Proficiat , zeer knappe wagen !!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenKnappe wagen Ivan. Ik denk de eerste foto's op het net van een lid.
Proficiat!
Ga je ook een topic aanmaken onder "Mijn auto", Ivan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHeb de foto's ontvangen, geresized en teruggestuurd. Zal ik ze zelf al online zetten?
1000x Bedankt om de foto's online te zetten heb veel foto's gemaakt, indien iemand er extra wil, laat maar weten.
Mijn mail adres.
ivan.vos-daems@telenet.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenJep inderdaad, denk ik ook.
Ga je ook een topic aanmaken onder "Mijn auto", Ivan?
Hey Ivan, je hebt hem precies niet laten verlagen of is dat maar een gedacht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk BerichtenHey Ivan, je hebt hem precies niet laten verlagen of is dat maar een gedacht?
Inderdaad ik heb hem niet laten verlagen, en indien ik de autogids lees van deze week heb ik hier geen spijt van.
Al moet ik zeggen verlaagd is hij nog mooier.
Maar zo is hij ook prima afgesteld en rijd hij zalig, zeker in de herneming is de motor prima.
Hij draait romig en stil.
De zetels zitten prima en aan isolatie geen gebrek , geen gepiep of kraakje te bespeuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivan Bekijk BerichtenInderdaad ik heb hem niet laten verlagen, en indien ik de autogids lees van deze week heb ik hier geen spijt van.
Al moet ik zeggen verlaagd is hij nog mooier.
Maar zo is hij ook prima afgesteld en rijd hij zalig, zeker in de herneming is de motor prima.
Hij draait romig en stil.
De zetels zitten prima en aan isolatie geen gebrek , geen gepiep of kraakje te bespeuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk BerichtenAutogids? Wat stond er dan in?
AutoGids: "Ons testexemplaar rustte weliswaar op een sportonderstel, dat grote oneffenheden en dwarsnaden keihard doorgeeft, en dat we daarom ten sterkste zouden afraden aan mensen met een gevoelige rug."
AutoWereld: "De A4 kan evenmin tippen aan de C 200 CDI maar maakt zelfs op het wat stramme sportonderstel van onze testwagen flik wat progressie ten opzichte van de 318d."
Het was dezelfde A4 die ze voor zowel AG als AW testte. En het gaat hier over de optionele (€314,60) sportvering met 20 mm verlaging.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenIk denk niet dat het echt kwaad kan als ik een stukje uit de AutoGids en AutoWereld haal..
AutoGids: "Ons testexemplaar rustte weliswaar op een sportonderstel, dat grote oneffenheden en dwarsnaden keihard doorgeeft, en dat we daarom ten sterkste zouden afraden aan mensen met een gevoelige rug."
AutoWereld: "De A4 kan evenmin tippen aan de C 200 CDI maar maakt zelfs op het wat stramme sportonderstel van onze testwagen flik wat progressie ten opzichte van de 318d."
Het was dezelfde A4 die ze voor zowel AG als AW testte. En het gaat hier over de optionele (€314,60) sportvering met 20 mm verlaging.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivan Bekijk Berichten1000x Bedankt om de foto's online te zetten heb veel foto's gemaakt, indien iemand er extra wil, laat maar weten.
Mijn mail adres.
ivan.vos-daems@telenet.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk BerichtenMmmmm, zere rug of mooiere auto...moeilijke keuze... ik vrees dat ik toch voor de sportvering ga gaan. Bedankt voor de info!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk BerichtenMmmmm, zere rug of mooiere auto...moeilijke keuze... ik vrees dat ik toch voor de sportvering ga gaan. Bedankt voor de info!
Maar zelfs met deze sportvering, zou het "beter" zijn dan de BMW..
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk BerichtenAudi Drive Select is the answer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivan Bekijk BerichtenHeb mijne A4 sinds verleden week vrijdag avond, een zalige auto.
Reed voordien met Mercedes C( altijd een goede wagen geweest) maar dit is wel wat anders.
De motor, 20D is een zalige motor,die afwerking is om U tegen te zeggen, leder, 18 duims 5 star velgen, zwart, MMI, xenon verlichting is prachtig.
Mijn vriend op het werk vindt de bediening van de MMI veel eenvoudiger als in zijn BMW 5. I Drive
Iedereen is verbaast van de groote van de New A4 in het echt.
Besteld op 10 november 2007.
Wie kan mij helpen om foto's op het forum te krijgen, ik probeer dit maar te groot kb, afbeelding, wil jullie een beetje laten mee genieten maar het lukt me niet om deze foto's er op te krijgen.
heb mijne 22/01/08 besteld nl;
2.0 tdi
fantoomzwart
leder sportzetels
sportvering(20mm)
verchroomde omlijsting
bang&olufsen sound system
alu velgen 5 spaken star
xenon koplampen+
zonder kentekens
skizak
acoustic parking system vr/ar
buitenspiegels elek. inklapbaar
pack lifestyle plus
pack lounge
sieruitlaatstuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichtenknappe wagen!
2.0 tdi
fantoomzwart
leder sportzetels
sportvering(20mm)
verchroomde omlijsting
alu velgen 5 spaken star
xenon koplampen+
zonder kentekens
skizak
pack lifestyle plus
pack lounge
sieruitlaatstuk
Allé, ik bedoel het op die 18" en die sportvering van 20 mm verlaging.
Mijn vader zou een S-Line nemen, met die 19" velgen. Maar wel met die 20 mm vering, niet de standaard 30 mm. Kwestie van niet overal tegen te schuren enzo..
Eenmaal je hem een tijdje hebt, zou ik graag eens weten hoe het zit met het comfort met die 18"ers en sportvering.
Voor de rest een mooie configuratie. Al ben ik niet zo voor volledig leer. Maar das persoonlijk natuurlijk..
Comment
-
2.0 tdi
fantoomzwart
leder sportzetels
sportvering(20mm)
verchroomde omlijsting
alu velgen 5 spaken star
xenon koplampen+
zonder kentekens
skizak
pack lifestyle plus
pack lounge
sieruitlaatstuk
wanneer zou je hem hebben
Comment
-
2.0 tdi
fantoomzwart
leder sportzetels
sportvering(20mm)
verchroomde omlijsting
alu velgen 5 spaken star
xenon koplampen+
zonder kentekens
skizak
pack lifestyle plus
pack lounge
sieruitlaatstuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk BerichtenWat bedoel je met deze laatste optie?
Zoals sommige misschien wel gelezen hadden, waren wij geinteresseerd in het uitlaatsysteem van een V6. Maar bij nader inzien, zou die teveel gaan kosten. Dus hebben we besloten zo'n mooi uitlaat stuk zoals de benzine versies (denk ik?) te nemen.
En ik heb ondertussen ontdekt dat bij het Exterieurpakket bovenop een S-Line, dat sierstuk erin zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDat hij zo'n chrome uitlaat stuk heeft. Oogt véél mooier dan zo'n stuk lelijk metaal..
Zoals sommige misschien wel gelezen hadden, waren wij geinteresseerd in het uitlaatsysteem van een V6. Maar bij nader inzien, zou die teveel gaan kosten. Dus hebben we besloten zo'n mooi uitlaat stuk zoals de benzine versies (denk ik?) te nemen.
En ik heb ondertussen ontdekt dat bij het Exterieurpakket bovenop een S-Line, dat sierstuk erin zit.
Heeft hier iemand prijs & foto van?
Comment
Comment