Oorspronkelijk geplaatst door on6hp
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk BerichtenNormaal gezien zal ik eind van deze week (hopelijk) of begin volgende week m'n nieuwe wagen gaan afhalen. Vanaf dan zijn ze beschikbaar. 't komt nie op een paar dagen éé, maar ik zou half maart gaan skiën, dus ...
Mvg. Edwin
Comment
-
hallo iedereen,
ik heb mijn a4 22/01/2008 besteld.
A4 2.0 tdi
pack lifestyle,pack lounge ,milano leder mustangbruin,xenon+.vercroomdevensteromlijsting,al uminium hologram inlegplaatjes,gps met MMI,fantoomzwart.
mijn vragen zijn:
1)krijg ik voor dvd navigatie dvdschijf bij of moet ik extra betalen(mijn collega zegt dat ik voor dvd schijf extra moet betalen??)
2)tijdens bestelling wou ik geen bluetooth handsfreeoptie.maar achteraf mening veranderd en 7 februari heb ik met dealer gesproken dat ik wel blutooth wil.maar nu vandaag zegt hij tegen mij dat het te laat is want auto staat in plannig(nu in plannig is dat niet wat te vroeg kan dat eigenlijk?normaal levering midden mei).kan ik achteraf laten plaatsen als orginele, zoniet wat kost een aparte handsfreeinstallaties?
3)omdat de auto geen bluetooth installatie heeft ,gaan ze naast de versnellingspook TEL knop zetten of niet.??
BEDANKT VOOR AL JULLIE ANTWOORDEN....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichtenhoi,weet iemand welk merk van banden op de a4 komt(ik heb zelf 18" 245x40)?
Comment
-
Dit heb ik teruggevonden in de catalogus :
Het navigatiesysteem met dvd inclusief MMI : met navigatie-DVD (voor zover gedigitaliseerd), 7"-kleurendisplay met hoogwaardige kaartweergave en tal van gedetailleerde weergavemogelijkheden, dynamische geleiding (voor zover beschikbaar), radio met dubbele tuner, DVD-speler voor navigatie-DVD, bijkomende pijlweergave in het bestuurdersinformatiesysteem met kleurendisplay, inclusief cd-wisselaar voor 6 cd's (mp3- en WMA-compatibel).
Navigatie-DVD : bevat navigatiegegevens voor de landen (voor zover gedigitaliseerd) : Andorra, België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland (Athene), Groot-Brittannië, Ierland, Italië, Lichtenstein, Luxemburg, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, San Marino, Zweden, Zwitserland, Slowakije, (Bratislava), Slovenië (Ljubljana), Spanje, Tsjechië, Hongarije, Vaticaanstad.
niets bijbetalen dus
voor de 2 de vraag kan ik u niet helpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk BerichtenJihaa, morgen m'n auto gaan afhalen!!! eerst de produktieweek met een maand vervroegd en nu nog een week eerder mogen gaan afhalen!!!
Eneuh, de banden zullen normaal gezien Michelin zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lion of Judah Bekijk BerichtenWelke navigatie? De CD-Rom (pijl/monochroom) of DVD (full map/kleuren)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichtenwelke datum had je hem besteld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk Berichten20 november
want ik heb hem op 24 november besteld en de productieweek is week 13 (laatste week van maart) en levering half april.
wat is de reden van de vervroeging als ik vragen mag ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk Berichtenheb je hem zelf kunnen samenstellen (nieuw order) of was het een pre-order van de garage ?
want ik heb hem op 24 november besteld en de productieweek is week 13 (laatste week van maart) en levering half april.
wat is de reden van de vervroeging als ik vragen mag ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk BerichtenDit heb ik teruggevonden in de catalogus :
Het navigatiesysteem met dvd inclusief MMI : met navigatie-DVD (voor zover gedigitaliseerd), 7"-kleurendisplay met hoogwaardige kaartweergave en tal van gedetailleerde weergavemogelijkheden, dynamische geleiding (voor zover beschikbaar), radio met dubbele tuner, DVD-speler voor navigatie-DVD, bijkomende pijlweergave in het bestuurdersinformatiesysteem met kleurendisplay, inclusief cd-wisselaar voor 6 cd's (mp3- en WMA-compatibel).
Navigatie-DVD : bevat navigatiegegevens voor de landen (voor zover gedigitaliseerd) : Andorra, België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland (Athene), Groot-Brittannië, Ierland, Italië, Lichtenstein, Luxemburg, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, San Marino, Zweden, Zwitserland, Slowakije, (Bratislava), Slovenië (Ljubljana), Spanje, Tsjechië, Hongarije, Vaticaanstad.
niets bijbetalen dus
voor de 2 de vraag kan ik u niet helpen
via het MMI scherm kan bedienen zoals bij de originele. Ik had ook spijt deze niet genomen
te hebben maar ga ze erna bij bestellen. Prijs was 499euro.
Mvg. Ed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk BerichtenDit heb ik teruggevonden in de catalogus :
niets bijbetalen dus
voor de 2 de vraag kan ik u niet helpenOorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk BerichtenVoor die 2de vraag kan ik je helpen. Ik heb een adres gevonden van in Duitsland die de modules los verkopen die je zo op de Can-bus kan aansluiten en je de volledige functies
via het MMI scherm kan bedienen zoals bij de originele. Ik had ook spijt deze niet genomen
te hebben maar ga ze erna bij bestellen. Prijs was 499euro.
Mvg. Ed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk BerichtenIk kreeg net fotos van de Avant van Audi Nederland in mijn mailbox...
Ik vind hem op foto wat tegenslaan!
In Genève beleeft de nieuwe A4 avant een wereldpremière, in mei zal de auto vervolgens bij de dealer staan. Bij de marktintroductie zijn er twee benzine- en TDI-motoren beschikbaar. Allemaal zijn ze krachtiger en zuiniger dan hun voorgangers. De nieuwe Audi A4 zie ik al redelijk vaak rijden en ik heb geen enkele twijfel dat […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk Berichten
Comment
Comment