Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• omdat die a4

bijna even groot is (tenzij je altijd volwassenen op de achterbank moet meenemen)
    beter rijd (naar horen zeggen)
    lichter (eindeloze voordelen)
    goedkoper (heb je extra centjes voor extra opties/zwaardere motorisatie)
    nieuwer
    mooier (in mijn ogen toch)

Comment

• Zou eerst eens langs de spellingsdokter gaan voor je zo een onzin uitkraamt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
        even ter zijde,

iemand die beweerd net een A6 besteld te hebben, die lach je toch gwn vierkant uit? (tenzij het een RS6 is, ofc)

(no offence A6 rijders)
        Uitlachen niet zozeer..

Maar moest ik het geld hebben voor een A6 zou ik toch een mooie dikke A4 kopen... een 2.7 Sline met drive select enz

Trouwens voor het bedrag van mijn A4 had ik een A6 gehad met niet veel minder opties... je krijgt daar momenteel fixe kortingen op...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
          even ter zijde,

iemand die beweerd net een A6 besteld te hebben, die lach je toch gwn vierkant uit? (tenzij het een RS6 is, ofc)

(no offence A6 rijders)
          Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          waarom?
          Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
          omdat die a4

bijna even groot is (tenzij je altijd volwassenen op de achterbank moet meenemen)
          beter rijd (naar horen zeggen)
          lichter (eindeloze voordelen)
          goedkoper (heb je extra centjes voor extra opties/zwaardere motorisatie)
          nieuwer
          mooier (in mijn ogen toch)
          Toch opletten met zulke uitspraken.

Ik heb zelf 2x een 3-reeks gehad. Nu rijd ik met een 530d en een 335i als tweede wagen. Neem maar van mij aan dat een 5-reeks duidelijk een klasse hoger is in rijcomfort. Vooral het geluid is veel beter gedempt zoals rolgeluiden en windgeruis. Dat zal dus ook zo zijn met een een A6 tov een A4...

Ook ben ik er zeker van dat het gevoel van ruimte in een Audi A6 groter is dan in een Audi A4.

Dus, deze uitspraken kloppen niet...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• ik heb niets tegen een A6, ik zou zeker niet nee zeggen, daar niet van

maar de gemiddelde A6 gebruiker zou even goed afzijn met de nieuwe A4

ok, de A6 scoort zowiezo hoger in comfort algemeen, maar daar blijft het ook bij vrees ik

en ja, er schort iets met mijn d's en t's, maar je kan nu eenmaal niet goed zijn in wetenschap en talen tegelijk
            Last edited by ; 06/02/2008, 00:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
              Uitlachen niet zozeer..

Maar moest ik het geld hebben voor een A6 zou ik toch een mooie dikke A4 kopen... een 2.7 Sline met drive select enz

Trouwens voor het bedrag van mijn A4 had ik een A6 gehad met niet veel minder opties... je krijgt daar momenteel fixe kortingen op...
              welja dat bedoel ik, een beetje overdrijven moet kunnen

Comment

• Sorry, ik deel je mening echt niet.

En dat is nog op z'n zachtst gezegd.

Maar ik versta je wel, alleen klopt het niet allemaal.

Comment

• Ik begrijp uw redenering wel, Fritzerer. Maar dat is voor iedereen persoonlijk, niet iedereen gaat redeneren zoals jou..

Als je naar het interieur kijkt, is de A4 net iets sportiever (kijk maar naar de inwerking van het GPS en de middenconsole), en zoals al aangehaald is geweest is de A6 waarschijnlijk iets comfortabeler,..

Want je kan eigenlijk voor alles zo redeneren. Waarom koopt iemand een A8 basic als hij een goed uitgeruste A6 kan krijgen voor dezelfde prijs? Waarom koopt iemand een goed uitgeruste Porsche Boxster ipv een "half" uitgeruste Cayman of basic 911 Carrera? ......

Iedereen heeft andere behoeften, sommige vinden die keuze dommer dan de andere. Maarja, das allemaal persoonlijk..
                  Last edited by ; 06/02/2008, 01:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                    Vandaag een nieuwe A4 in rl gezien. Moet zeggen dat hij mij iets minder overtuigd heeft dan op foto

Heb mijne A4 sinds verleden week vrijdag avond, een zalige auto.

Reed voordien met Mercedes C( altijd een goede wagen geweest) maar dit is wel wat anders.

De motor, 20D is een zalige motor,die afwerking is om U tegen te zeggen, leder, 18 duims 5 star velgen, zwart, MMI, xenon verlichting is prachtig.
                    Mijn vriend op het werk vindt de bediening van de MMI veel eenvoudiger als in zijn BMW 5. I Drive
                    Iedereen is verbaast van de groote van de New A4 in het echt.
                    Besteld op 10 november 2007.

Wie kan mij helpen om foto's op het forum te krijgen, ik probeer dit maar te groot kb, afbeelding, wil jullie een beetje laten mee genieten maar het lukt me niet om deze foto's er op te krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ivan Bekijk Berichten
                      Heb mijne A4 sinds verleden week vrijdag avond, een zalige auto.

Reed voordien met Mercedes C( altijd een goede wagen geweest) maar dit is wel wat anders.

De motor, 20D is een zalige motor,die afwerking is om U tegen te zeggen, leder, 18 duims 5 star velgen, zwart, MMI, xenon verlichting is prachtig.
                      Mijn vriend op het werk vindt de bediening van de MMI veel eenvoudiger als in zijn BMW 5. I Drive
                      Iedereen is verbaast van de groote van de New A4 in het echt.
                      Besteld op 10 november 2007.

Wie kan mij helpen om foto's op het forum te krijgen, ik probeer dit maar te groot kb, afbeelding, wil jullie een beetje laten mee genieten maar het lukt me niet om deze foto's er op te krijgen.
                      Helpt den ivan want ik wil die foto's zien :-D

Kijkt alvast eens naar "beheer bijlagen"
                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten

1,14 mb is de foto, ik kan maar een paar kb doorsturen wordt aangegeven?

Comment

je moet je foto best in "jpeg" converteren
                          Sintruin till I die

Comment

Plaats ze anders op picasaweb...

Comment

Als je ze kan doormailen naar kevin[dot]vandenhaute[at]telenet[dot]be dan verklein ik ze voor u

[dot] vervangen door een punt ( . ), [at] door een @ voor moest het niet duidelijk zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten

Beste ik zal een paar foto's doorsturen naar uw mail adres.

groetjes Ivan.

Comment

Beste ik zal een paar foto's doorsturen naar uw mail adres.

groetjes Ivan.
                                  Mijne ook besteld op 10/11!

Maar nog geen nieuws, vorige week stond op den pc van de garage dat hij zelfs nog niet was gemaakt..

Maar ik kan niet wachten op jouw foto's.

Degene die ik IRL heb gezien kon ik niet goed begapen...

Hurry up.

Comment

• Waaaa ik ben echt benieuwd naar de foto's

En alvast proficiat éh Ivan Veel succes en rijplezier ermee!

Comment

• Heb de foto's ontvangen, geresized en teruggestuurd. Zal ik ze zelf al online zetten?

Comment

• Comment

• Damn, wat een zalige kar

Echt proficiat Ivan!!!

Comment

Working...
                                          X