Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het imago van Audi is net ijzersterk. Beter dan dat van BMW of Mercedes.
    Als je onder imago tenminste verstaat: uitstraling naar de grote massa toe.
    Of ze bétere auto's maken, daar ben ik niet zo zeker van.

Comment

• Wel ik heb nu met beide merken gereden en mijn BMW wordt naar de buitenwereld toch veel hoger ingeschat dan mijn Audi van tevoren. Ieder merk heeft wel zijn aanhangers, ik heb het nogal erg voor BMW. Ik heb een A6 getest voor ik mijn BMW kocht en qa afwerking (materiaalkeuzes en algemene sfeer) kon hij mij toch niet overtuigen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beemer01 Bekijk Berichten
        Wel ik heb nu met beide merken gereden en mijn BMW wordt naar de buitenwereld toch veel hoger ingeschat dan mijn Audi van tevoren. Ieder merk heeft wel zijn aanhangers, ik heb het nogal erg voor BMW. Ik heb een A6 getest voor ik mijn BMW kocht en qa afwerking (materiaalkeuzes en algemene sfeer) kon hij mij toch niet overtuigen
        Laten we het aub vooral hebben over de A4 en niet een welles-nietes spel "Audi-BMW..." dat op dit forum al meermaals gevoerd is en toch tot niets leidt.
        Sintruin till I die

Comment

• Uiteraard. Op zich zal het wel een goede auto zijn maar hij is nogal steriel. De Avant zal misschien uitsluitsel geven. Van het orige model was de Avant ook stukken mooier en sportiever.

Comment

• levering

Lap, het lolleke begint al..

Daarnet de garage aan de lijn gehad want ik verwachtte mijn wagentje volgende week. Alles is 2 weken opgeschoven dus levering is nu al week 8 geworden.

Maar ik vrees dat hij week 8 niet haalt want hij was nog niet eens uit fabriek volgens het online systeem. Dat wil zeggen dat hij nog niet eens is gemaakt!

Heb wel vandaag mijn eerste LIVE kunnen bewonderen in het straatbeeld. Het ging vlug weliswaar maar hij valt zeker op in het straatbeeld.

Het was eentje zonder leds en zelfs zonder valt de band onderaan de lichten fel op..

Comment

• Dat is minder goed nieuws, pdewinter.

Maar toch liever dat, dan bv. de transporteur die omkantelt met zijn truck en uw wagen erop. Dan zou het nog véél langer duren..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beemer01 Bekijk Berichten
                Audi is toch nog altijd "would be". Qua imago moeten ze het nog altijd afleggen tegen BMW en Mercedes. Als je kijkt in dé imagoplaatsen: Zoute, Monaco, Beverly Hills, zie je geen Audi rijden, enkel BMW en Mercedes

De nick Beemer01, totaal 6 berichten waarvan 4 hier in dit topic om ff te zeggen wat een "would be" karren Audi's toch zijn Dat op zich zegt al genoeg m'n beste We zouden hier idd een stevige discussie kunnen houden, en uw belachelijke argumenten zo van de baan kunnen vegen, maar daar gaan we ons hier niet mee bezig houden. Als jij u beter voelt door uw favoriet merk op een hoger schavotje te plaatsen, be my guest. Goh, ik weet weer waarom ik niet met een BMW rijdt En ik heb nochtans niks tegen het merk, maar ja ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                  Dat is minder goed nieuws, pdewinter.

Maar toch liever dat, dan bv. de transporteur die omkantelt met zijn truck en uw wagen erop. Dan zou het nog véél langer duren..
                  Zoals die foto in de krant met een vrachtwagen vol Polo's die in een accident betrokken was .. Het moet uw Polo maar zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Zoals die foto in de krant met een vrachtwagen vol Polo's die in een accident betrokken was .. Het moet uw Polo maar zijn
                    Ja inderdaad, ik was daaraan ook aan het denken toen ik het typte..

En al die Polo's zijn juist nog goed voor de schroothoop.. Een Polo is nu minder erg, omdat de wachtlijsten waarschijnlijk minder lang zijn. Maar het blijft meer dan erg genoeg, voor die mensen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                      Lap, het lolleke begint al..

Daarnet de garage aan de lijn gehad want ik verwachtte mijn wagentje volgende week. Alles is 2 weken opgeschoven dus levering is nu al week 8 geworden.

Maar ik vrees dat hij week 8 niet haalt want hij was nog niet eens uit fabriek volgens het online systeem. Dat wil zeggen dat hij nog niet eens is gemaakt!
                      Ja idd jammer... ik zit ook in prod.week 4, ik hoop dat het ook niet van dat is...

Comment

Ja inderdaad, ik was daaraan ook aan het denken toen ik het typte..

En al die Polo's zijn juist nog goed voor de schroothoop.. Een Polo is nu minder erg, omdat de wachtlijsten waarschijnlijk minder lang zijn. Maar het blijft meer dan erg genoeg, voor die mensen!
                        Stop maar, ken de diene " Murphy"?? Maar het moet wel erg zijn dat je een nieuwe polo hebt besteld en je kijkt naar het nieuws en daar staat hem, klaar om geleverd te worden..aan de schroothoop....

Er is hier es een post geweest met een truck vol A'4's...ik zou het niet moeten dromen!

Comment

Stop maar, ken de diene " Murphy"?? Maar het moet wel erg zijn dat je een nieuwe polo hebt besteld en je kijkt naar het nieuws en daar staat hem, klaar om geleverd te worden..aan de schroothoop....

Er is hier es een post geweest met een truck vol A'4's...ik zou het niet moeten dromen!

Dan wacht je toch gewoon ff wa langer ( lol)
                          Neen, dit is een nachtmerrie
                          Sintruin till I die

Comment

Ik volg niet echt.. Murphy?

Inderdaad, die post herinner ik me nog.. Is gewoon een nachtmerrie als de uwe daartussen zou staan!

Comment

Ik volg niet echt.. Murphy?

Inderdaad, die post herinner ik me nog.. Is gewoon een nachtmerrie als de uwe daartussen zou staan!
                              Wet van Murphy?

Comment

Wet van Murphy?
                                Inderdaad...

Goe Caoimhin

Comment

Inderdaad...

Goe Caoimhin
                                  Dank u. Het is idd zo, als er ook maar iets kan foutlopen, dan loopt het fout.

Comment

Wet van Murphy?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                                    Inderdaad...

Goe Caoimhin
                                    Aah oke

Ik kon er echt niet opkomen wat dat nu in godsnaam was, maar eenmaal als ik las "De wet van.." toen wist ik het pas.

Comment

• S-line

Comment

• Comment

• Ow.

Vet man!

Zo weten we ook al wat meer over het uiterlijk van de S4...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X