Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten

Die velgen zijn dus wel degelijk al beschikbaar? Dit zijn wel foto's van de Japan... Dat is lavagrijs è? Is wel knap, in combinatie met mustangbruin al zeker

Ziet er wel enorm lekker uit op deze foto
    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
      Die velgen zijn dus wel degelijk al beschikbaar? Dit zijn wel foto's van de Japan... Dat is lavagrijs è? Is wel knap, in combinatie met mustangbruin al zeker

Ziet er wel enorm lekker uit op deze foto

Dat zijn de RS4 velgen verkrijgbaar in optie op de S-Line in 19 duim samen met de 20spakige
      en bandenmaat 255
      Sintruin till I die

Comment

Vindt niemand anders dat hij op deze foto's erg veel weg heeft van een Passat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Dat zijn de RS4 velgen verkrijgbaar in optie op de S-Line in 19 duim samen met de 20spakige
          en bandenmaat 255
          Maar die op de foto is toch geen S-line. Ah, dat is perfect, 19". En dan samen met die speciale ophanging. Ik kom nu niet op de naam. Bandenmaat 255? Hmmmm, lekker plakken Maar goed, dan zijn ze sowieso te krijgen. Weet jij een prijs, E90N? De RS4 velgen vind ik eigenlijk een pak mooier dan de 20 spaaks velgen.

Wat is de levertijd nu? Met de chromé raamomlijsting (Dat vind ik dus onnozel!) ?
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

Maar die op de foto is toch geen S-line. Ah, dat is perfect, 19". En dan samen met die speciale ophanging. Ik kom nu niet op de naam.
            DRIVE SELECT, heb ik ook genomen...

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
            Wat is de levertijd nu? Met de chromé raamomlijsting (Dat vind ik dus onnozel!) ?

Ik heb mijn bestelling ook moeten aanpassen in die zin... als zou ik nog liever geld geven om geen crhomé-omlijsting te hebben...
            Last edited by ; 31/12/2007, 12:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
              DRIVE SELECT, heb ik ook genomen...

Ik heb mijn bestelling ook moeten aanpassen in die zin... als zou ik nog liever geld geven om geen crhomé-omlijsting te hebben...
              Drive select, dat was het ja...

En wanneer is de levering nu?
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                Vindt niemand anders dat hij op deze foto's erg veel weg heeft van een Passat?
                VW - Audi remember?

Voor mij een Passat graag!

Comment

Drive select, dat was het ja...

En wanneer is de levering nu?
                  Ik hoop week van 17/03.
                  en van u?

Comment

• Nog niet. Als we deze nemen, moet ie nog besteld worden Zijn aan het kijken voor een nieuwe auto wegens accident. Maar ben maar voorlopig aan het rondkijken. Nog niet bepaald of de auto perte totale is...
                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

Nog niet. Als we deze nemen, moet ie nog besteld worden Zijn aan het kijken voor een nieuwe auto wegens accident. Maar ben maar voorlopig aan het rondkijken. Nog niet bepaald of de auto perte totale is...
                      veel succes...
                      Ik heb hem besteld lavagrijs, vorige week laten aanpassen naar s-line... wachten duurt lang...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                        en bandenmaat 255
                        Aan deze velgen heb ik ook al gedacht voor op de A5, maar daar kosten ze 1200 euro meer dan de standaard S-line velgen + 20 inch ..

Comment

• S-line Misanorood

Comment

• Ja man, zalige wagen, al kijk ik nog meer uit naar de Avant !

Zo een S-line in dat meteoorgrijs ..

Wel een 2.7 TDI mét Multitronic voor mij dan !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              S-line Misanorood
                              Heb je nog een foto van de achterkant? Volgens mij is dat net zoals een 2.0l TDi met die dif van S-Line. Wil die dif graag eens zien, hoe ze die vorm gegeven hebben met die 2 uitlaten links..

Nog niemand een foto tegengekomen van dat Monzagrijs? Die andere S-Line exclusive kleur..

Comment

• a4 s line

Zijn er al prijzen bekend van de s line-uitvoering ? Zijn de uitrustingen va de e s-line vergelijkbaar met deze in Duitsland ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door danielulens Bekijk Berichten
                                  Zijn er al prijzen bekend van de s line-uitvoering ? Zijn de uitrustingen va de e s-line vergelijkbaar met deze in Duitsland ?
                                  Hier staat alles wat er in een S-Line zit. Of dit veel verschilt met Duitsland denk ik niet.

En de prijs voor een S-Line bedraagd in België een €4.900,-

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                    Heb je nog een foto van de achterkant? Volgens mij is dat net zoals een 2.0l TDi met die dif van S-Line. Wil die dif graag eens zien, hoe ze die vorm gegeven hebben met die 2 uitlaten links..

Nog niemand een foto tegengekomen van dat Monzagrijs? Die andere S-Line exclusive kleur..
                                    Nope
                                    Ik weet wel dat deze A4 op het salon van Bologna (ofzoiets) staat, misschien kun je hem zo vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Nope
                                      Ik weet wel dat deze A4 op het salon van Bologna (ofzoiets) staat, misschien kun je hem zo vinden.
                                      Ik heb eens gekeken via Google, maar kan niet direct iets vinden

Comment

• Staat het blondje op de optielijst?

Comment

• Stradge, welke foto is dat van je avatar?

Comment

Working...
                                          X