Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Het lijkt idd misschien wat plastiekerig, maar dat komt ook door de flits volgens mij
    Het interieur of de carboninleg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
      Het interieur of de carboninleg?
      Het dashboard op deze foto

Comment

Het dashboard op deze foto
        Ja komt voornamelijk door de flash vermoed ik, want heb er overtlaatst ingezeten en zo plastiekerig ziet en voelt het niet aan.

Comment

Het lijkt idd misschien wat plastiekerig, maar dat komt ook door de flits volgens mij

Comment

Had ik gelezen, maar had er beter: "Zoals stradge al zei" bijgezet

Comment

• Comment

• Waar staat dat exterieur pakket van de sline?

De sline lijkt duur, maar er zitten 18" velgen in, die normaal al rond de 2500€ kosten, de optie leder is pakken goedkoper, alcantara kost zelfs maar iets rond de 600 meer, sportstuur zit erbij, aluminium inlegplaatjes, ... en dan de sline extratjes dan nog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
                  voor een nieuwe wagen is de leveringstermijn altijd rond de 3 maanden
                  als je dan geen maand langer kan wachten en overstapt naar een ander merk
                  is da maar flauw , dan moet ge niet overtuigd geweest zijn
                  Als je nu een A4 besteld is dit momenteel levering mei (dus wel geen 3 maanden he)
                  en dan ben je nog verplicht bepaalde optie te nemen of het is nog langer.
                  Sintruin till I die

Comment

• Dat carbon zou 'k zeker en vast overwegen, de andere addenda zou ik achterwege laten !

Machtige wagen toch, vooral met zijn 2 aparte uitlaten, verandert de wagen langs achter helemaal ..

@ E90N :

Ben je er nu ongeveer uit wat het worden zal ? Kleur ? Opties ? ..

2.7 / 2.0 ? Ik zou liever een paar opties laten vallen en voor de V6 gaan ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                      Waar staat dat exterieur pakket van de sline?

S line Exterieurpaket

Die folgenden Ausstattungen sind im S line Exterieurpaket für den Audi A4 enthalten:

* Stoßfänger vorn und hinten,
                      * seitliche Kühlergitter sowie Diffusoreinsatz in sportlich-markantem Design
                      * seitliche Schwellerleisten, in Wagenfarbe lackiert
                      * mittig integrierter Steg an der Unterkante des vorderen Stoßfänger sowie Diffusoreinsatz in Platiniumgrau lackiert
                      * Einstiegsleisten mit S line Schriftzug
                      * S line Schriftzüge auf den vorderen Kotflügeln
                      * Einfassungen der Nebelscheinwerfer in Chromoptik
                      * verchromte Blenden für Auspuffendrohre (4-Zylinder)
                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                        En wat betreft de lange wachttijden is het WEL effectief zo dat er mensen naar BMW overstappen, wie wil meer dan 4 maanden wachten ????
                        Iemand die een bepaalde wagen ECHT wil die kan 4 maanden wachten (zelf langer). Anders moet het toch zijn dat je niet echt overtuigd was van je keuze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk Berichten
                          Net gedaan (bmw 3 hé)

Proficiat btw, ik bedoelde het natuurlijk zo zwart/wit niet als ik het voorstelde. Les gouts et les couleurs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                            Dat carbon zou 'k zeker en vast overwegen, de andere addenda zou ik achterwege laten !

Machtige wagen toch, vooral met zijn 2 aparte uitlaten, verandert de wagen langs achter helemaal ..

@ E90N :

Ben je er nu ongeveer uit wat het worden zal ? Kleur ? Opties ? ..

2.7 / 2.0 ? Ik zou liever een paar opties laten vallen en voor de V6 gaan ..

Het gaat toch een 2 liter MT worden met alles erop en eraan.
                            Die 6 cilinder ga ik nemen voor mijn volgende auto binnen enkele jaren (A6 Avant)
                            Zwarte Avant S-Line (exterieurpakket laat ik nadien monteren door iemand die ik ken na zijn uren)
                            Had graag buffalobruin interieur gehad maar weet niet of dit mogelijk is met S-Line zetels ?
                            Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Iemand die een bepaalde wagen ECHT wil die kan 4 maanden wachten (zelf langer). Anders moet het toch zijn dat je niet echt overtuigd was van je keuze.

Dat is uw visie natuurlijk
                              Sintruin till I die

Comment

Het gaat toch een 2 liter MT worden met alles erop en eraan.
                                Die 6 cilinder ga ik nemen voor mijn volgende auto binnen enkele jaren (A6 Avant)
                                Zwarte Avant S-Line (exterieurpakket laat ik nadien monteren door iemand die ik ken na zijn uren)
                                Had graag buffalobruin interieur gehad maar weet niet of dit mogelijk is met S-Line zetels ?
                                S-line is enkel zwart leder, of je moet de exclusive toer opgaan.

Comment

Dat is uw visie natuurlijk
                                  En ik vind het maar een normale visie ook. Als de vrouw van je leven passeert en die vraagt om 4 maand te wachten, ga je dan ook een ander nemen?

Comment

En ik vind het maar een normale visie ook. Als de vrouw van je leven passeert en die vraagt om 4 maand te wachten, ga je dan ook een ander nemen?
                                    Ik wacht op niets en niemand :-D
                                    Trouwens hoe kan je weten of de vrouw van je leven wel is ;-)
                                    maarja je hebt misschien gelijk, ik wil die Avant wel doodgraag en mijn vrouw nog liever, die zal me doodpitsen als ik toch voor BMW ga kiezen
                                    Maar zover zal het niet komen
                                    Sintruin till I die

Comment

Ik wacht op niets en niemand :-D
                                      Trouwens hoe kan je weten of jditde vrouw van je leven wel is ;-)
                                      Als ze u passeert weet je het

Laten we stellen dat ze van kop tot teen volledig uw smaak is, en dat er goed mee te leven valt (al is dat wel altijd een gok )

Comment

4maand wachten

Comment

• Onder welke naam staat dat exterieurpack in de Belgische CC? Want ik kan het maar niet vinden..

Comment

Working...
                                          X