Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
in leasing is die op dit moment echt supergoedkoop!
Ik heb me eens laten gaan op onze leasingconfigurator met mijn budget (880/maand, incl 1/2BTW, 42 maand, 40000km/jaar) en kwam op het volgende uit:
Audi A4 Berline 2.0TDi 136pk
Opties:
Metaalkleur
Volumetrisch en perimetrisch alarm
Snelheidsregelaar
Verwarmbare buitenspiegels
GPS Plus met DVD West-Europa + 6CD Wisselaar MP3 + BC met kleurenscherm
JAV (4) 5-sp.Star 8Jx18'+245/40(als Life
Elektrische sportzetels met geheugen in leder/alcantara
Xenon Plus koplampen + koplampsproeiers
Afneembare trekhaak
APS vr/ar (indien Lifestyle)
Dakhemel in zwarte stof
Elek inklapb buitenspiegels
Inlegplaatjes in alu
Lichtmodule
Regen- en lichtsensor
Multifunctie sportstuur in leder
verchroomde ruitomlijsting
Carkit Parrot Bluetooth CK3100
En dat alles voor 856€/maand... Dat is nog onder mijn budget maar reken daar de extra bij voor de Avant die ik eigenlijk zou willen (en als het ff kan een DSG) en mijn volgende wagen is gekozen
Ik vind dit eigenlijk wel behoorlijk spectaculair. Ik moet héél hard duwen om hetzelfde in een 318d te krijgen qua uitrusting, zelfs voor een V50 2.0D is het moeilijk (alleen Avensis komt iets of wat in de buurt maar dat is niet echt mijn ding, een C-klasse heb ik niet gekeken). Blijft natuurlijk die FWD...
Wees gerust, als er een beetje sneeuw ligt, zal je die FWD heel dankbaar zijn
The indomitable Audi juggernaut rolls on, and there will be no stopping it. Here's the new version of the biggest-selling and most important money-making model in the range, and Audi isn't leaving things to chance - it's bigger, more efficient, more refined, with a range of superb engines and aggressive styling, including an optional R8-esque strip of LED driving lights to tell lesser road users to get the hell out of the way.
The indomitable Audi juggernaut rolls on, and there will be no stopping it. Here's the new version of the biggest-selling and most important money-making model in the range, and Audi isn't leaving things to chance - it's bigger, more efficient, more refined, with a range of superb engines and aggressive styling, including an optional R8-esque strip of LED driving lights to tell lesser road users to get the hell out of the way.
Eindelijk de CC werkt! Maar de grootte hebben ze blijkbaar nog niet aangepast .
Elke keer als ik de CC open, is dat venster zo klein dat er maar de helft op staat. Ik kan de motoren zelfs niet selecteren, omdat het venster te klein is. En groter maken lukt niet. Iemand een oplossing?
Edit: Neen laat het maar, het is ondertussen gelukt. Gewoon openen, en opnieuw openen zonder te sluiten.
Ik zit aan 38.649.59 Euro, zonder korting (twijfel wel tussen Xenon + en Adaptive, vind dit laatste een beetje overbodig eigenlijk). Wel met 5 star velgen (absolute noodzaaak ), die Packs zijn wel "vreet" interessant (Lounge en Lifestyle +)
Hoeveel korting zou je kunnen krijgen, 5 % ? Zou'm graag rond de 35 mille krijgen
Ik zit aan 38.649.59 Euro, zonder korting (twijfel wel tussen Xenon + en Adaptive, vind dit laatste een beetje overbodig eigenlijk). Wel met 5 star velgen (absolute noodzaaak ), die Packs zijn wel "vreet" interessant (Lounge en Lifestyle +)
Hoeveel korting zou je kunnen krijgen, 5 % ? Zou'm graag rond de 35 mille krijgen
Ik kom ook ongeveer zoiets, het was een €39.000 bij mij.
Xenon's neem ik zowiso, maar die Adaptive vind ik nogal overbodig.. Het kan misschien wel handig zijn voor mensen die in bochtige, afgelegen (boeren ) straatjes rijden voor de bocht goed te verlichten. Maar voor de rest is dat niet écht nodig in mijn ogen..
Ja heb ik ook ontdekt, die Packs leveren wel wat voordelen op..
Voordelen wel, maar het kan je wel opties doen kiezen die je eigenlijk niet echt wilde en zo geef je uiteindelijk toch een pak meer geld uit
Het valt te zien wat je precies wilt als opties. Maar dat zijn dingen die je moet uitrekenen als je met die Packs effectief winst kan maken, en anders laat die Packs links liggen en neem je enkel wat je nodig hebt.
Nog een vraagje. Kan iemand mij zeggen wat de naam is van deze twee velgen?
Geen idee hoe die noemen (iets met Y-spaken en S5 ofzo? ) maar in elk geval zijn dit velgen die (nog) niet (OEM) op de A4 te krijgen zijn, enkel de A5 voor zover ik weet.
Ik heb net eens een A4 3.0 TDI geconfigureerd en een BMW 330xd. Met de uitrusting naar mijn goesting kost de A4 ongeveer evenveel als de 330xd.
Als je echter een 330d koopt zonder de 'x' dan spaar je bijna €3000 uit.
Wel is de A4 dan weer een stuk groter dan de 330d.
Uiteindelijk zijn ze qua prijs aan mekaar gewaagd.
Wanneer komt Audi nu met een automaat voor de 3.0 TDI?
Ik denk wel dat ik voor de A4 zou gaan Ik vind de Audi een pak knapper. Misschien ben ik de 3 ook wat beu gezien. En heb de kont nooit echt gemogen. En aan de A4 is eigenlijk niet echt veel wat me niet zint.
Heeft iemand ongeveer een gedacht van hoeveel korting je kan krijgen bij het autosalon begin volgend jaar? Omdat het een nieuw model is zal het volgens mij niet echt overdreven zijn...
Zou onder de 35000 willen blijven (met de kosten van al het bijkomende papierwerk inbegrepen)... dan kan ik al wat speculeren over de opties
Comment