Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Da's waar, maar in het verleden was het toch meestal BMW dat op zowel motor als onderstel meer punten kreeg dan de Audi, doordat de TDI te bruut en lawaaierig was, de auto te zwaar in de neus was en hij nogal een stuiterige ophanging tov de BMW had.
    Ik vind het gewoon knap dat Audi het eindelijk eens iets beter doet dan de BMW, terwijl dit bijna altijd omgekeerd was.
    *fier*
    En de A4 zal voorlopig wel de referentie blijven....tot er een update/facelift van de 3 komt ....

Durf het bijna niet te zeggen, maar vind het eigenlijk maar een saaie wagen. De achterkant vind ik zelfs lelijk, maar niet de de 3 of de C hier beter scoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
      En de A4 zal voorlopig wel de referentie blijven....tot er een update/facelift van de 3 komt ...
      Of dat hoop je toch

Comment

En de A4 zal voorlopig wel de referentie blijven....tot er een update/facelift van de 3 komt ....

Durf het bijna niet te zeggen, maar vind het eigenlijk maar een saaie wagen. De achterkant vind ik zelfs lelijk, maar niet de de 3 of de C hier beter scoren.
        Heof je je niet voor te schamen, het is gewoon zo.

Comment

Ik denk niet dat je de A4 inzake onderstel (puur op dat vlak) de referentie mag noemen. Het blijft FWD, sorry to say that. Zet een huidige E90 BMW '3 op 17" en laat ze dan 'es door experts testen énkel en alleen op dat vlak (in bovenstaande tabel zat ook motor, ophangingscomfort, e.a. in dat puntenaantal inbegrepen), en 't zal hoogstens een gelijke stand zijn, en zelfs dat lijkt me te hoog gegrepen voor de A4. Hoe goed een FWD-auto ook is, als je écht goed gaat rijden of zeer extreme situaties opzoekt (= simulatie van noodsituaties in 't dagelijks verkeer), dan kan die niet tippen aan een RWD-chassis. Sorry to say this, Audi-boys.

quattro, da's iets anders natuurlijk.

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Of dat hoop je toch
          Verlies 't contact met de realiteit niet, hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
            Heof je je niet voor te schamen, het is gewoon zo.
            Voor sommigen wel he

Comment

• Prachtige wagen.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  Prachtige wagen.

Zo kan de kont me weer helemaal overtuigen. Schitterend!
                  Dus: diffusor met 2 pijpjes en brede velgen = een must!
                  En check die lijn: lange snuit, kort kontje en lichtjes oplopend. Zalig!

Comment

• Ik vind dat voor een Audi toch een redelijk korte snuit en lange kont hoor.

Comment

• Zalig machien...

Zo'n 3.0 TDI met tiptronic zou me wel kunnen overtuigen als ik in die klasse zou willen kopen...
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                        Ik vind dat voor een Audi toch een redelijk korte snuit en lange kont hoor.
                        Dat meen je nu toch niet hé...
                        OO 00 OO

Comment

• Wanneer zou die automaat eigenlijk komen? Duurt lang vind ik, zouden ze daar geen potentiële klanten mee verliezen die zweren bij een automaat?

Comment

• De Tiptronic voor de 3.0 TDI zou er komen vanaf april 2008...

Nog effe geduld dus...
                            OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Dat meen je nu toch niet hé...
                              Vergelijk die kont eens met de B6. Schilt toch een beetje vind ik. De nieuwe heeft een langere wielbasis hè.

Comment

• Hou er wel rekening mee dat de nieuwe A4 bijna 20 centimeter langer is geworden en daardoor een mooiere en gestrekte daklijn heeft in tegenstelling tot de oude die veel gestuikter was .

In verhouding denk ik niet dat er veel verschil is...
                                OO 00 OO

Comment

• int pics

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X