Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hehe, deze namiddag m'n car gaan afhalen. man man man, wat een zalige bak!!! Morgen een paar fotookes trekken en hier posten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk Berichten
      Hehe, deze namiddag m'n car gaan afhalen. man man man, wat een zalige bak!!! Morgen een paar fotookes trekken en hier posten!
      Proficiat!

Ik ben benieuwd..

Comment

• Hey kan er iemand me misschien helpen aan foto's met een zonder sportvering (20mm?) maar met dezelfde (17") velgen?

Comment

Hehe, deze namiddag m'n car gaan afhalen. man man man, wat een zalige bak!!! Morgen een paar fotookes trekken en hier posten!

Proficiat!!
          ik ben beniewd.fotos van interrieur ook he...

Comment

proficiat,ik moet nog even wachten(mei)nog héééél lang!

Comment

• Deze week in productie

Als eerste besteld bij Coox Hasselt. Deze week in productie.
              Levering over 2 weken!>?

Comment

• Mijn wagen is 2 maanden te vroeg ???

Was voorzien voor april en is gisteren reeds aangekomen in de garage ...
                Besteld op 22 december. Was van plan nog met de "oude quattro" op skivakantie te gaan met Pasen en nu dit ... een luxeprobleem zeker

Comment

• Heb De Mijne 2 Dagen In Bezit , Prachtige Auto, Rijd Fantastisch.
                  Kan Iemand Mij Helpen Om Fotos Te Posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mario frederickx Bekijk Berichten
                    Heb De Mijne 2 Dagen In Bezit , Prachtige Auto, Rijd Fantastisch.
                    Je kunt bepaalde soorten bijlagen bij een bericht toevoegen (als de beheerder dat zo heeft ingesteld). Een bijlage kan een plaatje, een tekstdocument, een zipfile etc. zijn. Voor elke bijlage geldt een maximale bestandsgrootte.

Om een bestand aan een nieuw bericht toe te voegen, klik je onderaan de pagina op de knop 'Beheer bijlagen'. Selecteer het bestand op je harde schrijf dat je wilt toevoegen. Afhankelijk van de instellingen van het forum is na het versturen van het bericht een miniatuurweergave zichtbaar. Als de bijlage niet meteen wordt weergegeven, kun je het bestand bekijken door op de bestandsnaam te klikken naast het bijlagepictogram.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mario frederickx Bekijk Berichten
                      Heb De Mijne 2 Dagen In Bezit , Prachtige Auto, Rijd Fantastisch.
                      Proficiat..

Je kan de foto's uploaden bij http://imageshack.us/. En dan moet je ze gewoon tussen [IMG]Hier komt de link[/IMG] zetten.

Edit; of je kan ze online plaatsen zoals on6hp het zei.

Comment

• Ga Morgen Fotos Maken . Daarna Proberen Te Posten .

Comment

• Na één dag gereden te hebben met mijne A4 kan ik maar één iets zeggen : ZAALIG!! Die S-line vering rijd enorm sportief, nie te doen.

Ik was van plan om m'n S-line velgen er af te doen om er S5-velgen op te leggen maar nu ik die S-line velgen zie op die blinkend zwarte auto zal ik ze houden. Die zwarte achtergrond komt enorm goed uit!!

Ik ben nu wel nog op zoek naar iemand die originele velgen (eventueel met wieldeksels) te koop heeft om er sneeuwbanden op te leggen om ... jawel, op skivakantie te gaan!! Weet iemand die deze verkoopt!!! (mss iemand die andere velgen apart gekocht heeft) Of heeft er iemand zo'n velgen die ze wil verhuren voor een weekend?

Comment

• vroegtijdig leveringen???

Oorspronkelijk geplaatst door TYA Bekijk Berichten
                            Als eerste besteld bij Coox Hasselt. Deze week in productie.
                            Levering over 2 weken!>?
                            hallo,
                            u zegt auto is nu in productie en over twee weken levering.ik begrijp niet goed.ik wou bluetooth optie en zij zeggen tegen mij te laat is want de auto in productie.als een auto in productie is , dat duurt 2 weken in uw geval. maar mijn auto zal in midden mei geleverd worden???of misschien gaan ze mij suprise maken en over 2 weken mijn auto leveren!!!ipv mei

groetjes

Comment

• Normaal Franstalig? (offtopic I know)

Comment

Na één dag gereden te hebben met mijne A4 kan ik maar één iets zeggen : ZAALIG!! Die S-line vering rijd enorm sportief, nie te doen.

Ik was van plan om m'n S-line velgen er af te doen om er S5-velgen op te leggen maar nu ik die S-line velgen zie op die blinkend zwarte auto zal ik ze houden. Die zwarte achtergrond komt enorm goed uit!!

Ik ben nu wel nog op zoek naar iemand die originele velgen (eventueel met wieldeksels) te koop heeft om er sneeuwbanden op te leggen om ... jawel, op skivakantie te gaan!! Weet iemand die deze verkoopt!!! (mss iemand die andere velgen apart gekocht heeft) Of heeft er iemand zo'n velgen die ze wil verhuren voor een weekend?
                                Is dit de S-line vering -30mm of de sportvering -20mm? En wat bedoel je juist met rijdt enorm sportief ? Bedankt alvast en proficiat met de aanschaf, de mijne staat alvast op de parking van de garage, zie de foto(s).
                                By the way, ik was wat bang dat het wit wat ivoorwit zou zijn maar nee, het is wel degelijk wit en komt heel goed uit :-)
                                Hier zijn de fotos genomen met een GSM, sorry voor de slechte kwaliteit, slaat wat geel uit
                                Groeten,
                                Peter.
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichten
                                  Is dit de S-line vering -30mm of de sportvering -20mm? En wat bedoel je juist met rijdt enorm sportief ? Bedankt alvast en proficiat met de aanschaf, de mijne staat alvast op de parking van de garage, zie de foto(s).
                                  By the way, ik was wat bang dat het wit wat ivoorwit zou zijn maar nee, het is wel degelijk wit en komt heel goed uit :-)
                                  Hier zijn de fotos genomen met een GSM, sorry voor de slechte kwaliteit, slaat wat geel uit
                                  Groeten,
                                  Peter.
                                  Ben zo jaloers op u allemaal!!!
                                  Heb vandaag nogmaals bevestiging gekregen dat het nog altijd week 20 gaat zijn
                                  Besteld op 27/12

Comment

• kleur

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                    Alle beschikbare kleuren mooi onder elkaar

Link: http://www.germancarblog.com/2007/09...le-colors.html

Is er iemand die foto's heeft met de kleur briljant zwart?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plkd Bekijk Berichten
                                      Is er iemand die foto's heeft met de kleur briljant zwart?
                                      Hier heb je het topic van Ivan, die heeft een zwarte A4. (Op de 2de pg van zijn topic staan er nog foto's)

Comment

• Is de auto van Ivan briljantzwart of Phantoomzwart?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
                                          Vandaag in de file tussen st.niklaas en a'pen wat gelezen in het instructieboekje en: Je moet de gordel dragen en dan werkt het wel! Dus dan moet je nooit meer op de rem duwen, maar lost de parkeerrem automatisch bij het wegrijden!
                                          Hartelijk bedankt voor de info !!!!! , nu zit het wel logisch in mekaar , had met mijn domme kop in het boekje moeten kijken , maar ja , je kent dat hé .... , ben informaticus , en denk dat ik alles zelf wel ga vinden ..... niet dus , nogmaals bedankt .

Comment

Working...
                                          X