Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichten
    By the way, ik was wat bang dat het wit wat ivoorwit zou zijn maar nee, het is wel degelijk wit en komt heel goed uit :-)
    Hier zijn de fotos genomen met een GSM, sorry voor de slechte kwaliteit, slaat wat geel uit
    Ibiswit!

Geweldig, precies de kleur die ik ook wil bestellen!!
    Helaas heeft geen enkele dealer een witte staan, dus ik moet ook afgaan op foto's uit de brochures.

Kun je snel nog wat meer foto's posten, please!

Groet,
    Peter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
      Dat is toch net hetzelfde met de 3 of de C, een Classic C-klasse oogt immers ook niet knap als een Elegance of Avantgarde met AMG pack. Het blijft idd wel een knappe wagen die A4
      Da's helemaal juist. Maar 'k had op foto een andere indruk, dat 'ie groter was ook. Geen kwaad woord over de A4, hoor, 'k vind het zelf nog altijd een knappe wagen. Maar 'ie moet inderdaad zoals z'n neefjes goed uitgerust worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk Berichten
        Tjach, je kan nie anders dan een plaathouder plaatsen, of niet? Voorstellen?

Ja, gewoon een kleine blanco plaathouder (even groot dan je plaat zelf) aanschaffen. Kost je amper een paar euri en is direct een heel ander zicht

Comment

• ik zou best eens een zwarte A4 avant S-line naast een C avantgarde AMG pack en een sportievere versie van de 3 break willen zien.
          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

ik zou best eens een zwarte A4 avant S-line naast een C avantgarde AMG pack en een sportievere versie van de 3 break willen zien.
            Buiten 't feit dat 'ie (in mijn ogen) nog altijd last heeft van z'n spiegels, zal die Mercedes wel de meest chique auto zijn van dat trio. De Audi is nog een tik nieuwer, maar een klein streepje minder waaaw, net om wille van z'n zeer toegankelijke design en z'n verrassingsloze uiterlijk (wat goed is!). De BMW zal imo de triestigste van de drie zijn, met voorsprong zelfs. 't Is natuurlijk ook de oudste van de drie, 'k ben benieuwd wat de facelift zal brengen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
              Ja, gewoon een kleine blanco plaathouder (even groot dan je plaat zelf) aanschaffen. Kost je amper een paar euri en is direct een heel ander zicht
              waar kan je die krijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
                waar kan je die krijgen?
                In zowat elke autoshop
                Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Buiten 't feit dat 'ie (in mijn ogen) nog altijd last heeft van z'n spiegels, zal die Mercedes wel de meest chique auto zijn van dat trio. De Audi is nog een tik nieuwer, maar een klein streepje minder waaaw, net om wille van z'n zeer toegankelijke design en z'n verrassingsloze uiterlijk (wat goed is!). De BMW zal imo de triestigste van de drie zijn, met voorsprong zelfs. 't Is natuurlijk ook de oudste van de drie, 'k ben benieuwd wat de facelift zal brengen...
                  Zou MB niet overschakelen naar de spiegels zoals in de facelift SL?
                  MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Psmit Bekijk Berichten
                    Ibiswit!

Geweldig, precies de kleur die ik ook wil bestellen!!
                    Helaas heeft geen enkele dealer een witte staan, dus ik moet ook afgaan op foto's uit de brochures.

Kun je snel nog wat meer foto's posten, please!

Groet,
                    Peter
                    Dag Peter,
                    Waar woon je want in Mechelen staat er eentje in de toonzaal ...
                    Groeten,
                    P.

Comment

Zou MB niet overschakelen naar de spiegels zoals in de facelift SL?
                      Geen idee! 'k Heb hier op 't forum wel al 'es foto's gezien van een prototype (dacht ik) van die laagverbruiks-C-klasse, en die had andere spiegels en die waren 1.000 keer knapper.

't Zou de auto in mijn ogen véél knapper maken. Spiegels zijn (de uitzondering bevestigt de regel) eigenlijk gewoon verschrikkelijk lelijke dingen, en je moet die imo zo onopvallend mogelijk maken. Niet accentueren met een plaatje alu-like spul terwijl dat materiaal nergens anders op de auto terugkeert. Behoorlijk design-foutje, als je 't mij vraagt (maar zoiets is persoonlijk).

Een buur van me heeft een C-klasse break sinds 2 weken. Een zilvergrijze Classic, niks van opties. Mjah, beetje triets, en de lichten achteraan zitten precies wat laag, maar geen lelijke auto!

Comment

• Ben vrijdag de A4 even gaan halen de platen voor die directiewagen waren eindelijk aangekomen.
                        Ik was zéér verrast door de nieuwe snedige Commonrail diesel 10/10 daarnaast krijgt de
                        ophanging ook nog 10, hij is lekker strak afgeveerd dus heb ik toch geen spijt van die
                        verlagingskit die ik niet genomen heb.
                        Ik ben ook wel een beetje verschoten van deze wagen en dat in de negatieve richting.
                        Ik heb 3 jaar gereden met een A4 model B7 die ik onlangs heb moeten afgeven (einde lease)
                        en een Seat Altea XL voor heb gekregen als aanloopwagen. Toen ik van mijn Seat achter
                        het stuur van de A4 B8 kroop kreeg ik een gevoel van een vrachtwagen te besturen.
                        Audi zo goed bekend voor zijn stuurbekrachtingen verbaasde me nu enorm.
                        Dat je dan hiervoor de servotronic moet nemen vind ik belachelijk.

Over de leveringstermijnen lees ik hier ook verschillende data. Mijne is in december besteld en zal 10 maart
                        de band op gaan. Ik snap niet hoe sommigen hun A4 zo vroeg hebben verkregen zonder
                        Pre-order of de 3 kant en klare versies die iedere garage hier in Belgie hebben gekregen.

Grtz Ed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                          Dat de wagen nog op het laatste nippertje op een andere lijst is terecht gekomen namelijk bij de modellen die ze al gaan produceren begin maart.
                          Dit zou je eens verder moeten toelichten : de wagen op een andere lijst ... :
                          ik dacht eerder dat het was volgens principe "first in first out" ; bij de bestelling krijgt de wagen een volgnummer voor de productie. Als zo er constant andere bestellingen tussen nemen (al vraag ik me af op welke basis) bestaat het risico dat de rest nog meer naar achteren schuift ..... ;

maar in ieder geval proficiat !

Comment

• Hij is er!

dames en heren,

ik heb hem mijn leasebak. Besteld op 12/11/2007 en vandaag de nummerplaten gekregen en natuurlijk onmiddellijk naar de garage gehold. Dat je daarvoor een halve dag verlof moet voor nemen is geen probleem.

Maar to the point: hij ziet er fantastisch uit, rijdt fantastisch en voelt fantastisch. Ik vind hem redelijk direct sturen dus heb zeker niet het gevoel dat hij rijdt als een vrachtwagen.

De S5 velgen zitten er ook al onder met dank aan Jan Deboosere voor de snelle service...

Fotootjes bezorg ik jullie morgen als de zon terug schijnt.

De specs vinden jullie in eerdere posts terug. Sowieso wil ik een speciale vermelding voor Björn van garage Declercq om de wagen (binnen leasebudget) mee samen te stellen op een heel creatieve manier.

Gr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                              dames en heren,

ik heb hem mijn leasebak. Besteld op 12/11/2007 en vandaag de nummerplaten gekregen en natuurlijk onmiddellijk naar de garage gehold. Dat je daarvoor een halve dag verlof moet voor nemen is geen probleem.

Maar to the point: hij ziet er fantastisch uit, rijdt fantastisch en voelt fantastisch. Ik vind hem redelijk direct sturen dus heb zeker niet het gevoel dat hij rijdt als een vrachtwagen.

De S5 velgen zitten er ook al onder met dank aan Jan Deboosere voor de snelle service...

Fotootjes bezorg ik jullie morgen als de zon terug schijnt.

De specs vinden jullie in eerdere posts terug. Sowieso wil ik een speciale vermelding voor Björn van garage Declercq om de wagen (binnen leasebudget) mee samen te stellen op een heel creatieve manier.

Gr

gelukkig dat je dicht bij de garage woont zodat je er naartoe kunt hollen he

proficiat met uw nieuwe A4 en open maar vlug een topic erover

Comment

• Proficiat, pdewinter!

Kan niet wachten tot de zon opkomt

Nee maar, wil echt wel eens die S5 velgen eronder zien..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                                  Sowieso wil ik een speciale vermelding voor Björn van garage Declercq om de wagen (binnen leasebudget) mee samen te stellen op een heel creatieve manier.

Gr
                                  Ten eerste, ik woon op zo'n 100km van garage Declerck in Gent en ben er ook naartoe gehold!!!

Ten tweede, ik kan Pdewinter niet meer dan gelijk geven. Ook in ben geweest naar garage Declerck en kan jullie allen deze garage ten zeerste aanraden. Correct advies, daar zit bjorn enorm voor tussen en de aangename contacten met PAMELA mogen er ook wezen. Allen naar Gent dus!!! (Bjorn: "we spreken wel het precentje nog af ééé" hehe)

Comment

• hallo, ik ben nieuw hier en heb mij ook een a4 aangeschaft 28 januari besteld levertijd mei

2.0 136 pk
                                    s line
                                    ibis wit
                                    xenon koplampen
                                    leder met alcanara sportzetels
                                    audi sound system
                                    leder multiefunctiesportstuur
                                    isofix
                                    binnenspiegel met automatische d/n
                                    pack lifestyle plus

besteld bij verellen n.v in geel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4ke Bekijk Berichten
                                      hallo, ik ben nieuw hier en heb mij ook een a4 aangeschaft 28 januari besteld levertijd mei

2.0 136 pk
                                      s line
                                      ibis wit
                                      xenon koplampen
                                      leder met alcanara sportzetels
                                      audi sound system
                                      leder multiefunctiesportstuur
                                      isofix
                                      binnenspiegel met automatische d/n
                                      pack lifestyle plus
                                      Proficiat!

Wit is echt een prachtkleur op een A4, we zouden het ook eventueel overwegen.

Comment

• Iemand foto's van Pamela?

Comment

• Heeft iemand al ervaring net een Ipod aangesloten op de MMI ?

Comment

Working...
                                          X