Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De topvarianten zijn gekoppeld aan hoge fiscale kosten, hou daar ook rekening mee. Maar iedereen heeft individuele behoeftes hé

Voor mezelf vind ik de 1.8 zeker voldoende (trekt zelfs sneller op dan mijn huidige A4 C).

Volgend jaar komt een fiscaalvriendelijke 136 pk Diesel uit, dus dat compenseert wel wat.

Comment

• Comment

• heeft iemand een fotootje van de nieuwe a4 met 17" velgen?
        alvast bedankt!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H_Tim Bekijk Berichten
          De topvarianten zijn gekoppeld aan hoge fiscale kosten, hou daar ook rekening mee. Maar iedereen heeft individuele behoeftes hé

Voor mezelf vind ik de 1.8 zeker voldoende (trekt zelfs sneller op dan mijn huidige A4 C).

Volgend jaar komt een fiscaalvriendelijke 136 pk Diesel uit, dus dat compenseert wel wat.
          Klopt niet helemaal:
          Nu kun je al de 136pk bestellen en volgend jaar komt de 2.0 120 pk !

Die S4 velgen zijn niet zo mooi, ik zal waarschijnlijk de 19" S5 velgen erop smijten
          Sintruin till I die

Comment

• Da's maar een speculatie van de artiest. Die velgen liggen nu nog maar enkel op de S8.

Comment

• de mijne is lease en voornamelijk ook zakelijk te houden...
              Daarom zoek ik een 18" die sprtief is maar zeker ook niet te sportief. Het mag gene tuning car worden ook hé. Ik wacht nog even af, ik vermoed dat er nog wel velgen voor het nieuwe model zullen bijkomen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                Da's maar een speculatie van de artiest. Die velgen liggen nu nog maar enkel op de S8.
                En binnenkort op iedere Golf

Ik vind ze echt prachtig
                Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                  Klopt niet helemaal:
                  Nu kun je al de 136pk bestellen en volgend jaar komt de 2.0 120 pk !

Die S4 velgen zijn niet zo mooi, ik zal waarschijnlijk de 19" S5 velgen erop smijten
                  Waarom neem je eigenlijk niet de 2.7 TDI ? Dat zal zijn meerwaarde wel teruggeven in rijplezier en looks (2 uitlaten) ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                    Waarom neem je eigenlijk niet de 2.7 TDI ? Dat zal zijn meerwaarde wel teruggeven in rijplezier en looks (2 uitlaten) ?
                    Het zal gaan tussen de 2L 136pk en 2.7 door die dubbele uitlaat alleen al ;-)
                    Maar ga zien hoe het budget gaat zijn, bouwproject is nu bezig en als dit instapklaar is maak ik mijn keuze
                    Maar ik heb liever de 136pk in S-Line uitvoering en full option dan de iets kalere 2.7
                    Budget gaat rond de 45k zijn
                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                      En binnenkort op iedere Golf

Ik vind ze echt prachtig
                      Alleen spijtig dat Audi de laatste tijd de boutgaten zo verbindt met elkaar. Ik vind het veel sportiever ogen als die open blijven.

Comment

• betrouwbare bron weet te zeggen dat er een 2.0TDI met 204pk komt, en dat de top 3.0tdi (biturbo) zijn pk-cijfer met een 3 zal starten.

die laatste wil ik wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vroomtuig Bekijk Berichten
                          Nog een vraagje. Kan iemand mij zeggen wat de naam is van deze twee velgen?
                          eerste foto paraboolvelgen
                          tweede S5 velgen??

Comment

• waar gaat dat toch naartoe....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              betrouwbare bron weet te zeggen dat er een 2.0TDI met 204pk komt, en dat de top 3.0tdi (biturbo) zijn pk-cijfer met een 3 zal starten.

die laatste wil ik wel
                              Van dat laatste waren we al quasi zeker, niet? Dat eerste is wel een aangename verrassing. Wat ook meteen een model als de 2.7 overbodig maakt. Tenzij ze de gewone 3.0 inruilen voor een performante 2.7. Wat ik enigszins betwijfel.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  Van dat laatste waren we al quasi zeker, niet? Dat eerste is wel een aangename verrassing. Wat ook meteen een model als de 2.7 overbodig maakt. Tenzij ze de gewone 3.0 inruilen voor een performante 2.7. Wat ik enigszins betwijfel.
                                  Er zijn wel altijd mensen die liever een V6 (2.7l) dan een 4-cylinder (2.0l) hebben. Ook al zit er evenveel of meer pk in die 4-cylinder..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                    http://i154.photobucket.com/albums/s241/rosemeyer/cd766abe670cd52348b46af41c9c075b.jpg[/IMG]
                                    knappe kleur is dat het 'tiefseeblau' ?

logo's achteraan zouden er voor mij wel afmoeten + nog chroom vensteromlijsting en ik neem hem ... (in 2009 !)
                                    4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
                                      knappe kleur is dat het 'tiefseeblau' ?

logo's achteraan zouden er voor mij wel afmoeten + nog chroom vensteromlijsting en ik neem hem ... (in 2009 !)
                                      Jep dat is die kleur .

Ik denk dat hij chroom versteromlijsting heeft op die foto, maar je kan het niet zò goed zien..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                        Jep dat is die kleur .

Ik denk dat hij chroom versteromlijsting heeft op die foto, maar je kan het niet zò goed zien..
                                        Idd ie heeft chroomomlijsting maar dat is niet echt duidelijk. Echt wel knappe bak die nieuwe A4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                          Er zijn wel altijd mensen die liever een V6 (2.7l) dan een 4-cylinder (2.0l) hebben. Ook al zit er evenveel of meer pk in die 4-cylinder..
                                          Ikzelf zou liever het geluid en de souplesse van een V6 in het vooronder willen hebben dan een even krachtige 4cilinder motor. Bij BMW is dat net hetzelfde, mijn tante heeft een 6 in lijn 2.0i dat in combinatie met een automaat, die ronk is echt wel zalig.

Comment

Working...
                                          X