Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
    Hij heeft een lam been
    Owh, ok dan.

Mijn oprechte excuses. 'k Vond het een beetje raar dat als echte car-aficionados in quasi elke auto een automaat wilt, ook in de modellen waar het totaal niet past.

Comment

• Haha ! Pablo ..

Het is niet waar hoor Wiliam Blake, ik hou gewoon van het rijden met automatische versnellingsbakken, al rijd ik momenteel wel met een manuele ..

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Owh, ok dan.

Mijn oprechte excuses. 'k Vond het een beetje raar dat als echte car-aficionados in quasi elke auto een automaat wilt, ook in de modellen waar het totaal niet past.
          Was flauw grapke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            Owh, ok dan.

Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
            Haha ! Pablo ..

Het is niet waar hoor Wiliam Blake, ik hou gewoon van het rijden met automatische versnellingsbakken, al rijd ik momenteel wel met een manuele ..
            Ik kan beider redeneringen volgen.
            Het maakt je toch niet minder liefhebber omdat je nu gewoon liever met automaten rijdt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
              Haha ! Pablo ..

ik was er ook mee weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                Hij heeft een lam been
                Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Owh, ok dan.

Zalig pablo!

Ik wist dat dit niet kon kloppen aangezien ik SpeedExceed gezien heb op de BMW-meeting in Zolder, en daar leek hij verdacht goed te kunnen stappen voor iemand met een lam been.

Comment

• Comment

• Zwart is toch een prachtige kleur op de A4

Comment

• Ben hem vandaag gaan bestellen

2.0 TDI
                      Fantoomzwart
                      Empore zwarte sportzetels
                      18" Star velgen
                      Xenon Koplampen
                      Lederen sportstuur
                      Aluminium inlegplaatjes
                      Automatische binnenspiegel + licht en regensensor
                      Parkeersensoren Voor en achter
                      Vensteromlijsting (zonder moest ik 3 maand langer wachten)
                      Pack Lifestyle Plus (metaalkleur, cruise control, GPS, ...)

Levering in april

Comment

• Mijn mening na bezichtiging in toonzaal:

qua design zeer goed, niets uitzonderlijk maar zeker niet lelijk. In profiel herken je er meerdere merken in. Maar nogmaals geslaagd.

Verder ziet de wagen er groot uit, maar eenmaal dat je erin zit valt het toch tegen.
                        Dus uiterlijk bedriegt hij wel enorm. Koffer is zeker niet groot en vrij laag, dus weinig praktisch, denk dat er net een frisdrankbak in past qua hoogte.

Interieur: niets bijzonders, qua gevoel binnen vind ik persoonlijk mijn Fiat Croma beter.
                        Alles staat wel mooi geplaatst daar niets van, maar qua feeling, neen.

Ook een vrij lage vooruit tgv het sportief uiterlijk. Met zonneklep omlaag vrees ik ervoor.

Comment

• Vandaag ook eens gaan kennis maken met de nieuwe A4.. en het was een aangename kennismaking

Het was een 2.7TDI met wat opties... kwam neer op 50.000€

Kvind hem nog lekkerder dan de vorige maar de vorige blijft natuurlijk ook een mooi model. Er stond een zwarte A4 Avant achter en dan valt op dat de neus van de nieuwe toch sportiever is. De xenon lichtblokken met ledjes zijn ook wel best geil..

Vind 'm wel mooier in real life dan op foto, zeker de achterkant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            Nog wat leuke pics gevonden

http://www.forum-auto.com
                            Oemphf!

Byebye '3 & C !

Comment

• Die 19" op de A5 zijn zooo vet! 2-delige velgen mét een lipje, you gotta love it.

Gisteren nog ingehaald geworden door een zilveren A5 met die velgen, boy oh boy staat 'ie knap op dat lichtmetaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                Ik wist dat dit niet kon kloppen aangezien ik SpeedExceed gezien heb op de BMW-meeting in Zolder, en daar leek hij verdacht goed te kunnen stappen voor iemand met een lam been.
                                Ik heb toch maar 2 benen in werking gezien van 'm. Misschien is z'n middelste been écht wel zoals Pablo 't zegt. Maar ik zou het écht niet weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                                  Ben hem vandaag gaan bestellen

2.0 TDI
                                  Fantoomzwart
                                  Empore zwarte sportzetels
                                  18" Star velgen
                                  Xenon Koplampen
                                  Lederen sportstuur
                                  Aluminium inlegplaatjes
                                  Automatische binnenspiegel + licht en regensensor
                                  Parkeersensoren Voor en achter
                                  Vensteromlijsting (zonder moest ik 3 maand langer wachten)
                                  Pack Lifestyle Plus (metaalkleur, cruise control, GPS, ...)

Levering in april
                                  Proficiat,
                                  Heb mijn A4 besteld 11/11/2007, zaterdag wist de garage te vertellen dat de productie op week 3 2008 was ingepland.
                                  Ik hoop week 5 hem te hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                    Haha ! Pablo ..

Shit seg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Oemphf!

Byebye '3 & C !

2222222222222

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Ik heb toch maar 2 benen in werking gezien van 'm. Misschien is z'n middelste been écht wel zoals Pablo 't zegt. Maar ik zou het écht niet weten.
                                        Damn, you sick mind!

Comment

• Nog wat foto's van die "speciale" exclusive

bron: http://www.forum-auto.com/marques/au...t1114-2135.htm
                                          Moet knap zijn zonder die rode accenten aan de bumpers.

Comment

Working...
                                          X