Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik had het over de sideskirts & chroomomlijsting rond mislichten... (rode a4 vorige pag.) Deze zaken zijn niet inbegrepen volgens mij... staan ook niet op de s-line flyer...
Aah oei, ik dacht dat je het over die chrome rond de ventilatie monden enzo had
Dat is nu het probleem allemaal als je je auto als eerste besteld, dan is de communicatie nog niet op punt en zijn er altijd nog pakketten (in dit geval S-Line exterieurpakket) die nog zullen wolgen.
Dit moet echter geen probleem zijn aangezien die nadien nog goedkoper te monteren zijn dan in de garage zelf. Met bestelnummer kun je die zelfs (goedkoper) in Duitsland bestellen.
Ook zo met de velgen die waarschijnlijk binnenkort pas bestelbaar zullen zijn.
Daarom wacht ik ook nog even met bestellen van de Avant zodat ik tenminste de zaken kan kiezen die ik graag zou willen zoals velgen, enz....
Heb even zitten googlen, en nog eens op de CC van audi gekeken, en fotokes bovengehaald
En voor zover ik kan vinden, is er geen kaartlezer als je DVD navigatie hebt
Hier staat het letterlijk bij 'other options': (is wel A5 maar dat zou hetzelfde moeten zijn)
Zou me toch verbazen moest dat er niet inzitten, want op de CC verdwijnen de Radio's zodra je dvd navigatie neemt, dus zou je nooit die kaartlezer als optie kunnen nemen... (ofwel die audi music interface = extra betalen)
Dat betekent dus dat als ik een premium plus pakket neem met dvd navigatie, dat ik dan geen andere radio hoef te kiezen?? Krijg ik dan automatisch een betere radio erin of moet ik dan alsnog een Concert of een Symphony erbij bestellen?
Dat betekent dus dat als ik een premium plus pakket neem met dvd navigatie, dat ik dan geen andere radio hoef te kiezen?? Krijg ik dan automatisch een betere radio erin of moet ik dan alsnog een Concert of een Symphony erbij bestellen?
Je hoeft geen andere te kiezen, en je kan ook geen andere kiezen
En de ene radio is niet beter als de andere volgens mij, ene is met 6cd lader de andere maar met 1, de CC zegt:
Bij Concert heb je een 1cd lader en 8 luidsprekers
bij Symphony heb je een 6cd lader en 4 luidsprekers
Beide mp3 compatibel en een SD kaartlezer, twijfel alleen aan die 4 luidsprekers, volgens mij is dat een foutje in de CC en moeten het er ook 8 zijn
Als je DVD navigatie neemt heb je een 6cd lader en 8 luidsprekers, dus eigenlijk een Symphony radio (als ik gelijk heb over dat foutje)
Alleen als je die SD kaartlezer erbij hebt weten we niet
Ik heb nl een aantal offertes laten maken met lifestyle plus erin en heb wel een concert en audi soundsystem gekozen. Het betekent dus dat ik net zo goed die Concert weg kan laten omdat ik dan automatisch de Symphony krijg, de dealer weet het dan volgens mij ook niet.
Ik heb nl een aantal offertes laten maken met lifestyle plus erin en heb wel een concert en audi soundsystem gekozen. Het betekent dus dat ik net zo goed die Concert weg kan laten omdat ik dan automatisch de Symphony krijg, de dealer weet het dan volgens mij ook niet.
Dat is raar, ik kan mis zijn hoor, ik ga ook alleen maar voort op wat ik lees op de CC
Ga maar eens op de CC kijken, als je lifestyle plus of de DVD apart neemt, verdwijnen de Concert en Symphony radio en kan je ze niet meer kiezen... Bij de standaard opties staat een radio/cd, dus dat heb je zowiso, als je dan DVD nav neemt krijg je 8 luidsprekers en 6cd lader, dus ben er toch eigenlijk wel best zeker van dat je dan geen andere radio nodig hebt
Ik zal vanavond eens kijken in het boekje van de A5, daar staat alles uitgebreid in.
Oh toch iets waar informatie in te vinden is Mja had ik wel verwacht bij een nieuw model dat je pas weet hoe en wat erin zit, als je hem gaat afhalen...
Oh toch iets waar informatie in te vinden is Mja had ik wel verwacht bij een nieuw model dat je pas weet hoe en wat erin zit, als je hem gaat afhalen...
Dat uitgebreid boekje van de A5 is ook nog maar net beschikbaar, daarvoor was het ook regelmatig gokken
Raar, de dealer maakt zijn offerte toch ook op de pc op hun eigen CC? Zou dat normaal niet mogen kunnen selecteren.
Er schijnen wel meer fouten in de configurator te zitten, want toen ik bij de dealer was zei de verkoper dat er nog aan gesleuteld moest worden, dat niet alles goed werkte.
Wel lastig als je door zo'n probleem teveel zou betalen doordat je bijv een optie selecteert die er achteraf al standaard op blijkt te zitten.
Er schinnen wel meer fouten in de configurator te zitten, want toen ik bij de dealer was zei de verkoper dat er nog aan gesleuteld moest worden, dat niet alles goed werkte.
Wel lastig als je door zo'n probleem teveel zou betalen doordat je bijv een optie selecteert die er achteraf al standaard op blijkt te zitten.
Altijd alles goed checken en dubbel checken. Mij wouden ze op een A5 1.8TFSI S-line de optie aansmeren met leder en dergelijke in. Maar dat packet is normaal niet voor S-line, waardoor ik EN mijn Alcantara zetels zou moeten betalen EN dat packet. Nice try ^^
Vandaag proberen bellen naar de garage om eventueel te weten te komen wanneer hij ten vroegste kan worden geleverd. Maar hij wist het nog (steeds) niet. De bon was getekend op 14/11 dus ik hoop hem toch eind februari te kunnen tonen op het forum.
Daarnaast weet ik nog steeds niet welke 18" ik eronder zou leggen. Voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar de S5 velgen. Wil met een velg uitpakken die je nog niet om een B7 of B8 ziet. Suggesties zijn altijd welkom..
daarjuist even langs de etalage van de plaatselijke audi-winkel gelopen om even te kijken naar die nieuwe A4.
knap! echt.
toen ik de fotos zag vondk hem "teveel van hetzelfde" , "te saai", "teveel een facelift van de B7".... maar in het echt vindk hem heel knap en elegant. Benieuwd hoe hij rijdt.
Comment