Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Manmanman, net op de CC gezien. Die Star velgen in 18" kosten 2500€ in optie ... Een echte schande

Zou er opt salon al iets extra op zijn of is da nog te vroeg voor zo een nieuw model?

Comment

• bij de avant krijgen we ook de mogelijkheid om LED lichten achteraan te nemen( opnieuw een optie )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
        bij de avant krijgen we ook de mogelijkheid om LED lichten achteraan te nemen( opnieuw een optie )
        bron?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

Waarom staan die velgen niet in de duitse CC? Of zijn deze onlangs nog toegevoegd? Toen ik twee weken geleden een A4 samenstelde vond ik écht geen mooie velg voor eronder, idem voor de A5. Maar dit is vét!

Oorspronkelijk geplaatst door mario frederickx
          Ik heb vorige week mijn nieuwe a4 besteld.
          Als je het pack lifestyle plus pakt betaal je voor de star velgen 1530 euro zonder btw
          kleur : meteoorgrijs
          alcantara en leder / sportzetels zwart
          parking system VR / AR
          audi soundsystem
          inlegplaatjes in alu
          sportvering
          xenon
          gps met dvd
          cruise controle
          cd lader
          levering maart
          Knap! Welke motorisatie? Handgeschakeld of manueel?
          Leveringstermijn is dus een viertal maand? Wordt dit nog korter naarmate dat het model langer beschikbaar is of niet?

Comment

• Waarom staan die velgen niet in de duitse CC? Of zijn deze onlangs nog toegevoegd? Toen ik twee weken geleden een A4 samenstelde vond ik écht geen mooie velg voor eronder, idem voor de A5. Maar dit is vét!
            Dat zijn velgen uit het Audi exclusive gamma geloof ik..

Comment

• Ze staan zowel in de optielijst van sommige modellen als in de Exclusive velgencatalogus. Ik vermoed dat ze bij de A4 ook op de optielijst zullen staan, misschien nog niet in de configurator.

Comment

• Vanbuiten zééééééééér knap, maar het interieur is wat wennen. Voorlopig vind ik het B7 interieur een pak mooier.

Comment

bij de avant krijgen we ook de mogelijkheid om LED lichten achteraan te nemen( opnieuw een optie )
                  Inderdaad, van waar haal je deze info??????
                  Als dit zo zou zijn dan is dit weeral een item in mijn optielijst ;-)

Vraagje aan degene die al ene besteld hebben:
                  Hebben jullie die 3 zonige Airco ook erbij genomen ??
                  Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Waarom staan die velgen niet in de duitse CC? Of zijn deze onlangs nog toegevoegd? Toen ik twee weken geleden een A4 samenstelde vond ik écht geen mooie velg voor eronder, idem voor de A5. Maar dit is vét!
                    Inderdaad heel knappe velgen maar een ramp om te kuisen!

Comment

• Ik vrees dat de velgen op de grijze 2.OTDI nog net iets meer zullen kosten dan 2500 euro, want dat is de prijs voor de star velgen in 18" en deze zijn volgens mij zeker 19".

Kan de avant al besteld worden en gaat die dezelfde afmetingen hebben als de sedan?

Comment

• 3% korting

Ik heb een prijs offerte laten maken bij COOX in overpelt
                        op de nieuwe a4 en kreeg een korting van 3% maar 4 % lag binnen hun mogelijkheden zei de verkoper
                        IK denk dat ik nog even ga wachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MEDIABEEST Bekijk Berichten
                          Ik heb een prijs offerte laten maken bij COOX in overpelt
                          op de nieuwe a4 en kreeg een korting van 3% maar 4 % lag binnen hun mogelijkheden zei de verkoper
                          IK denk dat ik nog even ga wachten

Amay, zo weinig ???
                          Onder de 6% krijgen ze aan mij geen verkocht en reken er maar op dat ik volgend jaar een A4 heb (lol)
                          garage heeft me al 2 keer opgebeld voor de nieuwe A4 maar ik blijf halsstarrig wachten op de Avant :-D

Avant wordt pas voorgesteld in Genève en zal bestelbaar zijn tegen de zomer 2008
                          Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                            Amay, zo weinig ???
                            Onder de 6% krijgen ze aan mij geen verkocht en reken er maar op dat ik volgend jaar een A4 heb (lol)
                            garage heeft me al 2 keer opgebeld voor de nieuwe A4 maar ik blijf halsstarrig wachten op de Avant :-D

Avant wordt pas voorgesteld in Genève en zal bestelbaar zijn tegen de zomer 2008
                            Veel succes bij Delorge. Ze wouden mij daar amper 6% geven op een A3 die binnen een paar maanden gefacelift wordt

Comment

• Ik ga voor 15%. Sorry jongens

Comment

Inderdaad, van waar haal je deze info??????
                                Als dit zo zou zijn dan is dit weeral een item in mijn optielijst ;-)

Vraagje aan degene die al ene besteld hebben:
                                Hebben jullie die 3 zonige Airco ook erbij genomen ??

deze info is terug te vinden op een hollandse site
                                als ik deze nog terug vin laat ik het u weten

Comment

Amay, zo weinig ???

ben ook aant wachten op den avant gade ook voor den s-line E90N?????

Comment

ben ook aant wachten op den avant gade ook voor den s-line E90N?????
                                    Yep, dat staat al vast
                                    Het zal lang wachten worden vrees ik, die S-Line zal nog niet van in het begin beschikbaar zijn vrees ik maar dan kunnen we nog wat langer sparen om hem full-option te bestellen. ;-)

@frigobox:
                                    Wil nu geen slechte reclame maken over Delorge maar dat zou de laatste garage zijn waar ik mijn auto kocht.
                                    Heb hier meerdere gegronde redenen voor die niet echt voor publicatie zijn en idd hun kortingen zijn zéér pover.
                                    Sintruin till I die

Comment

@frigobox:
                                      Wil nu geen slechte reclame maken over Delorge maar dat zou de laatste garage zijn waar ik mijn auto kocht.
                                      Heb hier meerdere gegronde redenen voor die niet echt voor publicatie zijn en idd hun kortingen zijn zéér pover.
                                      Als het zo is, is het zo e. Das misschien slechte reclame, maar als het gegrond is, dan mag dat gezegd worden. Ik ben er 1 keer naartoe gegaan en de vertegenwoordiger heeft zo een arrogante indruk op mij gemaakt dat ze aan mij genen auto zullen verkopen. "You never get a second chance to make a first impression" zoals ze zeggen

Waar zou je dan gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        God damn right "DAMN", Wax-it.

Maar waar 'k blij om ben is dat 'ie er in "klassieke" uitvoering ook prachtig uitziet :

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Subliem mooi, vind ik.

Comment

• Ook 'es op de Duitse CC gekeken. Phoehoe, Audi is toch ook écht duur geworden. Een A4 3.0 TDI quattro Ambition, full option, kost net geen 67.000 EUR. En dat is zonder S-Line pack, en met 17", en zonder fancy Exclusive gedoe.

Maar knap... Maar nog altijd A5 > A4.

Hopelijk liften ze de kont van de Avant een beetje. De poep van de berline vind ik knap, maar hangt vrij laag: mooi voor de berline maar als de Avant ook zo'n lage lichten krijgt gaat dat minder zijn vrees ik.

Comment

Working...
                                          X