Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hij is boos

Comment

• Ik ben hem al eens gaan bekijken, en ben er helemaal weg van

Morgen (binnen 15 min. vandaag ) ga ik nog eens gaan kijken, maar dan bij d'Ieteren in Kortenberg. Dan kan ik hem eens van véél dichterbij bekijken, en eens bezighouden met foto's nemen

Comment

• Comment

• Heeft een mooi smoeleke, die A4.

Comment

• Mooie standaard DPF uitlaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Heeft een mooi smoeleke, die A4.
              Eerste keer dat ik 'm op foto wat minder vind. Je moét ook z'n zij-aanzicht erbij hebben, vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Eerste keer dat ik 'm op foto wat minder vind. Je moét ook z'n zij-aanzicht erbij hebben, vind ik.
                Misschien heeft het temaken met de kleur?

Ik vind hem ook minder, maar dat ligt in mijn geval aan de kleur. Ze er een zwarte ofzo en hij is perfect voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                  Nog wat foto's van die "speciale" exclusive

bron: http://www.forum-auto.com/marques/au...t1114-2135.htm
                  Moet knap zijn zonder die rode accenten aan de bumpers.

Sjieke velgen, welke zijn dit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Nog wat leuke pics gevonden

http://www.forum-auto.com
                    Echt knappe bak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Oemphf!

Byebye '3 & C !

Couldn't agree more.

Comment

• Staat er ondertussen al een PDF (of dergelijke) document online met de opties? Zodat ik die is kan uitprinten, en rustig op mijn gemakt met mijn vader bekijken..

Net zoals hier in Duitsland (Prijslijst A4). Maar dan natuurlijk een Belgische

Comment

• Plannen om een nieuwe A4 te bestellen of gewoon uit interesse?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                            Plannen om een nieuwe A4 te bestellen of gewoon uit interesse?
                            Eerder uit plannen.

Momenteel hebben we nog een huidige A4 B6, en die gaan we bijhouden omdat ik dan later ook ga leren rijden enzo.. En ik vind hem nog altijd té mooi om zomaar weg te doen

We zouden hem bestellen tegen ergens februarie-maart-arpil. Zoiets zal het zijn ongeveer..

Comment

• Mooie toekomstplannen

Comment

Mooie toekomstplannen
                                Mag je wel zeggen

Ik mag me denk ik wel gelukkig prijzen

Hoe is het verder met de A8?

Comment

• Zou ik ook zijn met een A4 B8

Met de A8 verder alles goed, zonder onvoorziene omstandigheden gaat de A8 wellicht nog 2 jaar dienst doen voor er iets nieuws in de plaats komt.

Comment

Zou ik ook zijn met een A4 B8

Met de A8 verder alles goed, zonder onvoorziene omstandigheden gaat de A8 wellicht nog 2 jaar dienst doen voor er iets nieuws in de plaats komt.
                                    Het zal er sneller zijn dan je denk.. Ik ben alvast benieuwd binnen 2 jaar

Zou dan ongeveer niet de nieuwe versie er zijn?

Comment

• Same here, future will tell

Ik weet niet precies voor wanneer een gloednieuwe A8 gepland staat maar binnen 2 jaar zou best wel eens kunnen aangezien die net een facelift gekregen heeft.

Comment

• ik weet niet of het al ergens besproken is (op het eerste zicht niet, maar heb niet alle 27 pagina's volledig gelezen ) :

Heeft er iemand inside info over wanneer prijzen van de 2.0 tdi met automaat zouden bekend gemaakt worden ? Dan weet ik of ik hierop evt moet wachten ....

thx
                                        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Same here, future will tell

Ik weet niet precies voor wanneer een gloednieuwe A8 gepland staat maar binnen 2 jaar zou best wel eens kunnen aangezien die net een facelift gekregen heeft.
                                          Ja, normaal wel.

Als je deze lijst bekijkt zou de nieuwe A8 D4 voor Juni 2010 zijn..

Comment

Working...
                                          X