Hehe, deze namiddag m'n car gaan afhalen. man man man, wat een zalige bak!!! Morgen een paar fotookes trekken en hier posten!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk BerichtenHehe, deze namiddag m'n car gaan afhalen. man man man, wat een zalige bak!!! Morgen een paar fotookes trekken en hier posten!
Ik ben benieuwd..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk BerichtenHehe, deze namiddag m'n car gaan afhalen. man man man, wat een zalige bak!!! Morgen een paar fotookes trekken en hier posten!
Proficiat!!
ik ben beniewd.fotos van interrieur ook he...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mario frederickx Bekijk BerichtenHeb De Mijne 2 Dagen In Bezit , Prachtige Auto, Rijd Fantastisch.
Kan Iemand Mij Helpen Om Fotos Te Posten
Om een bestand aan een nieuw bericht toe te voegen, klik je onderaan de pagina op de knop 'Beheer bijlagen'. Selecteer het bestand op je harde schrijf dat je wilt toevoegen. Afhankelijk van de instellingen van het forum is na het versturen van het bericht een miniatuurweergave zichtbaar. Als de bijlage niet meteen wordt weergegeven, kun je het bestand bekijken door op de bestandsnaam te klikken naast het bijlagepictogram.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mario frederickx Bekijk BerichtenHeb De Mijne 2 Dagen In Bezit , Prachtige Auto, Rijd Fantastisch.
Kan Iemand Mij Helpen Om Fotos Te Posten
Je kan de foto's uploaden bij http://imageshack.us/. En dan moet je ze gewoon tussen [IMG]Hier komt de link[/IMG] zetten.
Edit; of je kan ze online plaatsen zoals on6hp het zei.
Comment
-
Na één dag gereden te hebben met mijne A4 kan ik maar één iets zeggen : ZAALIG!! Die S-line vering rijd enorm sportief, nie te doen.
Ik was van plan om m'n S-line velgen er af te doen om er S5-velgen op te leggen maar nu ik die S-line velgen zie op die blinkend zwarte auto zal ik ze houden. Die zwarte achtergrond komt enorm goed uit!!
Ik ben nu wel nog op zoek naar iemand die originele velgen (eventueel met wieldeksels) te koop heeft om er sneeuwbanden op te leggen om ... jawel, op skivakantie te gaan!! Weet iemand die deze verkoopt!!! (mss iemand die andere velgen apart gekocht heeft) Of heeft er iemand zo'n velgen die ze wil verhuren voor een weekend?
Comment
-
vroegtijdig leveringen???
Oorspronkelijk geplaatst door TYA Bekijk BerichtenAls eerste besteld bij Coox Hasselt. Deze week in productie.
Levering over 2 weken!>?
u zegt auto is nu in productie en over twee weken levering.ik begrijp niet goed.ik wou bluetooth optie en zij zeggen tegen mij te laat is want de auto in productie.als een auto in productie is , dat duurt 2 weken in uw geval. maar mijn auto zal in midden mei geleverd worden???of misschien gaan ze mij suprise maken en over 2 weken mijn auto leveren!!!ipv mei
groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk BerichtenNa één dag gereden te hebben met mijne A4 kan ik maar één iets zeggen : ZAALIG!! Die S-line vering rijd enorm sportief, nie te doen.
Ik was van plan om m'n S-line velgen er af te doen om er S5-velgen op te leggen maar nu ik die S-line velgen zie op die blinkend zwarte auto zal ik ze houden. Die zwarte achtergrond komt enorm goed uit!!
Ik ben nu wel nog op zoek naar iemand die originele velgen (eventueel met wieldeksels) te koop heeft om er sneeuwbanden op te leggen om ... jawel, op skivakantie te gaan!! Weet iemand die deze verkoopt!!! (mss iemand die andere velgen apart gekocht heeft) Of heeft er iemand zo'n velgen die ze wil verhuren voor een weekend?
By the way, ik was wat bang dat het wit wat ivoorwit zou zijn maar nee, het is wel degelijk wit en komt heel goed uit :-)
Hier zijn de fotos genomen met een GSM, sorry voor de slechte kwaliteit, slaat wat geel uit
Groeten,
Peter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk BerichtenIs dit de S-line vering -30mm of de sportvering -20mm? En wat bedoel je juist met rijdt enorm sportief ? Bedankt alvast en proficiat met de aanschaf, de mijne staat alvast op de parking van de garage, zie de foto(s).
By the way, ik was wat bang dat het wit wat ivoorwit zou zijn maar nee, het is wel degelijk wit en komt heel goed uit :-)
Hier zijn de fotos genomen met een GSM, sorry voor de slechte kwaliteit, slaat wat geel uit
Groeten,
Peter.
Heb vandaag nogmaals bevestiging gekregen dat het nog altijd week 20 gaat zijn
Besteld op 27/12
Comment
-
kleur
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenAlle beschikbare kleuren mooi onder elkaar
Link: http://www.germancarblog.com/2007/09...le-colors.html
Is er iemand die foto's heeft met de kleur briljant zwart?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door plkd Bekijk BerichtenIs er iemand die foto's heeft met de kleur briljant zwart?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk BerichtenVandaag in de file tussen st.niklaas en a'pen wat gelezen in het instructieboekje en: Je moet de gordel dragen en dan werkt het wel! Dus dan moet je nooit meer op de rem duwen, maar lost de parkeerrem automatisch bij het wegrijden!
Comment
Comment