels bestelbaar worden
          Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
          Proficiat. Veel plezier ermee éh

Neen ik dacht van niet. S-Line zetels zijn enkel in zwart beschikbaar dacht ik. Of je moet naar de Exclusive Line gaan..
          Zoals Quattro_Dt al zei, S-line zetels enkel in het zwart (meer antraciet). Of je moet idd de Exclusive toer opgaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de langen Bekijk Berichten
            even geduld mannen:ik heb zaterdag hem voor de eerste keer proef gereden bij mijn dealer(de verkoper had mij 14 dagen geleden gezegd dat hij de eerste week van februari ging binnen zijn),zei de bevallige secretaresse mij doodleuk dat zij zag op de computer dat hij reeds OP DE CAMION STOND en waarschijnlijk maandag(gisteren dus) ging arriveren.
            ik kreeg inderdaad de maandagmorgen een telefoontje,DE AUTO WAS BINNEN,en ben hem vandaag zo gelukkig als een klein kind gaan halen.
            ik heb hem dus besteld op 10 november en de verkoper-mijn allerbeste vriend nu...-beloofde op dat moment februari en ik moet zeggen,hij heeft meer dan woord gehouden,ben maar gewone particulier,heb gene langen arm,was in die garage zelfs nog geen client geweest.
            ik wil ook nog meedelen aan static en co niet te panikeren bij de sportveren die er niet inzitten,hij staat ook mooi zonder maar met is natuurlijk nog altijd iets sportiever maar ik ga nog afwachten.(de starvelgen en de auto in zwart prachtig)
            mannen,heb geduld,het is echt de moeite waard en hoop dat jullie ook hem misschien wat vroeger mogen ontvangen
            mijn speciale dank aan TOP MOTORS IN WEVELGEM voor de méér dan correcte afhandeling van mijn bestelling,nooit meegemaakt dat een dealer en uiteindelijk de verkoper zo zijn woord nakomt,chapeau er bestaan nog eerlijke mensen...gr de langen
            Dikke proficiat, we want pictures! :-)
            Wanneer was de productieweek?

Comment

Ja, iemand heeft em al in pré-order besteld maar zonder hem IRL te zien is het toch maar link
              Alhoewel ik ook wel zeker ben maar wil de auto toch eerst eens écht zien he
              Op Duitse forums is te lezen dat de vroegste levertijd juni gaat worden dus nog lang wachten.
              op welke duitse forums zit jij?

Comment

• Ik had een budget van 45000 en dacht van mijn een mooie aangeklede A5 te bestellen met 2 liter TDI maar daar weten ze tot op heden eigenlijk nog niks van , geen prijzen geen leveringstijden niks dus. Ik was hier al mee bezig de moment dat er ook maar een woord van werd gezegd dat was vorig jaar in september.

Momenteel was ik al dit wachten zo beu dat ik me tijdens de salon akties de volgende auto heb gekocht en deze heb ik dan ook eind maart.

BMW 520d Touring met Bussines Line pakket en M Line sportpakket in Carbon Zwart en zwart leder. Kostprijs van dit beestje exact 44500,- BTW incl + nog 4 jaar of 80000Kms gratis onderhoud.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
                  Ik had een budget van 45000 en dacht van mijn een mooie aangeklede A5 te bestellen met 2 liter TDI maar daar weten ze tot op heden eigenlijk nog niks van , geen prijzen geen leveringstijden niks dus. Ik was hier al mee bezig de moment dat er ook maar een woord van werd gezegd dat was vorig jaar in september.

Momenteel was ik al dit wachten zo beu dat ik me tijdens de salon akties de volgende auto heb gekocht en deze heb ik dan ook eind maart.

BMW 520d Touring met Bussines Line pakket en M Line sportpakket in Carbon Zwart en zwart leder. Kostprijs van dit beestje exact 44500,- BTW incl + nog 4 jaar of 80000Kms gratis onderhoud.
                  Proficiat Nickchange in M Liner?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

die voorste zetels moeten goed zitten want dat zijn die uit mijn clk

en heeft audi achteraan dit type hoofsteunen al vaker gebruikt ?

Comment

• Ik heb dat type van hoofdsteunen achteraan niet eerder gezien in een Audi, de A5 zal die wellicht ook wel hebben. En de facelift A6 vermoedelijk ook.

Comment

• lijken die hier nu ni wat op?

Comment

• Interessante gegevens gevonden:

S-Line exterieurpakket vanaf KW 18 bestelbaar (eind april)

Link naar het S-Line pakket met ALLE codes en mogelijkheden, OOK voor de AVANT

Last edited by E90N; 30/01/2008, 19:31.
                          Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                            Dus jij hebt geen sportvering? Ik blijf me er thans zorgen over maken...

Ik hoop dat je hier wat fotokes toont? Je zou mij, en denk da ik in naam van meerdere spreek, ons, er een groot plezier mee doen

ik zal dit weekend eens proberen van enkele foto's ,het is al donker als ik thuis kom.....
                            je moet je echt geen zorgen maken over de sportvering want ik heb er ook een hekel aan als zou hij te hoog staan de wagen en dat is het niet.
                            ik stel mij wel de vraag met die sportveren,hij rijdt nu met die 245 band redelijk hard maar niet overdreven en weet uit ervaring dat de wagen sowieso nog harder gaat rijden met sportveren,het is zoals eerder doormij vermeld een nog sportiever zicht met sportveren als je het ziet op foto.
                            nog eens voor mij is het nu niet direkt een prioriteit

Comment

• Op de A4 is de 7 dubbelspakige dus echt 19inch. Waarom dan niet op de A5 vind 20 inch echt te groot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Op de A4 is de 7 dubbelspakige dus echt 19inch. Waarom dan niet op de A5 vind 20 inch echt te groot
                                Ik ben zojuist in de garage geweest en daar stond een zwarte A5 met 19" Y velgen, meer dan groot genoeg zou ik zeggen.

Mijn keuze staat nu vast, het worden de 19" 7 dubbele spaaks velgen
                                Sintruin till I die

Comment

Ik ben zojuist in de garage geweest en daar stond een zwarte A5 met 19" Y velgen, meer dan groot genoeg zou ik zeggen.

Ik wil die ook op m'n A5. Maar niet in 20inch

Comment

Interessante gegevens gevonden:

http://www.motor-talk.de/forum/aktio...8244&ajax=true
                                    wat is het verschil tussen de S-Line die je op de website al kan configen en het S-Line exterieurpakket waar jij het over hebt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                      wat is het verschil tussen de S-Line die je op de website al kan configen en het S-Line exterieurpakket waar jij het over hebt ?
                                      tis vrij simpel... zie bovenstaande PDF
                                      WQS = s-line (PAG4)
                                      PQD = s-line exterieur-pakket (PAG5)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
                                        tis vrij simpel... zie bovenstaande PDF
                                        WQS = s-line (PAG4)
                                        PQD = s-line exterieur-pakket (PAG5)
                                        thx, ik ga het bij de s-line houden,

Comment

Interessante gegevens gevonden:

http://www.motor-talk.de/forum/aktio...8244&ajax=true
                                          Daar zoek ik en mn vader nu al een hele tijd achter. Bedankt!

Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten

Ja inderdaad, die 19" die op de A5 staan vind ik ook meer dan groot genoeg.

En verder wil mn vader - inclusief ikzelf - ook die 19" 7 dubbele spaken.

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Ik wil die ook op m'n A5. Maar niet in 20inch
                                          Swel klote, dat het minimum 20" is. 20" vind ik véél te groot, 19" is juist perfect imo. Maar misschien kan je ze wel verkrijgen via D'Ieteren? Dus niet op de bestelbon van de A5, gewoon een aparte factuur ofzo.. (Weet niet precies in hoeverre dit mogelijk is, het is maar een idee).
                                          Last edited by ; 30/01/2008, 22:52.

Comment

Working...
                                          X