Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
    Ik verveelde me ff, en heb er een titanium velgen + spiegels op geshopt om een beeld te geven..

Kan misschien wel leuk zijn, hier heb je de originele..
    Zo zou ik m'n A4 onmiddellijk willen bestellen, kleur, velgen...alles klopt gewoon. Knap werk Quattro_Dt , geeft al een een idee hoe knap je deze A4 wel niet kan maken! Spiegels mogen wel wit blijven vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
      Zo zou ik m'n A4 onmiddellijk willen bestellen, kleur, velgen...alles klopt gewoon. Knap werk Quattro_Dt , geeft al een een idee hoe knap je deze A4 wel niet kan maken! Spiegels mogen wel wit blijven vind ik.
      Thx! Ja de spiegels zijn misschien wat overbodig, maar toch..

Een witte staat bij ons allesinds op de keuzelijst.. Want ik en mn vader hebben geen zin dat je tijdens zo'n zomerse dagen allemaal die "krasjes" ziet in het koetswerk op een donkere wagen

Comment

• Ik kijk uit naar hoe jullie de A4 uiteindelijk gaan configureren. Maar ik denk dat je die krasjes op een witte wagen ook niet zal kunnen vermijden, wel zal het iets minder opvallen. Op tijd en stond eens waxen he

Comment

• levering

De mijne is wordt volgens de dealer gemaakt in week 4 en geleverd week 6.

Dat zouden voor hem ook de eerste leveringen zijn...

Comment

Ik kijk uit naar hoe jullie de A4 uiteindelijk gaan configureren. Maar ik denk dat je die krasjes op een witte wagen ook niet zal kunnen vermijden, wel zal het iets minder opvallen. Op tijd en stond eens waxen he
            Zijn we zeker van zin

We kijken nu al naar alle opties enzo, maar we wachten allesinds tot de Avant er is.. Want we hebben al een Berline, endus een Avant is eventueel ook een optie. Als de Avant ons enorm aanstaat, wordt het een Avant.. Maar dat is afwachten!

Wanneer wordt deze eigenlijk voorgesteld/geleverd? Het is ergens begin 2008, maar maart is infeite ook nog "begin" 2008 éh.

Comment

• Ik dacht in de loop van maart, maar ik kan er ook naast zitten. Maar volgens mij zou het wel de moeite waard kunnen zijn om te wachten op de voorstelling van de Avant.

De foto's die er reeds van bestaan zijn imo veelbelovend. Ik zou het een moeilijke keuze vinden om te kiezen tussen de B8 Seden en de B8 Avant. Bij de B7 ga ik onmiddellijk voor de Avant, maar de B8 Sedan is gewoon super.

Comment

Ik dacht in de loop van maart, maar ik kan er ook naast zitten. Maar volgens mij zou het wel de moeite waard kunnen zijn om te wachten op de voorstelling van de Avant.

De foto's die er reeds van bestaan zijn imo veelbelovend. Ik zou het een moeilijke keuze vinden om te kiezen tussen de B8 Seden en de B8 Avant. Bij de B7 ga ik onmiddellijk voor de Avant, maar de B8 Sedan is gewoon super.
                Ja dit heb ik ook voor. Echt die B8 Berline is zoo mooi, zeker met de juiste opties! Want als je ziet hoeveel zo'n Titanium velgen aan de wagen kunnen doen..

Ik ben vooral benieuwd naar de achterkant van de Avant, en of ze er nu effectief LED's in zouden steken langs achter (al dan niet optioneel).

Comment

• Ben eens benieuwd hoeveel die Titanium velgen zouden kosten moesten ze uitkomen .. 4000?

Comment

• Wellicht een niet onaardig bedrag

Comment

• productie week 8

Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                      De mijne is wordt volgens de dealer gemaakt in week 4 en geleverd week 6.

Dat zouden voor hem ook de eerste leveringen zijn...
                      Levering in week 9 volgens de dealer. Met zonnescherm achter.

Bedankt voor de foto's in Lavagrijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TYA Bekijk Berichten
                        Levering in week 9 volgens de dealer. Met zonnescherm achter.

Bedankt voor de foto's in Lavagrijs
                        Deju, ik heb die moeten schrappen, ik had die ook graag gehad... maarja langer wachten weegt niet op tov zonneschermen...

Comment

• hallo

ik ben ook aan het kijken voor een nieuwe A4

enkele vragen die ik heb:
                          - hoeveel korting krijgen jullie
                          - is de Avant reeds te bestellen, indien ja weet iemand mogelijke leveringsdata ?; ik hoor juni

mvg
                          D.

Comment

• Ik heb kortingen gehoord die schommelen tussen 5-8%, meer zit er zeker niet in.

Ik dacht dat de Avant nog niet bestelbaar was, misschien weten andere forummers hier meer over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              Nog Lavagrijs

Eén van de weinige auto's die nu's echt geen grote velgen nodig heeft om mooi te zijn, vind ik. Integendeel zelfs. De 18" zijn er zelfs over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Crosscountry Bekijk Berichten
                                Eén van de weinige auto's die nu's echt geen grote velgen nodig heeft om mooi te zijn, vind ik. Integendeel zelfs. De 18" zijn er zelfs over.
                                Ik heb hem toch liever zo: rrrr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                                  Ik heb hem toch liever zo: rrrr

Mijn meest favoriete keuze voor op de A5 ook 19"

Comment

• Op de A4 zijn ze nog niet leverbaar

Misschien maar goed, ik wil niet weten wat zo een nieuwe band kost...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Ben eens benieuwd hoeveel die Titanium velgen zouden kosten moesten ze uitkomen .. 4000?
                                      Zelfs zonder titanium, dat doet er niet veel aan.

Ik heb overtlaatst in de showroom een A6 S-Line zien staan met deze in 19". Je moest er om precies te zijn nog €550,00 voor betalen. Maar dit komt doordat er op een S-Line al standaard 18" liggen..

Op een A4 zal dit niet meer zijn, en aangezien wij toch S-Line nemen...

Comment

• S-line ligt vast? Nice

Comment

S-line ligt vast? Nice
                                          Jep ondertussen wel. Ik en mijn vader hebben het eens grondig doorgenomen en we zijn tot dit besluit gekomen..

Want we nemen zowiso sportzetels met Alcantara/Leer combinatie, 18" of 19" velgen, sportstuurtje,.. En als je alles uitrekent, is die €4900 dat het S-Line pakket kost, +/- de prijs dat de inhoud van het "pack" S-Line bedraagd. Dus met S-Line maak je geen verlies infeite..

We zijn er wel nog niet uit wat we doen met het exterieurpakket...

Comment

Working...
                                          X