Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten
    Mja daar heb ik ook al aan gedacht maar de inlegplaatjes moeten er wel bij vind ik.
    De rest zou wel wegkunnen maar al die opties samen overklassen wel de xenon vind ik.
    Ja natuurlijk, daar heb je gelijk in... smaken verschillen

Wat ik nog wou zeggen, nu ik zie dat je hier nieuw bent:

Laat je niet vangen met die korting van 7,5%, want je hebt Lounge en Lifestyle Plus gekozen, samen ter waarde van 6000€ als ik even goed tel, daar gaat deze korting niet af! Maar dat wist je misschien al...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
      Ja natuurlijk, daar heb je gelijk in... smaken verschillen

Wat ik nog wou zeggen, nu ik zie dat je hier nieuw bent:

Laat je niet vangen met die korting van 7,5%, want je hebt Lounge en Lifestyle Plus gekozen, samen ter waarde van 6000€ als ik even goed tel, daar gaat deze korting niet af! Maar dat wist je misschien al...

Tnx voor de tip, maar ik ga er van uit dat ze hier geen korting op geven doordat er in die packs al een korting zit.

Ik vraag me wel af of ze op het salon nog extra condities gaan geven, iemand een idee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
        Ik wil nog 1 ding zeggen ivm dat hele auto krijgen op jonge leeftijd. Mijn echte eerste auto was een Bmw 318tds. Van 8 jaar oud. En daar was ik zo trots op. Open dak, lederen zetels. Was van mijn moeder geweest, en toen mijn zus haar nieuwe wagen kocht, ging ik door met de familiewagen.
        Ik was echt heel content met die auto. En met pijn in het hart liet ik de wagen achter bij de volgende eigenaar... En die moest weg, want begon te verslijten na 9 trouwe jaren. En die kosten waren niet de moeite.
        En toen ik een volgende auto mocht kiezen, had ik nooit verwacht dat het deze zou worden! Ik ben mijn ouders ook heel dankbaar. Want daar hebben ze hard voor gewerkt.

Maar je moet weten... Ik doe mijn verdere studies. Ik rij 65-70km per dag naar school alleen. Daarbuiten voor mij vrijetijdsbestedingen.
        Maar ik kreeg de keuze. Op kot of een auto. En natuurlijk koos ik een auto. Je mag eens uittellen wat een kot op jaarbasis kost, man!
        Het kot zelf, meubels, elektronische apparaten voor wat "luxe", elke dag een paar keer eten, en 's avonds op de zuip gaan zal ik ook wel inzitten een paar keer in de week.

Komt zo een wagen dan zoveel duurder uit? Denk van niet. Wij zijn autofreaks. En er zijn hier mensen die een dikke auto krijgen op jonge leeftijd. En ik snap dat sommige mensen "ons" (inclusief ik) scheef bekijken om met welke auto we rijden. Maar auto's is nu eenmaal mijn passie. Als het mij niet interesseerde, was ik met een Corsake of Fiëstake (allesbehalve slecht bedoeld) of ne oude occasie ook content.
        Maar denk de volgende keer verder als ge hier commentaar op geeft.

Ik denk dat we ons punt hebben gemaakt. Dus nu kunnen we terug in alle rust over decadente wagens babbelen zonder zever

ps, ik ga slapen, heb morgen examen.
        Yow!
        exact zelfde verhaal hier, kot of auto,

ik ga nu ook slapen want ook morgen examen boekhouden!
        Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
        "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten
          Tnx voor de tip, maar ik ga er van uit dat ze hier geen korting op geven doordat er in die packs al een korting zit.

Ik vraag me wel af of ze op het salon nog extra condities gaan geven, iemand een idee?
          Jaja is ook zo, die packs zijn al afgeprijsd... Maar toen ik ging mocht ik zo meekijken op het scherm, en dan vullen ze daar in dat vakje het kortingspercentage in. Als ze dan bij u 7,5 invullen lijkt dat opt eerste zicht veel, maar als je daar nu 6 of 9 van maakt, dat zal zich op de totaalprijs amper schelen met die packs...

En mijn dealer heeft toen een mail laten zien waar in stond dat er geen salonkorting is op de A4 en A5... En op de audi site staan de saloncondities al

Comment

• Heb juist eens zitten tellen, ik heb 6% gehad... Merk nu ook dat ze een telfout hebben gemaakt toen ik ben laten gaan aanpassen, moet 45€ teveel betalen...

Comment

Heb juist eens zitten tellen, ik heb 6% gehad... Merk nu ook dat ze een telfout hebben gemaakt toen ik ben laten gaan aanpassen, moet 45€ teveel betalen...
              Goed natellen

Comment

• Ik ben juist, dus zal de nodige maatregelen treffen om mezelf goed te kunnen verdedigen als ik langs ga

Ik mocht ook voor 100€ uit de audi shop iets kiezen, daar moeten ze nu maar 145€ van maken!
                Want er staat wel een mooie horloge op de audi.shop website van 129€, dat komt mooi uit

Comment

• ik vraag mij nog altijd af waarom d'ieteren niet de uitrustingsnivos zoals in duitsland volgt; zoals a3 (attraction, ambiente en ambition).
                  lijkt mij toch interessanter dan de "packs" die we nu hebben ?
                  iemand?
                  4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichten
                    dit vind ik, sorry voor de verwoording, dikke zever, hoe moet iemand van 18 dat nog 5 jaar naar school moet gaan een goede auto bekostigen??
                    en ook vind ik dit jammer voor je kinderen, als je het perfect kan betalen. ze zullen ook wel later denken, die wil ze allemaal meenemen in zijn graf. (weet ik cru gesteld maar aub niet persoonlijk opnemen, is gewoon bedoeld om mogelijke reactie te verwoorden)

als uw ouders een beetje welgesteld zijn en ze kopen dat voor u, wat zou je daar tegen kunnen hebben, of wil je dat uw zoon/dochter later ook in een kleine oude minder veilige wagen kruipt waar soms nog meer kosten aan zijn dan 'ie gekost heeft.
                    Iemand van 18 die nog 5 jaar moet studeren moet toch helemaal geen auto kunnen bekostigen? Het is niet omdat je plots 18 zijt dat die auto daar moet staan. Als ze toch nog studeren kunnen ze perfect het openbaar vervoer naar school nemen (en / of op kot gaan) en in het weekend zouden ze gerust met de auto van thuis mogen rijden als het past. Ik wil ze zelf wegvoeren als het nodig is. Maar ik ga ze geen nieuwe voiture onder hun gat schuiven. Ze gaan op geen enkel vlak iets tekort komen, en wat ze echt nodig hebben (bv. nieuwe pc) gaan ze zeker krijgen. Maar als ze een auto willen gaan ze er voor moeten werken. En dan wil ik zelf gerust de verzekering betalen. Jij kan dat zever vinden, ik niet. Gelukkig verschillen meningen Maar persoonlijk vind ik niets ergers dan jonge gasten die op hun 18 komen showen met een auto die ze gewoon van de mama en de papa gekregen hebben. Dan is het niet moeilijk om te showen Trouwens, het niet krijgen van een auto was voor mij een grote motivatie om goed te studeren (ik deed het natuurlijk niet enkel voor dat).

Comment

Ja, ik snap niet dat Audi zo weinig korting geeft!

Hoeveel mensen zijn hier al overgestapt op het gedacht "BMW!", komende van Audi. Door lange wachttijden (niets aan te doen) en de misserabele kortingen Waar zijn ze mee bezig. Je zou zeggen, een sommige dealers snappen dat en geven een paar % extra. Maar iedereen komt met dezelfde korting af.
                      Aangezien er toch nog steeds meer en meer Audi's verkocht worden zit Audi niet echt met een probleem natuurlijk. Ze zijn slachtoffer van hun eigen succes ivm de levertijden. En die korting ja, als het u goed voor de wind gaat zijde al iets gieriger maar de grootste oorzaak van die korting ligt bij D'Ieteren zelf volgens mij, als je weet dat die aan eigen personeel al relatief weinig korting geven, dan zal je wel weten dat de andere dealers ook niet veel kunnen geven aan anderen. D'Ieteren zwaait de plak en die zitten op hun geld

Comment

Ik wil nog 1 ding zeggen ivm dat hele auto krijgen op jonge leeftijd. Mijn echte eerste auto was een Bmw 318tds. Van 8 jaar oud. En daar was ik zo trots op. Open dak, lederen zetels. Was van mijn moeder geweest, en toen mijn zus haar nieuwe wagen kocht, ging ik door met de familiewagen.
                        Ik was echt heel content met die auto. En met pijn in het hart liet ik de wagen achter bij de volgende eigenaar... En die moest weg, want begon te verslijten na 9 trouwe jaren. En die kosten waren niet de moeite.
                        En toen ik een volgende auto mocht kiezen, had ik nooit verwacht dat het deze zou worden! Ik ben mijn ouders ook heel dankbaar. Want daar hebben ze hard voor gewerkt.

Maar je moet weten... Ik doe mijn verdere studies. Ik rij 65-70km per dag naar school alleen. Daarbuiten voor mij vrijetijdsbestedingen.
                        Maar ik kreeg de keuze. Op kot of een auto. En natuurlijk koos ik een auto. Je mag eens uittellen wat een kot op jaarbasis kost, man!
                        Het kot zelf, meubels, elektronische apparaten voor wat "luxe", elke dag een paar keer eten, en 's avonds op de zuip gaan zal ik ook wel inzitten een paar keer in de week.

Komt zo een wagen dan zoveel duurder uit? Denk van niet. Wij zijn autofreaks. En er zijn hier mensen die een dikke auto krijgen op jonge leeftijd. En ik snap dat sommige mensen "ons" (inclusief ik) scheef bekijken om met welke auto we rijden. Maar auto's is nu eenmaal mijn passie. Als het mij niet interesseerde, was ik met een Corsake of Fiëstake (allesbehalve slecht bedoeld) of ne oude occasie ook content.
                        Maar denk de volgende keer verder als ge hier commentaar op geeft.

Ik denk dat we ons punt hebben gemaakt. Dus nu kunnen we terug in alle rust over decadente wagens babbelen zonder zever

ps, ik ga slapen, heb morgen examen.
                        Yow!
                        Ik wil zeker niemand afbreken die zijn auto gekregen heeft, en ook niet de ouders zelf. De persoon die hem krijgt kan er niet aan doen dat hij hem krijgt, en ik zou het ook niet afslaan moesten ze mij één geven Maar ik ben gewoon tegen het principe, zonder die mensen die er anders over denken te beschuldigen van dommeriken of weet ik wat. In het leven moet je keuzes maken, en als je de keuze maakt om uw kinderen dat te geven is dat uw goed recht

Comment

• Heren niet te sentimenteel beginnen te worden ;-)
                          On topic blijven pls

bvb die foto van die A4 met de meteoorgrijze kleur
                          Sintruin till I die

Comment

Toen ik een BMW configureerde kwam ik goedkoper uit als bij Audi, en dan zeg jij dat ze nog eens tot 15% korting gaan? Een geluk dat ik niet zo heel bmw gezind ben, anders had ik een overstap ook wel overwogen...

Valt het nooit voor dat de wachttijden verkort worden? (waar ik stiekem op hoop) Dat zou een redding kunnen zijn voor Audi

Opgelet : configureren geeft niet altijd de juiste weergave. Het is een goede indicator om je een inzicht in mogelijkheden en prijs te geven.
                            Van de Audi dealer in G'bergen heb ik een offerte voor een A4 diesel 136 pk met lifestyle plus en lounge pakket +bluetooth installatie en multimunctioneel stuur en Milano leder) bekomen. Op mijn basisbedrag zonder btw ( dus zonder de opties en andere zaken) kreeg ik een korting van 6,5% zonder btw bij deze Audi dealer. Nu kan ik beamen ( net zoals ik in de topic van Vlammen heb gelezen) dat de BMW dealer in Ninove mij tot 14% korting (ook salonkorting en dealer korting samen) heeft gegeven voor een BMW 318 d met 136 pk. Qua opties en uitrustingen krijg ik zo goed als identiek hetzelfde als op de Audi A4. Maar voor mij blijft het principe dat Audi - met de nieuwe A4 - iets te happig is om hun kosten terug te verdienen. Een korting van 8% - 9% zou al veel meer helpen om een mens over de streep te trekken en voor de A4 dan te gaan. De dealer kortingen bij Audi trekken op niets en hun verhaaltje dat de korting reeds in het één of ander pakket zit is verkoopspraat. Op de paketten bij BMW krijg je ook voordeel en een serieuze dealer korting er bovenop. Maar ja dit is mijn persoonlijk gedacht.

Comment

inderdaad

Comment

• velgen

Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
                                Jep, nu dat ik er op let... inderdaad veel jong volk...

PS Welke replica's zal je nemen? via garage?

Ik heb gekozen voor de S5 velg via Deboosere in Ingelmunster.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                                  Nice !

18 of 19 " ???
                                  veel moeten bovenop leggen ?
                                  welke ET en bandenmaat ??
                                  Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten

Cool, replica's? welk merk?

Ik ben er nog niet uit... ik heb mijn wagen laten aanpassen naar een S-line, ik zal dus eerst afwachten hoe de wagen er zal uitzien met deze velgen...

grts

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikos Bekijk Berichten
                                      Opgelet : configureren geeft niet altijd de juiste weergave. Het is een goede indicator om je een inzicht in mogelijkheden en prijs te geven.
                                      Van de Audi dealer in G'bergen heb ik een offerte voor een A4 diesel 136 pk met lifestyle plus en lounge pakket +bluetooth installatie en multimunctioneel stuur en Milano leder) bekomen. Op mijn basisbedrag zonder btw ( dus zonder de opties en andere zaken) kreeg ik een korting van 6,5% zonder btw bij deze Audi dealer. Nu kan ik beamen ( net zoals ik in de topic van Vlammen heb gelezen) dat de BMW dealer in Ninove mij tot 14% korting (ook salonkorting en dealer korting samen) heeft gegeven voor een BMW 318 d met 136 pk. Qua opties en uitrustingen krijg ik zo goed als identiek hetzelfde als op de Audi A4. Maar voor mij blijft het principe dat Audi - met de nieuwe A4 - iets te happig is om hun kosten terug te verdienen. Een korting van 8% - 9% zou al veel meer helpen om een mens over de streep te trekken en voor de A4 dan te gaan. De dealer kortingen bij Audi trekken op niets en hun verhaaltje dat de korting reeds in het één of ander pakket zit is verkoopspraat. Op de paketten bij BMW krijg je ook voordeel en een serieuze dealer korting er bovenop. Maar ja dit is mijn persoonlijk gedacht.

en kreeg je op een bmw 3 in de eerste maanden na zijn lancering ook zoveel korting? ;-)
                                      Dit zijn gewoon marketingprincipes... niet meer en niet minder. En het heeft zeker niets te maken met de goede of slechte wil van de verkoper hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duckie Bekijk Berichten
                                        en kreeg je op een bmw 3 in de eerste maanden na zijn lancering ook zoveel korting? ;-)
                                        Dit zijn gewoon marketingprincipes... niet meer en niet minder. En het heeft zeker niets te maken met de goede of slechte wil van de verkoper hoor.

Beste, je reageert als een verkoper. Ik geef hier alleen maar de huidige realiteit weer die ik heb meegemaakt en ook het member Vlammen (lees ook zijn uitleg)
                                        Het had net zo goed een ander merk kunnen zijn dan een BMW. De bedoeling hier is toch om informatie te delen met iedereen zodat iedereen er beter van kan worden. Of vind je 6% op een nieuwe wagen normaal? Marketing is er om een product zo snel en zo goed mogelijk aan een koperspubliek voor te stellen. Daarnaast legt men de nadruk ook op de prijs / kwaliteit verhouding en dit door middel van zeer interessante lanceringsprijzen met daarbovernop aanzienlijke kortingen en kortingen op allerlei paketten te geven zodat er door mond tot mond reclame er twijfelende kopers over de streep worden getrokken en ook om aan nieuwe klantbinding te doen. Trouwens hoeveel korting geef jij op die A4 ?? I rest my case.

Comment

Working...
                                        X