Staat ook EINDELIJK in de cc van audi.be
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenKomt er nog een zwaardere versie van de 2.0tdi? Een 170-180pk variant? Of ben je genoodzaakt van een 2.7 te nemen als je meer pk's wil?
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenStaat ook EINDELIJK in de cc van audi.be
Comment
-
voor de geïnteresseerden : vanaf vandaag staat er bij de invoerder in kortenberg een A4 te blinken, klaar voor inspectie
wij zijn alvast es geweest vanmorgen.
Eerste indruk is dat hij wat mooier is in het echt dan op foto, ook mooi interieur, maar voor mij hangt er geen electriciteit in de lucht als ik erin zitWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenStaat ook EINDELIJK in de cc van audi.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenGeen idee, maar ik hoop dat hij er komt.
Ja inderdaad hij staat erin, maar het configureren zelf lukt bij mij niet .Oorspronkelijk geplaatst door H_Tim Bekijk BerichtenHet zou fijn zijn als 'm ook werkt !!
Comment
-
Zolang de Car Configurator hier nog niet werkt, no Audi !!!!
Het is een regelrechte schande dat, een maand voor hij bij de dealers staat, een cc van dergerlijk merk niet naar behoren functioneert.
Dit doet de verkoop geen goed en wat mij betreft mogen ze'm houden als ze de Belgen beschamend lang op hun honger laten zitten. Dit is geen klantenservice.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H_Tim Bekijk BerichtenZolang de Car Configurator hier nog niet werkt, no Audi !!!!
Het is een regelrechte schande dat, een maand voor hij bij de dealers staat, een cc van dergerlijk merk niet naar behoren functioneert.
Dit doet de verkoop geen goed en wat mij betreft mogen ze'm houden als ze de Belgen beschamend lang op hun honger laten zitten. Dit is geen klantenservice.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenZouden nu zoveel klanten die hem echt willen kopen thuis met die CC zitten prutsen? Mij dunkt dat je dan ineens naar je dealer gaat...
Maar de grootste ergernis is dat een automerk van dit kaliber, met miljoenen euro's in portefeuille voor publiciteit, nog niet in staat is een website op punt te stellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichtenidd, R.(onze audi-dealer) zei ook dat CC enorm populair is en dat hij enorm baalt van het kwaliteitsverschil tss .de en .be...
Maar bij mij werkte cc gisteren zonder problemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk BerichtenBelgische prijzen zijn eindelijk bekend :
1.8 TFSI : 28100
3.2 quattro : 41300
2.0 tdi (136/143) : 28950
2.7 tdi multitronic (163/190) : 37250
3.0 tdi quattro : 41400
Werd tijd!
Door een onenigheid met d'Ieteren kwam het maar niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenZe zouden beter eens naar de concurrentie kijken en zich laten inspireren door die van BMW bijvoorbeeld.
Comment
-
Audi A4 B8
heb net mijn nieuw wagentje besteld:
2.0 TDI136 PK (Fleet)
Phantoomzwart
sportzetels
chroom vensteromlijsting
Xenon+
sportvering
zonder kentekens
Daar moet enkel nog een 18" velg onder maar dat zal bij aflevering gebeuren. Suggesties zijn altijd welkom. Ik dacht aan de S-line velgen van A6..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichtenheb net mijn nieuw wagentje besteld:
2.0 TDI136 PK (Fleet)
Phantoomzwart
sportzetels
chroom vensteromlijsting
Xenon+
sportvering
zonder kentekens
Daar moet enkel nog een 18" velg onder maar dat zal bij aflevering gebeuren. Suggesties zijn altijd welkom. Ik dacht aan de S-line velgen van A6..
proficiat ,
je hebt een prachtige wagen besteld
Phantoomzwart exterieur is zeer mooi vind ik
welk interieur , Leder?
voor wanneer levering?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichtenheb net mijn nieuw wagentje besteld:
2.0 TDI136 PK (Fleet)
Phantoomzwart
sportzetels
chroom vensteromlijsting
Xenon+
sportvering
zonder kentekens
Daar moet enkel nog een 18" velg onder maar dat zal bij aflevering gebeuren. Suggesties zijn altijd welkom. Ik dacht aan de S-line velgen van A6..AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Het zijn sportzetels met stof empore zwart. Leder zat er niet in want dan zat ik buiten budget. Ik heb 7,5% fleetkorting gekregen. Hangt af van de conventie die het bedrijf sluit met D'ieteren. Wel heb ik een extraatje gekregen in de vorm van gratis opties ( 1,5%) maar dat zal ik gebruiken om een velg te kiezen.
Comment
-
in leasing is die op dit moment echt supergoedkoop!
Ik heb me eens laten gaan op onze leasingconfigurator met mijn budget (880/maand, incl 1/2BTW, 42 maand, 40000km/jaar) en kwam op het volgende uit:
Audi A4 Berline 2.0TDi 136pk
Opties:
Metaalkleur
Volumetrisch en perimetrisch alarm
Snelheidsregelaar
Verwarmbare buitenspiegels
GPS Plus met DVD West-Europa + 6CD Wisselaar MP3 + BC met kleurenscherm
JAV (4) 5-sp.Star 8Jx18'+245/40(als Life
Elektrische sportzetels met geheugen in leder/alcantara
Xenon Plus koplampen + koplampsproeiers
Afneembare trekhaak
APS vr/ar (indien Lifestyle)
Dakhemel in zwarte stof
Elek inklapb buitenspiegels
Inlegplaatjes in alu
Lichtmodule
Regen- en lichtsensor
Multifunctie sportstuur in leder
verchroomde ruitomlijsting
Carkit Parrot Bluetooth CK3100
En dat alles voor 856€/maand... Dat is nog onder mijn budget maar reken daar de extra bij voor de Avant die ik eigenlijk zou willen (en als het ff kan een DSG) en mijn volgende wagen is gekozen
Ik vind dit eigenlijk wel behoorlijk spectaculair. Ik moet héél hard duwen om hetzelfde in een 318d te krijgen qua uitrusting, zelfs voor een V50 2.0D is het moeilijk (alleen Avensis komt iets of wat in de buurt maar dat is niet echt mijn ding, een C-klasse heb ik niet gekeken). Blijft natuurlijk die FWD...
Comment
Comment