Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verkrachting noem ik het!

Comment

• Cirque de soleil

Ik kom net van cirque de soleil in A'pen. Op zich hier geen vermelding waard ware het niet dat de nieuwe A4 er stond te blinken in phantoom zwart en in silver metallic.

En ik moet zeggen " He took my breath away". Ik kijk er al naar uit als mijne zwarte A4 wordt geleverd. Nu nog e beke sparen voor de 19" parabool Y-type velg van de A5 en hij is compleet.

Dat het maar vroeg 2008 is!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
        Ik kom net van cirque de soleil in A'pen. Op zich hier geen vermelding waard ware het niet dat de nieuwe A4 er stond te blinken in phantoom zwart en in silver metallic.

En ik moet zeggen " He took my breath away". Ik kijk er al naar uit als mijne zwarte A4 wordt geleverd. Nu nog e beke sparen voor de 19" parabool Y-type velg van de A5 en hij is compleet.

Zalig ! Proficiat met je keuze, een zwarte A4 met de 19'' velgen is echt zeer mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten

Ben benieuwd naar die 19ers, ik zit te twijfelen tussen de S5 velgen en de BBS CH voor de mijne.
          Ga jou resultaat ook eens bezien.
          Sintruin till I die

Comment

• Jullie zijn over 19" velgen bezig, maar je kan deze voorlopig toch nog niet nemen als optie? En achteraf bestellen valt duur uit

Comment

• Het grootste autoforum van Nederland voor en door autoliefhebbers.

Tis eens iets anders met die frontlip

Comment

• Hondslelijk en stijlloos.

Comment

• Wat is dat rode ding?

Comment

• Wat een jonniebak.

Comment

• En dat kost dan wss nog reteveel ook.

Comment

• Buiten die rode lip is er toch niks mis mee? En die is er heel snel af als het moet...

Comment

• heeft er soms iemand foto's van de wagen met 16duims velgen eronder?? greetz

Comment

• Heb hem besteld die nieuwe A4

Super die nieuw A4. Heb lange tijd getwijfeld over een A5 maar die is toch niet geheel geschikt voor een kinderstoeltje.
                            Nu een A4 besteld een paar weken geleden.
                            2.7 TDI lavagrijs.
                            Lounge en Intenso plus pakket
                            18" 5 spaaks velgen
                            Leder Valcone Beige met zwarte hemel en dashbord
                            Bose Sound system
                            Adaptive Xenon
                            Open dak
                            Navigatie
                            MMI
                            Bleutooth telefoon
                            Hillhold

Kan niet wachten tot week 10 van 2008

Comment

• Proficiat!
                              Ziet er een prachtige configuratie uit.

Comment

• leveringstermijn

Prachtige configuratie.

Ik heb de mijne drie weken geleden al besteld en hij kan pas worden geleverd in week 12!!

Das toch wel lang wachten. Maar ja je weet wat ze zeggen, hoe langer je wacht hoe beter de moment zelf...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TYA Bekijk Berichten
                                  Super die nieuw A4. Heb lange tijd getwijfeld over een A5 maar die is toch niet geheel geschikt voor een kinderstoeltje.
                                  2.7 TDI lavagrijs.
                                  18" 5 spaaks velgen
                                  Bose Sound system
                                  Adaptive Xenon
                                  Open dak
                                  Navigatie
                                  MMI
                                  Bleutooth telefoon
                                  Hillhold

Prachtige uitrusting! ben benieuwd

Comment

• Heeft iemand meer nieuws over de 120pk versie.
                                    Wanneer is deze beschikbaar?
                                    Is het werkelijk een andere motor of enkel beperk vermogen?
                                    Ik moet wachten op dit model eer het bedrijf waar ik werk de nieuwe A4 als bedrijfswagen opneemt ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk Berichten
                                      Heeft iemand meer nieuws over de 120pk versie.
                                      Wanneer is deze beschikbaar?
                                      Is het werkelijk een andere motor of enkel beperk vermogen?
                                      Ik moet wachten op dit model eer het bedrijf waar ik werk de nieuwe A4 als bedrijfswagen opneemt ...
                                      Deze wordt beschikbaar in 1e kwartaal van 2008 !
                                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TYA Bekijk Berichten
                                        2.7 TDI lavagrijs.
                                        18" 5 spaaks velgen
                                        Bose Sound system
                                        Adaptive Xenon
                                        Open dak
                                        Navigatie
                                        MMI
                                        Bleutooth telefoon
                                        Hillhold

hadden ze geen Bang & Ollufson installatie voorzien in de plaats van Bose?????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
                                          hadden ze geen Bang & Ollufson installatie voorzien in de plaats van Bose?????
                                          In plaats van de Bose installatie bieden ze een Audi Sound System aan (optie), en als dat nog niet voldoende is bieden ze ook nog de B&O installatie aan.

Comment

Working...
                                          X