Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verdorie, die 2.7 TDI is toch wel enorm vet in vooraanzicht.
    2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
    2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• pff, ik heb eens op de duitse CC gekeken en daar hebben ze blijkbaar ambition en ambiente uitvoeringen en zo. ik hoop dat die ook naar belgië komen.

ook wel straf, een A4 gekonfigureerd, die aanzienlijk beter is uitgerust, kost daar bijlange zoveel niet in leasing kosten als in de belgische CC. wij leven in een kutland op gebied van auto's en taxen en belasstingen daarop.
      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Knap ding die nieuwe A4

Comment

• Vet, toch?

Comment

• Is dat 17 of 18" op die grijze 2.0 TDI?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
              Is dat 17 of 18" op die grijze 2.0 TDI?
              18" volgens mij. Die daarboven (donkere 2.7l TDI) heeft er 17"

Comment

• Ik zit elke dag op de CC te spelen, zit elke keer tussen de 35 en 38.000... Hoeveel zou je kunnen afpingelen op het autosalon?

Comment

• Ik kom niet onder de 42.000 als ik hem samenstel

Comment

• Bij die 2.0TDI vallen die zwarte roosters (onder de lichten) precies een pak minder op of ligt dat aan mij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                      Bij die 2.0TDI vallen die zwarte roosters (onder de lichten) precies een pak minder op of ligt dat aan mij?
                      Neen, ligt niet aan u.. Maar ik denk dat het wel temaken heeft met de lichtinval.

Want als je naar de grijze (2.0l TDI) kijkt, komt de zon van achter de wagen (let op de schaduw) en bij die donkere (2.7l TDI) komt het licht langs vanvoor (let op weerkaats in bumper).. Volgens mij ligt het voor een stuk daaraan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                        Neen, ligt niet aan u.. Maar ik denk dat het wel temaken heeft met de lichtinval.

Want als je naar de grijze (2.0l TDI) kijkt, komt de zon van achter de wagen (let op de schaduw) en bij die donkere (2.7l TDI) komt het licht langs vanvoor (let op weerkaats in bumper).. Volgens mij ligt het voor een stuk daaraan
                        Maar de 2.0TDI heeft die tweede opening in het linkse rooster niet en dat maakt toch een groot verschil vind ik.

Comment

Maar de 2.0TDI heeft die tweede opening in het linkse rooster niet en dat maakt toch een groot verschil vind ik.
                          Ja inderdaad. Ik zou die Adaptieve CC nooit nemen, alleen al voor de looks.. Vind het echt op niets trekken die bol daar linksonder

Comment

Ja inderdaad. Ik zou die Adaptieve CC nooit nemen, alleen al voor de looks.. Vind het echt op niets trekken die bol daar linksonder
                            Voila! Exactly my point. Ben vooral benieuwd naar de Avant versie...

Ledjes?

Comment

Voila! Exactly my point. Ben vooral benieuwd naar de Avant versie...

Ledjes?
                              Ik ook, ben vooral benieuwd wat ze met de achterkant van de Avant gaan doen..

De koplampen zonder Xenon endus ook zonder LED's zijn mooier dan ik gedacht had, maar toch maar LED's voor mij..

Comment

Ik ook, ben vooral benieuwd wat ze met de achterkant van de Avant gaan doen..

De koplampen zonder Xenon endus ook zonder LED's zijn mooier dan ik gedacht had, maar toch maar LED's voor mij..
                                Aah ik leer bij, enkel LED achteraan gaat niet? Steeds in combo met xenon dus.

Comment

Aah ik leer bij, enkel LED achteraan gaat niet? Steeds in combo met xenon dus.
                                  In de achterlichten zitten denk ik geen LED's, maar wél in de voorlichten (als je Xenon's neemt tenminste)..

Maar bij bv. een A6 Avant kan je voor een €300-400 wel (achter-) lichtblokken met LED's bij bestellen.. Dus Xenon is niet verplicht dan als je dat niet wilt.

Maar volgens mij zitten er in de A4 B8 geen LED's vanachter, of ben ik totaal verkeerd?

Comment

In de achterlichten zitten denk ik geen LED's, maar wél in de voorlichten (als je Xenon's neemt tenminste)..

Maar bij bv. een A6 Avant kan je voor een €300-400 wel (achter-) lichtblokken met LED's bij bestellen.. Dus Xenon is niet verplicht dan als je dat niet wilt.

Maar volgens mij zitten er in de A4 B8 geen LED's vanachter, of ben ik totaal verkeerd?
                                    Denk van niet want in de A6 sedan zitten toch ook geen LED's achteraan

Maar de A6 Avant dan weer wel in combinatie met xenon of via de aparte bestelling. Maar vermits de A6 avant zoveel mooier is (en altijd al is geweest ook bij de vorige generatie) en hetzelfde geldt voor de A4 in Avant versie maakt me dat nog meer nieuwsgierig.
                                    2008 zal dat zijn zeker dat die komt?

Comment

Denk van niet want in de A6 sedan zitten toch ook geen LED's achteraan
                                      Jawel, toch wel.. Maar je moet echt al een kenner zijn om het te zien.

Een A6 Sedan zonder Xenon's heeft als remlicht de grootte van gans de blok (geen LED's dus). En een A6 Sedan mét Xenon's heeft als remlicht zo'n "klein" lichtstrookje vanboven van twee LED's boven elkaar.

Wees gerust, je bent niet de enige.. Mijn vader zag eerst ook het verschil niet. Maar als ik eens eentje tegenkom, zal ik eens een foto van nemen en het verschil duidelijker uitleggen .

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                                      Maar de A6 Avant dan weer wel in combinatie met xenon of via de aparte bestelling. Maar vermits de A6 avant zoveel mooier is (en altijd al is geweest ook bij de vorige generatie) en hetzelfde geldt voor de A4 in Avant versie maakt me dat nog meer nieuwsgierig.
                                      2008 zal dat zijn zeker dat die komt?
                                      Ja ik denk dat het ongeveer zoiets zal zijn..

Comment

volledig correct

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                          Photosoeper.

Comment

Working...
                                          X