Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nee, dat zijn 17" 6-spakendesign gegoten aluminium velgen... (staan in de catalogus)

Die van het lifestyle pakket zijn maar 16", ze lijken wel op elkaar qua vormgeving

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
      Nee, dat zijn 17" 6-spakendesign gegoten aluminium velgen... (staan in de catalogus)

Die van het lifestyle pakket zijn maar 16", ze lijken wel op elkaar qua vormgeving
      Ik vind dat eigenlijk geen mooie velgen .. het lijkt wel of er stukken uit ontbreken. En die hoekige velgrand doet maar goedkoop aan, vind ik.

Comment

• Die bovenste velgen zijn niet dezelfde als de onderste...

Comment

• Ik had het over de bovenste, die 6-spakige.
          Die onderste zijn zalig

Comment

• Zoals ik al zei

De bovenste zijn 17", 6-spakendesign
            De onderste zijn 18", Ster design

Beide gegoten aluminium

Ik heb prijs laten maken voor de 18", samen met metaalkleur lak, ik zou stom zijn om het lifestyle pakket dan niet te nemen
            Je komt dan slechts 177€ duurder uit, en je hebt ineens alarm, parkeersensoren, snelheidsregelaar en elektrische buitenspiegels erbij
            (In het pakket zitten 16" velgen, waardoor andere velgen goedkoper worden, en het bevat ook metaalkleur, dus dat is ook ineens bijna 1000€ dat wegvalt)
            Last edited by ; 28/11/2007, 22:52.

Comment

• Zou ook heel graag die 5-stars willen, maar betwijfel of mn ouders wel zoveel willen spenderen aan velgen
              Iem goede redenen om ze te overtuigen?
              Als we Pack Lifestyle Plus nemen, maar we willen andere velgen, hoe zit dat dan juist? :$
              (me=noob op dat gebied )

Comment

• Hij is knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                  Als we Pack Lifestyle Plus nemen, maar we willen andere velgen, hoe zit dat dan juist? :$
                  (me=noob op dat gebied )
                  Als je andere (duurdere) velgen wil, dan wordt de prijs van de pakket-velgen gewoon afgetrokken van die duurdere velgen. M.a.w. je legt gewoon wat bij.

Comment

• De A4 is nog maar net uit of ze hebber er bij ABT weeral aan zitten prullen

Comment

• Die velgen
                      Juist verneûkte Brabus S'en

Comment

• oei oei

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          De A4 is nog maar net uit of ze hebber er bij ABT weeral aan zitten prullen
                          En met de nadruk op prullen . Trekt écht op niks!

Comment

• ABT zuigt tegenwoordig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                              En met de nadruk op prullen . Trekt écht op niks!
                              Vandaar ik het zo zei Zonde van die A4

Comment

• Die kerels gaan het foute pad op. Net zoals dat al eerder gebeurde met AC Schnitzer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  Die kerels gaan het foute pad op. Net zoals dat al eerder gebeurde met AC Schnitzer.
                                  Daar zeg je zoiets, die mannen van AC zijn BMW's serieus aan het verklooien.

Comment

• Horrid!

Comment

• Die kieuwen vind ik persoonlijk wel mooi, maar op het logo na, heb je dan een bmw

Comment

• Die ABT is zeer lelijk, moet je die voorbumper is bekijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                                          Die ABT is zeer lelijk, moet je die voorbumper is bekijken

Indeed !
                                          foei foei foei !
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X