Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenMisschien eind 2004- begin 2005? Ik weet het niet, ik denk officieel in 2004, maar ik zou me ook best kunnen vergissen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichtenseptember 2004 eerste pics
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'k Ben blij dat de A4 terug strakker in z'n vel staat. En die "neep" zijdelings, is prachtig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSorry, maar ik geloof er helemaal niks van dat Audi (en D'Ieteren) géén leasing friendly versie zullen maken. Audi scoorde de laatste jaren met z'n B7 A4 1.9 TDI enórm in die markt (terecht, knappe auto voor 'n aantrekkelijke prijs), en zo'n marktaandeel zullen ze heus niet laten liggen. Reken er maar op dat er in België zeker eentje komt met 136pk, of zelfs minder. Van 'n nieuwe auto worden er altijd veel meer verkocht als bedrijfsauto (in vloten, aan bedrijven, aan zelfstandigen, ...) dan dat ze privé worden aangekocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichtenseptember 2004 eerste pics
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk kan niet wachten om hem in het echt te zien!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk BerichtenZe beginnen er stilaan van overtuigd te geraken. (als ik me niet vergis was het vroeger toch omgekeerd, niet?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk BerichtenAchterkant heeft ook wat weg van BMW coupé vind ik
Comment
-
Powerful and refined – the 2.0 TDI
The four-cylinder TDI engine, with a displacement of 1968 cc, is a new interpretation of the strengths of the TDI concept. The piezo injectors of its common-rail fuel injection system operate at a maximum pressure of 1800 bar. Other innovative design features relate to the turbocharger, the toothed belt camshaft drive and the geometry of the pistons.
This two-litre engine develops 105 kW (143 bhp) and has the powerful peak torque of 320 Nm between 1750 and 2500 rpm – figures that explain why the new Audi A4 can accelerate from 0 to 100 km/h in 9.4 seconds and reach a top speed of 215 km/h. When combined with the six-speed manual gearbox, the 2.0 TDI is content with an average fuel consumption of 5.5 l/100 km, in which case the 65-litre fuel tank provides an action radius of more than 1,100 kilometres. The four-cylinder TDI can also be ordered with the multitronic continuously variable transmission. In both cases the front wheels are driven.
The 2.0 TDI also outperforms the Euro 5 exhaust emission limits. Thanks to improved thermodynamics, it can operate at a higher rate of exhaust gas recirculation, so that untreated emissions of oxides of nitrogen are lower. The cooler combustion process, with less oxygen present, would normally have an adverse effect on efficiency, but by careful attention to detail the development engineers have managed to transform this into an improvement in fuel consumption.
Bron: www.fourtitude.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenLees ik dit nu goed? In de eerste alinea wordt beweerd dat deze 2.0tdi de nieuwe common rail motor is!! Het is dus de nieuwe diesel! Koppel blijft wel gelijk en het vermogen zit nog op dezelfde lijn ongeveer, maar ik wil wel eens weten of hij nu stiller is.
Hij zou wat stiller moeten draaien nu heb ik gehoordLast edited by stradge; 31/08/2007, 00:51.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNieuwe pic gevonden op de cover van Autobild.
Ziet er geweldig uit
Alleen vind ik dat met rood de achterkant minder mooi uitkomt, vooral op de eerste foto's die er waren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenZou er in een versie zonder navi ook zo'n massa knopjes zijn...?
als je dan geen start-knop hebt, dan is er bijna geen enkel knopje meer op die middenconsole rond de versnellingspook te vinden
ik vind het dan eigenlijk wel een raar zicht
gelukkig is het niet zoals bij de BMW 3, dat er geen schermke is als je geen navi neemtAudi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Er is iemand op autoscoops die beweert dat er een kans is dat er in de S4 een 3.0 V6 bi-turbo FSI valvelift komt.
Weet er iemand of dit kan kloppen en die er meer over weet?
Het zou wel zalig zijn moest dit waar zijn, veel liever dan de 4.2 V8 FSI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIdd, de nieuwe A4 is samen met de VW Tiguan de eerste auto die met de nieuwe 2.0 TDI met common-rail besteld kunnen worden
Hij zou wat stiller moeten draaien nu heb ik gehoord4 rings driver
Comment
Comment