Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
    In de hoop dat het ook effectief gaat. We kunnen kiezen uit een 2.0l TDi met 163 pk (bijna beschikbaar) of een 2.0l TDi met 136 pk maar met S-Line. Want de BIV die je betaald + de meerprijs van die betaald voor die 27 pk extra kon er ongeveer een S-Line op.

Maar die 163 pk, zou misschien zoals het vorig model een uitlaat links en rechts bezitten endus een mooiere look hebben. Maar 27 pk extra <<< S-Line!! Enja, daarom zouden we eventueel proberen voor dat uitlaat systeem van een V6 eronder te laten zetten.
    Tussen de 2.0 TDi 163 pk zonder S-line en de 2.0 TDi 136 pk met S-line kies is sowieso voor de 136 pk maar met de prachtige S-line. Voor die 27 paarden meer zou ik het niet doen.

Kosten voor naplaatsen uitlaat ook even meerekenen, is niet niets en misschien heb je hiervoor de 163 pk versie met S-line.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
      Tussen de 2.0 TDi 163 pk zonder S-line en de 2.0 TDi 136 pk met S-line kies is sowieso voor de 136 pk maar met de prachtige S-line. Voor die 27 paarden meer zou ik het niet doen.

Kosten voor naplaatsen uitlaat ook even meerekenen, is niet niets en misschien heb je hiervoor de 163 pk versie met S-line.
      Eerste alinea: Tuurlijk, die S-Line dat zou ik - en mijn vader - ook boven die 27pk extra verkiezen. Daarover twijfelen we niet.

Maar het is dat naplaatsen enzo waar we wat schrik voor hebben, vooral over de prijs en dergelijke dan..

Comment

Eerste alinea: Tuurlijk, die S-Line dat zou ik - en mijn vader - ook boven die 27pk extra verkiezen. Daarover twijfelen we niet.

Maar het is dat naplaatsen enzo waar we wat schrik voor hebben, vooral over de prijs en dergelijke dan..
        Vooral dat laatste zou wel eens kunnen tegenvallen vrees ik.

Comment

Vooral dat laatste zou wel eens kunnen tegenvallen vrees ik.
          En de grote vraag is, hoe degelijk gaat dat zijn.. Het zalig nooit 100% hetzelfde zijn volgens mij, en de dif zal dan ook moeten verandert worden enzo..

Als we écht zo'n uitlaat systeem willen, denk ik dat we beter naar een 2.0l TDi 163 pk gaan kijken.. Maar dat is dan ineens 3 keren zoveel BIV enzo, een goeie €1200 ipv een goeie €400.. We zien wel

En anderzijds zou het ook al iets zijn moesten we zo'n mooie chrome uitlaten hebben zoals een benzine versie. Maar dan enkel langs de linkse kant 2 uitlaten bij elkaar. Dit is al gemakkelijker volgens mij, niet?

Comment

• Ik ga er waarschijnlijk ook een bestellen maar twijfel nog of ik de s-line opties los neem of als pakket. Als je het nl los neemt heb je welliswaar gen sline logo in de stoelen maar wel de ophanging en daar gaat het bij mij om.
            Het kan je zo 2000 euro schelen en dan neem ik gewoon de star velgen voor de dikkere looks.

Waar ik nog niemand over hoor is de SD card reader die in de concert en symphony radio zou zitten. Ik en de dealer zelf trouwens ook, kon hem niet vinden. Weet iemand waar ie zit en of het mogelijk is een 4gb kaartje met mp3tjes erin te stoppen?

Als ik eruit ben zal ik mijn bestelling wel posten, gelukkig krijg ik fleet d dus 9.5%.

Mijn 2e optie is wat goedkoper trouwens, de Octavia break RS tdi, ik wil daar eens in rijden en kijken of hij kan overtuigen. Rij nu en A6 van 2005 en wil niet echt veel aan ruimte inleveren, maar wel sportiever gaan rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wakuwaku Bekijk Berichten
              Waar ik nog niemand over hoor is de SD card reader die in de concert en symphony radio zou zitten. Ik en de dealer zelf trouwens ook, kon hem niet vinden. Weet iemand waar ie zit en of het mogelijk is een 4gb kaartje met mp3tjes erin te stoppen?
              hier se (dat blauw ding is het SD kaartje) 4gb met mp3 zal zeker wel werken

Last edited by viperman; 18/09/2008, 19:18.
              Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Eeeh dit wist ik niet! Weer iets bijgeleerd..

Zo zie je maar Audi S8, ik weet al redelijk veel maar dit nog niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                  hier se (dat blauw ding is het SD kaartje) 4gb met mp3 zal zeker wel werken

Ik zie het ja, maar ik heb de versie gezien met een symphony radio met navi en daar zit dat ding echt niet zichtbaar op, vreemd, want hij zou hem toch ook moeten hebben, is voor mij wel een must want ik wil geen gedoe met een mp3 speler.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pizzaturki Bekijk Berichten
                    Hallo iedereen , ben helemaal nieuw hier en vind deze forum over de nieuwe A4 wel eens de moeite.
                    Was al 3 weken aan het twijfelen tussen de 318d (143pk) en de A4 tdi 2.0. Na beide wagens te hebben gereden heb ik vorige week de knoop doorgehakt : A4 2.0Tdi , ijszilver, en enkel maar het lifestyle pakket, vercroomde versteromlijsting en concert radio .
                    Eigenlijk is deze wagen een pré-bestelling van de garage, dus nemen zoals ie is. Maar daarnaast het je hem begin februari , dus ja ..... toegeven is kaal uitgerust, maar ik ben ook kaal . .. . . . . .ha .
                    Kan al vertellen dat ik in de meeste garages maar 5% kon krijgen, maar bij delbar 6% , en nog iets extra's ....
                    Vragen of reakties altijd welkom hoor .
                    yeep,ben tijdens de lanceringsdagen ook gaan kijken bij delbar(14 december),hij was de enige die waarschijnlijk in de streek van kortrijk een zwarte a4 staan had(20tdi),hij had wel weinig opties maar het was eens wat anders dan al die grijze 27 tdi's,
                    ben die zelfde dag dan ook eens bij vergotte in waregem geweest en die beweerde dat hij al een client had waaraan die al kon vertellen dat zijn audi de derde werkweek gefabriceerd ging worden om dan 14 dagen later aan te komen
                    hij wist mij ook te vertellen dat wie weinig kilometers rijdt problemen kan krijgen met die roetfilter en dat een 18 T een betere oplossing was...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                      Mij hebben ze die sportvering afgeraden, het zou TE hard zijn met die 18" eronder...
                      Dat is héél persoonlijk hoor !

Waarschijnlijk heeft de verkoper je dat afgeraden, en de meeste van die verkopers kennen er niks van.

Rijdt er zelf mee voor je definitief een beslissing maakt. Ik heb nl. een "sportvering" onder mijn golf zitten, maar die is eigenlijk het woord "sport" niet waard
                      De vering is ergerlijk zacht ... en de demping trekt er al helemaal niet op

Je bandenmaat gaat ook weinig aan de "hardheid" veranderen. Als je op normale wegen rijdt dan toch.
                      Het is vooral je ophanging die bepaald hoe "hard" de wagen aanvoel, en niet je velgenmaat

Comment

Eeeh dit wist ik niet! Weer iets bijgeleerd..

Zo zie je maar Audi S8, ik weet al redelijk veel maar dit nog niet

Wist ook niet dat een SD-kaart toepassing werd voorzien in de nieuwe A4. Heeft de A5 dat ook?

Comment

Wist ook niet dat een SD-kaart toepassing werd voorzien in de nieuwe A4. Heeft de A5 dat ook?
                          Ik neem aan van wel, kijk anders eens op de Audi site en download de folder, ergens achterin zie je een opsomming staan van de standaard dingen die erop zitten en de donker grijs gekleurde stukken zijn de opties die wat duidelijker okmschreven staan, bij de A4 staat daar dat er een SD kaartlezer bijgeleverd wordt

Wat ik me ook afvraag is het met een DVD navigatie mogelijk om Points Of Intrests toe te voegen middels die SD kaart, zou leuk zijn om daar bijv de flitspalen op te zetten net zoals je met je Tom Tom kunt doen.

Comment

• Off-topic.

Wakuwaku, is je nickname afkomstig van Pacman ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                              Off-topic.

Wakuwaku, is je nickname afkomstig van Pacman ?
                              Nee was ooit in Nederland een dierenquiz, kon deze naam nooit uit mijn kop krijgen, dus vandaar Wakuwaku.

Comment

Wat ik me ook afvraag is het met een DVD navigatie mogelijk om Points Of Intrests toe te voegen middels die SD kaart, zou leuk zijn om daar bijv de flitspalen op te zetten net zoals je met je Tom Tom kunt doen.
                                Heb even zitten googlen, en nog eens op de CC van audi gekeken, en fotokes bovengehaald
                                En voor zover ik kan vinden, is er geen kaartlezer als je DVD navigatie hebt

Hier staat het letterlijk bij 'other options': (is wel A5 maar dat zou hetzelfde moeten zijn)

Zou me toch verbazen moest dat er niet inzitten, want op de CC verdwijnen de Radio's zodra je dvd navigatie neemt, dus zou je nooit die kaartlezer als optie kunnen nemen... (ofwel die audi music interface = extra betalen)

Comment

• Eeuhm, ik weet niet of ik helemaal mee ben met deze discussie ...

... maar in mijn Audi A4 Cabrio (model '02 - aj '05) zitten 2 SD-openingen achter het DVD scherm, ik weet niet of dat in de nieuwe A4 ook het geval is. Na druk op de knop, draait het scherm naar buiten en kan je de SD-kaart(en) inbrengen, alsook de DVD-navigatie disc. Handig dan altijd die CD'tjes erin en eruit halen. 1 Kaartje met 500 nummers of meer is véél handiger.

Comment

• Een discussie is dit volgens mij niet hoor Eerder een onderzoek naar hoe het nu juist zit... Ik zeg gewoon maar wat ik zie en lees, en daarom dus niet persé feiten zijn

Ik hoop het echt dat er ergens een sd slotje zit, heb in mijn peugeot een radio van 100€ met usb en sd slot, dus in een optie van 3500€ mag dat toch ook wel te vinden zijn...

Ben er wel bijna zeker van dat het in de nieuwe A4 niet achter het scherm zit, dat leek me totaal niet openklapbaar, of wie weet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                                      Ben er wel bijna zeker van dat het in de nieuwe A4 niet achter het scherm zit, dat leek me totaal niet openklapbaar, of wie weet
                                      Een geheim luikje

Nee nee, maar openklapbaar is het zeker niet. Ik vraag me af of er met die optie "Audi Music Interface" geen SD-kaart lezer bijkomt. Een iPod- en USB-connectie komt er allesinds bij met die optie.

Comment

Nee was ooit in Nederland een dierenquiz, kon deze naam nooit uit mijn kop krijgen, dus vandaar Wakuwaku.
                                        Okay !

Comment

Als je kijkt naar de beschrijving in dit document staat het wel degelijk bij de uitrusting van een S-Line. Er staat, toch voor zover ik kan lezen, nergens iets op dat je extra hoeft te betalen voor deze dingen. Maar ik kan natuurlijk verkeerd zijn..

Enkel hélemaal onderaan, maar dit staat voor de foto's met o.a. die Alcantara/Leer-combinatie sportzetels.

Ik had het over de sideskirts & chroomomlijsting rond mislichten... (rode a4 vorige pag.) Deze zaken zijn niet inbegrepen volgens mij... staan ook niet op de s-line flyer...

Comment

Working...
                                          X