Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
    Merci voor de felicitaties!
    Foto's van de binnenkant komen nog...
    Ik kon namelijk kiezen tussen rijden met die zalige wagen of foto's nemen, en het is niet het laatste geworden
    Mario,

proficiat jong met de nieuwe aanwinst. Ik moet zeggen: hij is af!

En die Sline velgen staan hem super!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
      Een paar losse vraagjes:
      - Als je het Lifestyle Plus pack neemt (met GPS erin) ipv één van de GPS packs, kan je dan nog het Audi of B&O Soundsystem als optie nemen? En zo ja, hoeveel kost dit dan extra?
      - In hetzelfde geval, kan je dan de Audi Music Interface (USB/iPod aansturing) erbij nemen? En voor welke prijs?
      - Ik heb ergens gehoord dat er nog een 2.0 TDI 120 pk zou uitkomen. Iemand enig idee wat hiervan verbruik en CO2 uitstoot gaan zijn of wat de prijs gaat zijn vergeleken met de 136 pk?
      ikzelf heb o.a lifestyle plus en heb b&o soundsystem bijgenomen(geen probleem)c.a 1060€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
        ikzelf heb o.a lifestyle plus en heb b&o soundsystem bijgenomen(geen probleem)c.a 1060€
        Het bestaand soundsysteem met ~9 speakers is voor mij meer dan genoeg. (voor een ruimte van een paar m² moet je toch geen zwaardere installatie hebben dan in je living )

Comment

• hallo,
          Ik ben ook bijna trotse eigenaar van een nieuwe a4
          besteld 14 december
          2.0tdi
          fantoomzwart
          lounge pack
          lifestyle pack
          velgen ster
          concert radio
          xenon
          isofix
          chroom vensteromlijsting
          Ze zijn em nu aan het maken , dus nog ongeveer 20 dagen wachten..... zoooo lang...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
            hoeveel weken heb je in totaal moeten wachten?
            4 weken, maar het was wel een pre-order van de garage, dus te nemen zoals hij was , en aangezien ik geen 4-6 maand wil wachten voor een wagen, had ik weinig keus.

ik vind het moedig dat sommigen zolang willen wachten , maar ik heb de kalmte niet om dat te doen ...

Comment

- In hetzelfde geval, kan je dan de Audi Music Interface (USB/iPod aansturing) erbij nemen? En voor welke prijs?
              Ja, dit kan zonder probleem. Zolang je maar het grote GPS neemt, maar dat is het geval omdat je het Lifestyle Plus pakket neemt. En dit is voor de prijs van €260,40.

Comment

• Zijn er ondertussen al foto's opgedoken van die S-Line Exclusive kleur, Monzagrijs?

Comment

merci Ed,
                  Kleur is Lavagrijs...
                  Ik woon aan de overkant van waar dat gij woont... (west-vl)
                  Ha da is in de buurt dan kom ik een pintje pakken....

Grtz Ed

Comment

Jep. bij het scrollen aan het wieltje, krijg je op je MMI heel wat info...
                    Dat is idd een geruststelling voor van die gadget freaks zoals mij en andere

Misschien kunnen we in de lente eens een meeting organizeren met al onze speeltjes.
                    Een leuke trip door de Ardennen of zo.

Gtrz Ed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                      Ja, dit kan zonder probleem. Zolang je maar het grote GPS neemt, maar dat is het geval omdat je het Lifestyle Plus pakket neemt. En dit is voor de prijs van €260,40.
                      Thanks! En weet er iemand meer over die 2.0 TDI van 120 PK die er zou aankomen?

Comment

in de garage zeiden ze einde 2008

Comment

• Weet iemand wat de maximale fleetkorting is voor de nieuwe A4 2.0tdi met lifestyle pack? Eventueel via PM als dit beter niet publiek gekend is.

Comment

Wat is er mis met die van 136pk? of waarom zou je die van 120pk nemen?

Comment

Wat is er mis met die van 136pk? of waarom zou je die van 120pk nemen?
                              Fiscaal vriendelijker is de enige reden die ik zou kunnen bedenken!? Maar dat is dan weer tegenstrijdig met een A4 kopen, nie bepaald één van de goedkoopste, integendeel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                                Fiscaal vriendelijker is de enige reden die ik zou kunnen bedenken!? Maar dat is dan weer tegenstrijdig met een A4 kopen, nie bepaald één van de goedkoopste, integendeel...
                                Toch wel, wij hebben een wat eigenaardige car policy op het werk. Het komt er op neer dat hoe zuiniger en fiscaal interessanter, hoe hoger het leasingbudget wordt - en de verschillen zijn groot! Het is al erg positief dat de nieuwe A4 qua CO2-uitstoot in de klasse C valt, maar een nog lager normverbruik zou het budget nog groter maken.

En aangezien ik nu met een Volvo V50 1.6D 110 PK rijd lijkt een Audi A4 2.0 120 PK mij wel voldoende. Hetgeen ik uitspaar ten opzichte van de 136 PK kan ik dan besteden aan leuke opties.

Comment

• dag iedereen,
                                  heeft iemand wat pics A4b8 2.0 tdi fantoomzwart ,milanoleder (mustangbruin).zicht van buiten opvallend of niet. ik heb al besteld maar hoop ik combinatie mooi zal zijn.

mvg
                                  tarum

Comment

Toch wel, wij hebben een wat eigenaardige car policy op het werk. Het komt er op neer dat hoe zuiniger en fiscaal interessanter, hoe hoger het leasingbudget wordt - en de verschillen zijn groot! Het is al erg positief dat de nieuwe A4 qua CO2-uitstoot in de klasse C valt, maar een nog lager normverbruik zou het budget nog groter maken.

En aangezien ik nu met een Volvo V50 1.6D 110 PK rijd lijkt een Audi A4 2.0 120 PK mij wel voldoende. Hetgeen ik uitspaar ten opzichte van de 136 PK kan ik dan besteden aan leuke opties.
                                    ja, dat is inderdaad een goeie reden... good luck...

Comment

• Mariocapelle,

cool man ; fantastische look ; de mensen draaien hun hoofdje nu zeker als je langskomt ?
                                      proficiat ermee

ik moet nog effe wachten (productieweek 13) heb zelfde kleur maar heb de 10 spaken velgen genomen ; ben eens benieuwd ?

Comment

• TARUM heb je een mail adres om de prijslijst door te sturen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk Berichten
                                          Mariocapelle,

cool man ; fantastische look ; de mensen draaien hun hoofdje nu zeker als je langskomt ?
                                          proficiat ermee

ik moet nog effe wachten (productieweek 13) heb zelfde kleur maar heb de 10 spaken velgen genomen ; ben eens benieuwd ?
                                          Thx, ja het is inderdaad een wagen die opvalt, vooral met de xenon lichten en ledjes, maar die laaste kan je wel uit doen via mmi zodat ze niet altijd branden...

Comment

Working...
                                          X