Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
    nog een vraagje;welk merk van banden staan erop?
    bandenmerk : bridgestone potenza
    verlaging : 20 mm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mario frederickx Bekijk Berichten
      bandenmerk : bridgestone potenza
      verlaging : 20 mm
      thx voor de info
      hebben ze die sieruitlaatstukken in de garage voor u besteld en hebben ze dat er in de garage opgezet?(en heb je er iets voor moeten bijbetalen)?
      de gps werkt die naar behoren ?

Comment

thx voor de info
        hebben ze die sieruitlaatstukken in de garage voor u besteld en hebben ze dat er in de garage opgezet?(en heb je er iets voor moeten bijbetalen)?
        de gps werkt die naar behoren ?
        heb de sieruitlatan zelf in de garage besteld . ben mecanieker.
        zijn heel gemakkelijk zelf te plaatsen
        de gps nog niet veel uitgeprobeerd.

Comment

• als je het in de garage laat plaatsen denk niet dat je er moet voor betalen .
          is maar 2 min werk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichten
            Is dit de S-line vering -30mm of de sportvering -20mm? En wat bedoel je juist met rijdt enorm sportief ? .
            Het is de S-Line vering 30mm verlaagd. voor mij is dit de ideale hardheid. Je kan gerust relaxed rijden op de gewoone baan, maar in de bochten en ronde punten, amai, zeg, zo'n baan houden!!!

Comment

• Eindelijk de foto's

foto's S-Line 30mm verlaagd!

In het echt ziet de auto er wel veel mooier uit, klasse en sportiviteit tegelijk!!!
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Heb je mischien foto van de auto met sieruitlaatstukken?

ik heb auto 12 feb besteld levering ????,weet iemand hoe lang er tussen zit van af bestellen tot leveren ik lees op het forum verschillende termijnen.
                Last edited by ; 23/02/2008, 15:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk Berichten

In het echt ziet de auto er wel veel mooier uit, klasse en sportiviteit tegelijk!!!
                  super knap !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plkd Bekijk Berichten
                    Waar kun je de sieruitlaatstukken kopen bij mijn dealer is niets bekend.
                    Heb ze gewoon bij mijn dealer besteld (Verellen in Geel)

Comment

Mooi, ware het niet dat die plaathouder heel de achterkant verkloot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                        Mooi, ware het niet dat die plaathouder heel de achterkant verkloot
                        Tjach, je kan nie anders dan een plaathouder plaatsen, of niet? Voorstellen?

Comment

• Vreemd, Pdewinter moet intussen ook al z'n wage hebben. Raar dat we niets meer van hem horen!!! Kzou wel graag ff die S5-velgen zien!

Comment

• Heb de A4 besteld 136 pk, 2,0 Tdi in meteoorgrijs met cardamonbeige interieur.
                            Heeft iemend foto's van het beige interieur, of meteoorgrijze a4 ?
                            Heb na testrit besloten om servotronic bij te bestellen, heb die nu op de a3 sportback.
                            A4 stuurt te zwaar zonder. Zit niet standaard op alle versies. Is een must have, je hebt een compleet andere auto met servotronic. Zeer groot verschil bij manouvres, en je voelt veel beter de wagen aan. Laat ook sportiever rijden toe. Nu nog wachten tot eind Juli.

Comment

• heb gisteren een nieuwe A4 (s-line gezien) die naast een nieuwe C met AMG pakket stond. Beide heel knappe wagens, beetje verder stond zo'n A4 avant van het vorig model met S-line, die vind ik toch ook nog
                              altijd knap.
                              MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Vreemd, Pdewinter moet intussen ook al z'n wage hebben. Raar dat we niets meer van hem horen!!! Kzou wel graag ff die S5-velgen zien!

Dridle,

de wagen staat sinds vorige week bij de dealer maar ik wacht nog op de platen. Leasingmijen zijn nie van de snelsten om de platen aan te vragen.
                                Van zodra ik hem heb met de S5 velgen eronder post ik mijn fotootjes.
                                Nog eventjes geduld gevraagd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alainis Bekijk Berichten
                                  Heb de A4 besteld 136 pk, 2,0 Tdi in meteoorgrijs met cardamonbeige interieur.
                                  Heeft iemend foto's van het beige interieur, of meteoorgrijze a4 ?
                                  Heb na testrit besloten om servotronic bij te bestellen, heb die nu op de a3 sportback.
                                  A4 stuurt te zwaar zonder. Zit niet standaard op alle versies. Is een must have, je hebt een compleet andere auto met servotronic. Zeer groot verschil bij manouvres, en je voelt veel beter de wagen aan. Laat ook sportiever rijden toe. Nu nog wachten tot eind Juli.
                                  Inderdaad, dit is een enorm verschil! (als ik comfort kies (drive select) slaat die servotronic ook aan...veel soepelder sturen!)

Comment

hoe bedoel je"de wagen heeft de fabriek nog gekregen"?
                                    Dat de wagen nog op het laatste nippertje op een andere lijst is terecht gekomen namelijk bij de modellen die ze al gaan produceren begin maart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
                                      Inderdaad, dit is een enorm verschil! (als ik comfort kies (drive select) slaat die servotronic ook aan...veel soepelder sturen!)
                                      Ik heb gereden met de S-line (met drive select) op Dynamic en met mijn S-line. 'k Moet wel zeggen dat mijn S-line niet zo steeg stuurt als de Drive Select op Dynamic!!!

Comment

• Je begint ze te zien! Vandaag ben ik er maar liefst 6 tegengekomen, op één na allemaal met Duitse nummerplaat.

't Valt me wel op dat ze IRL (alhoewel ze op foto very alike overkomen) een pak minder knap zijn dan de A5. Op foto lijken ze zo goed als identiek (allez ja), in 't echt oogt de A4 eerder klein, smal en een beetje ... euhm ... gewoontjes. Jammer.

M'n vriendin is wég van de A5, maar toen ze de A4 zag vandaag, zei ze meteen "neen bwah!".

Ik blijf 'm wel knap vinden, maar de verschillende versies die 'k vandaag zag bewijzen (wat mij betreft) dat je de A4 in een zeer volledige uitvoering moet bestellen om 'm een béétje chique te doen ogen. De Hollander die we met z'n nieuwe A4 zagen rondbollen had een standaard model op de standaardvelgen, zonder chroom rond de ramen, in 't zwart ... en je keek er bijna niet naar om.

En de dagrijlichten van de A4 zonder xenon ... oei. Ik ben niet meteen de grootste fan van de zéér opvallende (sommigen noemen het "sjonnie") LED-lights in de snuit van de laatste Audi-modellen, maar 't oogt wel stoer, i give it that much. De dagrijlichten van de A4 zonder xenon kwam bij mij 'n beetje over als een zeer povere poging om die machtige rij LED's van de xenon-versies, te imiteren, i didn't like it.
                                        Last edited by ; 25/02/2008, 01:53.

Comment

• Dat is toch net hetzelfde met de 3 of de C, een Classic C-klasse oogt immers ook niet knap als een Elegance of Avantgarde met AMG pack. Het blijft idd wel een knappe wagen die A4
                                          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Working...
                                          X