Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenPrachtige wagen.
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHou er wel rekening mee dat de nieuwe A4 bijna 20 centimeter langer is geworden en daardoor een mooiere en gestrekte daklijn heeft in tegenstelling tot de oude die veel gestuikter was .
In verhouding denk ik niet dat er veel verschil is...
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenint pics
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenEr zit er wel eentje onder de cd-lader. Maar die zal zijn om de radio te bedienen via dat scherm..
En dat scherm, zou dat niet in zo'n rode letters enzo krijgen? Net zoals bij de A6? Dus geen kleurenscherm wil ik bedoelen..Oorspronkelijk geplaatst door drcosmo Bekijk BerichtenIk dacht dat er in de brochure "monochroon" stond. Dus ja, mss rood op zwart. Verschijnt op dat scherm dan enkel de radio? of ook airco? of andere dingen...Oorspronkelijk geplaatst door ScoobX Bekijk Berichtenidd monochroom, maar ook 6.5" en het kleurenscherm is 7"Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenGoh, de radio allesinds. Airco weet ik niet direct, en andere dingen kan ik me niet direct inbeelden..
Is er op het forum niemand met een A6 die zo'n Basic GPS heeft? Dat zal wel min of meer hetzelfde zijn als op de A4.Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
idd
Laat maar iets weten als er vragen zijn
Radio-installatie Chorus: MMI-bedieningsconcept, monochroom 6,5"-scherm
Radio-installatie Concert: MMI-bedieningsconcept, 6,5"-TFT-kleurenscherm
Radio-installatie Symphony: MMI-bedieningsconcept, 6,5"-TFT-kleurenscherm
Navigatiesysteem met DVD inclusief MMI: 7"-kleurendisplay
Navigatiesysteem inclusief MMI basic plus: 6,5" monochroom display
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEat that BMW/Mercedes! Dit interieur is AF!OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet dashboard is heel zeker knapper vormgegeven dan dat van de BMW 3 of de Mer'c C, maar... ik verkies toch de I-drive als bediening...
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenWat is eigenlijk het "grote" verschil tussen Milano leder en Valconaleder buiten de prijs ?
Is Milano dan niet zo aan te bevelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenWat is eigenlijk het "grote" verschil tussen Milano leder en Valconaleder buiten de prijs ?
Is Milano dan niet zo aan te bevelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WorldCarFansSuccessful Start for the New Audi A4
Although the new Audi A4 sedan is available in just a few European markets, it has been reported that it has generated successful sales so far. At the time of market launch in the first European countries the A4 had already generated 33,000 customer orders. That figures exceeded the initial expectations, even though it is the most-sold model of Audi.
The Audi A4 has been available in Audi dealerships for just a few days now – in Germany, Austria, Switzerland, Luxembourg, Italy, Belgium and the Netherlands. In January 2008 the car will be available in France and Spain, and thereafter for the remaining European countries. It is interesting to note that in the United Kingdom, Audi’s strongest export market in terms of sales, the A4 will start selling at the end of February 2008.
Even as a brand new model, it has already won major awards such as “Golden Steering Wheel” as best midsize car by Bild am Sonntag newspaper, and also received the Auto Trophy 2007 from Auto Zeitung magazine. In the individual test carried out by Auto Motor und Sport, it achieved the top five-star rating.
Bron: http://www.worldcarfans.com/9071228....he-new-audi-a4
Comment
-
Standaard MMI
Hier een paar pics van een S-line 1.8 met volgens mij een standaard MMI
Wel leuk dat de navigatieknop in het midden gebleven is.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobX Bekijk BerichtenHier een paar pics van een S-line 1.8 met volgens mij een standaard MMI
Wel leuk dat de navigatieknop in het midden gebleven is.
Edit: Hier heb je allemaal de verschillende mogelijkheden:
Radio-installatie Chorus: MMI-bedieningsconcept, monochroom 6,5"-scherm
Radio-installatie Concert: MMI-bedieningsconcept, 6,5"-TFT-kleurenscherm
Radio-installatie Symphony: MMI-bedieningsconcept, 6,5"-TFT-kleurenscherm
Navigatiesysteem met DVD inclusief MMI: 7"-kleurendisplay
Navigatiesysteem inclusief MMI basic plus: 6,5" monochroom display
Die in het vet is volgens mij die dat afgebeeld staat. Omdat de draaiknop is blijven staan onder de versnellingspook. Bij de drie eerste (Radio-instalatie) staat de knoop bij de cd-lader. Kijk hiervoor de post van Static (Hier)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHeb eens de 2 sample's naast elkaar gezien en het Valconaleder is veel gladder, minder grof van structuur.
Welke zouden jullie kiezen?Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenWelke zouden jullie kiezen?
(budget) en sportieve instelling: milano
luxueuze instelling: valconaVive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenWelke zouden jullie kiezen?Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichten"simpel"!
(budget) en sportieve instelling: milano
luxueuze instelling: valcona
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenAls geld geen rol speelt zou ik zeker het Valcona leder kiezen, vind het echt prachtig. Zelf opteer ik voor S-line Alcantara, omdat ik dat mooier en leuker zitten vind dan het Milano leder.
zit er niet graag op, het leder in mijn laguna is aangenamer, fijner van textuur en soepeler, ik denk dat het valconaleder ook wel zo zal zijn
milano is echt wel te grofLast edited by woumans; 29/12/2007, 15:28.Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
Comment
-
Yep, alleen in de zwarte kleur
Alcantara gelocht/Leder mit S line Prägung in den Vordersitzlehnen (quattro GmbH)
Leder Milano mit S line Prägung in den Vordersitzlehnen (quattro GmbH)
Leder Valcona mit S line Prägung in den Vordersitzlehnen (quattro GmbHSintruin till I die
Comment
Comment