Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by Smurf; 23/12/2007, 21:26.Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
-
Wordt een zeer knappe wagen, E90N, je zal er plezier aan beleven !
Heb je al een pre-order getekend ? Of ga je dus nog een klein jaar wachten, al is dat misschien sowieso het minimum !
Ik hoop, zelfs in jouw plaats, dat je hem snel hebt, dan kom ik met plezier eens snelbruinen bij u, dan kan ik de wagen eens van dichterbij aanschouwen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenWordt een zeer knappe wagen, E90N, je zal er plezier aan beleven !
Heb je al een pre-order getekend ? Of ga je dus nog een klein jaar wachten, al is dat misschien sowieso het minimum !
Ik hoop, zelfs in jouw plaats, dat je hem snel hebt, dan kom ik met plezier eens snelbruinen bij u, dan kan ik de wagen eens van dichterbij aanschouwen .
Wat houdt een pre-order juist in ? De prijzen zijn toch nog niet bekend voor de Avant etc...
Vanaf juni '08 veranderen we van lokatie, verhuizen de zaak naar Kerkom Dorp.
Zijn nu volop bezig met nieuwbouw ;-)Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichtenweet er in feite al iemand wat sline allemaal omvat bij de nieuwe a4?
ik lees hier wel zaken, maar niet belgisch...
Velgen uit de Belgische brochure
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichtenweet er in feite al iemand wat sline allemaal omvat bij de nieuwe a4?
Ge kunt toch wel duits lezen he ;-)Sintruin till I die
Comment
-
Wat het Exterieurpakket inhoudt, kan je op de Duitse site lezen. (Hier)
Wat ik vooral wil weten is waar het Exterieurpakket staat in de CC, want deze kan ik zowel op de Duitse als Belgische niet terugvinden.
Comment
-
Mijn nieuwe A4 is geleverd. Het is een 3.2 FSI Quattro in het ijszilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenMijn nieuwe A4 is geleverd. Het is een 3.2 FSI Quattro in het ijszilver
http://i15.photobucket.com/albums/a3...eMoerie/A4.jpg
Hoe rijdt hij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenMijn nieuwe A4 is geleverd. Het is een 3.2 FSI Quattro in het ijszilver
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
wist niet dat een kleur zoveel kon eraan veranderenVive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenworden ze al uitgeleverd, er stond net ééntje met een Y..- plaat hier aan de lichten
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
Wel lelijke zetelbekleding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIk zou niet weten wat het verschil is met de oude A4, laat staan met een A3...
Vroeger stond Audi resoluut op nummer 2 voor mij, nu is dat Mercedes. Als alle nieuwe modellen in de lijn van de nieuwe C vallen...
Als leasebak zal de A4 het uiteraard prima doen.
Als je dan de bekleding ziet van de uitvoering ...
Qua dash is hij wel de mooiste van de 3.
De BMW hangt achteraan ( hij is natuurlijk ook de oudste )
Comment
Comment