Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Super die nieuw A4. Heb lange tijd getwijfeld over een A5 maar die is toch niet geheel geschikt voor een kinderstoeltje.
Nu een A4 besteld een paar weken geleden.
2.7 TDI lavagrijs.
Lounge en Intenso plus pakket
18" 5 spaaks velgen
Leder Valcone Beige met zwarte hemel en dashbord
Bose Sound system
Adaptive Xenon
Open dak
Navigatie
MMI
Bleutooth telefoon
Hillhold
Kan niet wachten tot week 10 van 2008
Indien de bestelling is geplaatst van u nieuwe A4 en na 2-3 weken wens je een extra optie aan u bestelling toe te voegen zou dit dan kunnen???
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ie is toch wel knap die B8 zowel die op deze foto als die zwarte op de vorige pagina zijn echt knappe exemplaren. En dat interieur is prachtig vormgegeven en afgewerkt imo.
In een donkere kleur komen de vormen écht niet tot hun recht.. dat is zo bij alle auto's natuurlijk, maar in dit geval moet je goed kijken om dan te zien dat het de B8 is..
Die witte is dan weer zalig!
als je auto nog niet in productie is kan je volgens mij nog aanpassingen doorvoeren. Is mij aangegeven bij de dealer. Zit te twijfelen of ik toch niet het dynamische veersysteem neem ipv open dak.
indien dit bij u het geval is kan ik u maar 1goede raad geven
contacteer uw dealer liever vandaag nog dan morgen
normaal kunnen er wijzegingen aangebracht worden tot 3de a 4de week
alvast succes
De levering is momenteel in April...
Maar als je GEEN chrome vensteromlijsting neemt moet je 3 maanden extra wachten
Schijfdak stond ook in het lijstje, samen met nog 3 andere, waarbij je moet wachten als je het WEL wilt
De levering is momenteel in April...
Maar als je GEEN chrome vensteromlijsting neemt moet je 3 maanden extra wachten
Schijfdak stond ook in het lijstje, samen met nog 3 andere, waarbij je moet wachten als je het WEL wilt
amai, ik mag hopen dat ie in 2009 sneller geleverd kan worden... (nu ja zolang ik met de SB kan rijden geen probleem)
chrome vensteromlijsting vind ik nu wel een must, en minimum 17" velgskes
geen problemen met bepaalde buitenkleuren? ik herinner mij nog ten tijde van de golf IV toen ik absoluut jazzblauw wou en die verkoper mij pushte naar een grijze omdat ik die "direkt kon meepakken" ...
Comment