Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
    In plaats van de Bose installatie bieden ze een Audi Sound System aan (optie), en als dat nog niet voldoende is bieden ze ook nog de B&O installatie aan.

a bon maar TYA heeft wel Bose in zijn configutatie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
      a bon maar TYA heeft wel Bose in zijn configutatie
      Aah ja nu je het zegt. Maar normaal kan het (dacht ik) niet. Omdat dat nu Audi Sound System is geworden..

Zal het even opzoeken .

Edit: Ik kan het blijkbaar niet zo direct vinden, zelfs B&O vind ik niet terug in de Belgische CC. En de Duitse doet raar bij mij althans..
      Last edited by ; 04/12/2007, 23:08.

Comment

Aah ja nu je het zegt. Maar normaal kan het (dacht ik) niet. Omdat dat nu Audi Sound System is geworden..

Zal het even opzoeken .

Edit: Ik kan het blijkbaar niet zo direct vinden, zelfs B&O vind ik niet terug in de Belgische CC. En de Duitse doet raar bij mij althans..

ja en Duitsers kunnen raar doen ze

Comment

Zal het even opzoeken .

Staat gewoon in Belgische CC hoor:
          B&O komt iets meer dan 1000k en Audi SS rond de 450
          Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
            Staat gewoon in Belgische CC hoor:
            B&O komt iets meer dan 1000k en Audi SS rond de 450
            Ja ik zal er waarschijnlijk over gekeken hebben.

Comment

• Wat ik mij afvraag:
              In de optielijst staat de GPS PLUS DVD voor 3500 en in het pakket zit er ook een GPS Plus met DVD mét metaalkleur/ leder enz.... voor nog minder geld?
              Zou dit dezelfde GPS zijn of zit er een adder onder het gras ????
              Sintruin till I die

Comment

• volgend weekend (15/16 december) naar de grand opening van dielis in bornem. nieuwe toonzaal.
                garage spreekt me niet aan qua personeel, maar is wel een mooie kans om de nieuwe A4 eens te gaan bekijken, eens in de A5 te gaan zitten, ...
                There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                  volgend weekend (15/16 december) naar de grand opening van dielis in bornem. nieuwe toonzaal.
                  garage spreekt me niet aan qua personeel, maar is wel een mooie kans om de nieuwe A4 eens te gaan bekijken, eens in de A5 te gaan zitten, ...

Heb hetzelfde probleem met die garage...Ze gingen eens een lampje vervangen in de wagen van mijn vrouw.... die hebben aan de wagen alleen anderhalf uur gewerkt!!!
                  Heb hetzelfde laten doen bij Auto5: was in 5 minuten geflikt. dat zegt genoeg...
                  Denk dat ik daar ook es gaan checken. A4 en A5 bekijken en de A4 is testen of een afspraak maken.

Bij ACM in Heffen/Mechelen heb ik wel betere ervaringen. Misschien omdat 1 van die verkopers van dezelfde streek is als ik. Dit weekend is het ook Tiguan Day bij VW voor de geinteresseerden.

Comment

• idd, de A4/5 wil ik ook reserveren of mss zelfs al testen die dag.

tiguan day... hmmm interessant mss wel eens een VW garage binnenspringen.
                    There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                      Wat ik mij afvraag:
                      In de optielijst staat de GPS PLUS DVD voor 3500 en in het pakket zit er ook een GPS Plus met DVD mét metaalkleur/ leder enz.... voor nog minder geld?
                      Zou dit dezelfde GPS zijn of zit er een adder onder het gras ????
                      Je hebt twee verschillende packs die zo goed als op elkaar lijken, enkel het GPS verschilt.

Je hebt Lifestyle en Lifestyle Plus. Die laatste (Lifestyle Plus) is met GPS en kost rond de € 3.750 als ik me niet vergis. En die Lifestyle (zonder GPS) kost maar € 1.750

Dat zal volgens mij het addertje zijn...

Comment

• Dat is toch net de bedoeling van Packs, dat deze goedkoper uitvallen...

Het is inderdaag wel een groot verschil die Gps die maar 2000€ kost in dat pack, en normaal 3750... Maar ik klaag niet, want ben van plan dat pack te nemen

Comment

• Nog wat fotomateriaal:

Comment

• stoffen sportzeteltjes (700€)

Comment

• DPF = rechte pijpjes

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                  stoffen sportzeteltjes (700€)
                                  Doe mij dan maar de Leer-Alcantara zetels, vind ze niet zo mooi in het stof.. Ofwel ligt het aan de kleurkeuze van het middelste stuk.

Ik had nog een vraagje, hoe zit het met de voor-grill? Is het ook zoals bij de A5 dat je bij een 3.0l TDI/3.2l FSI een zwarte grill hebt, en bij de 2.7l TDI (en dus waarschijnlijk bij de A5 2.0l TDI ook) een grijze grill hebt?

Want vind die grijze grill eigenlijk niet zo mooi bij de A5 , en daarom wilde ik het weten of dit bij de A4 ook het geval is

Comment

• Comment

• Comment

• Ik vind em mooi al zou ik in die klasse wel een C kopen.

Comment

Doe mij dan maar de Leer-Alcantara zetels, vind ze niet zo mooi in het stof.. Ofwel ligt het aan de kleurkeuze van het middelste stuk.

Ik had nog een vraagje, hoe zit het met de voor-grill? Is het ook zoals bij de A5 dat je bij een 3.0l TDI/3.2l FSI een zwarte grill hebt, en bij de 2.7l TDI (en dus waarschijnlijk bij de A5 2.0l TDI ook) een grijze grill hebt?

Want vind die grijze grill eigenlijk niet zo mooi bij de A5 , en daarom wilde ik het weten of dit bij de A4 ook het geval is

denk ook eerder dat het de kleurkeuze is dat ze nie zo mooi maakt
                                          geef mij maar de sportzetels van de S-LINE

Comment

Working...
                                          X