Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Je hebt dik gelijk met wat je schrijft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikos Bekijk Berichten
      Beste, je reageert als een verkoper. Ik geef hier alleen maar de huidige realiteit weer die ik heb meegemaakt en ook het member Vlammen (lees ook zijn uitleg)
      Het had net zo goed een ander merk kunnen zijn dan een BMW. De bedoeling hier is toch om informatie te delen met iedereen zodat iedereen er beter van kan worden. Of vind je 6% op een nieuwe wagen normaal? Marketing is er om een product zo snel en zo goed mogelijk aan een koperspubliek voor te stellen. Daarnaast legt men de nadruk ook op de prijs / kwaliteit verhouding en dit door middel van zeer interessante lanceringsprijzen met daarbovernop aanzienlijke kortingen en kortingen op allerlei paketten te geven zodat er door mond tot mond reclame er twijfelende kopers over de streep worden getrokken en ook om aan nieuwe klantbinding te doen. Trouwens hoeveel korting geef jij op die A4 ?? I rest my case.
      Ik vind 6% op een wagen waar heel veel vraag naar is en super verkoopt eigenlijk vrij veel. Ze kunnen nu al amper aan de vraag voldoen Mensen moeten eens leren tevreden zijn met wat ze krijgen. Staat het u niet aan, koop dan iets anders. Ok, dit is mss wel heel kort door de bocht maar ik vind dat geklaag over korting (of het gebrek eraan) niet gepast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
        Heren niet te sentimenteel beginnen te worden ;-)
        On topic blijven pls

bvb die foto van die A4 met de meteoorgrijze kleur

ook nog aan het twijfelen of blijf je toch bij zwart?

Comment

• Heb er een gevonden, maar het zijn niet de beste pics

Comment

• autosalon

zou toch ook meteoor moeten zijn, met spots geeft het wel een heel ander beeld eigelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
              ook nog aan het twijfelen of blijf je toch bij zwart?

No, black it will be ;-)
              Sintruin till I die

Comment

• Nog altijd niemand die een "ware" foto heeft gespot op het internet van een audi a4 met deze s-line velgen? De mijne wordt zo geleverd, maar ben in twijfel of ik deze nadien zal wijzigen door de RS-velgen (7 dubbel-spaaks)

Thx!
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• dan had je ze denk ik beter meteen gewisseld bij aankoop nieuw en origineel (dus bij Audi zelf) zouden die wel eens stukken van mensen kunnen kosten Of je moest replica's op het oog hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                    dan had je ze denk ik beter meteen gewisseld bij aankoop nieuw en origineel (dus bij Audi zelf) zouden die wel eens stukken van mensen kunnen kosten Of je moest replica's op het oog hebben...
                    S-line kan momenteel slechts geleverd worden met deze velg... wisselen kan nog, maar ik zou toch graag eens een ware foto zien, cfr my question...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
                      S-line kan momenteel slechts geleverd worden met deze velg... wisselen kan nog, maar ik zou toch graag eens een ware foto zien, cfr my question...
                      Je kan het ook op een akkoordje gooien met de dealer natuurlijk, dat hij dus die velgen aankoopt die jij wil en de velgen die dan op jouw wagen geleverd worden overneemt en die overnameprijs in mindering brengt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikos Bekijk Berichten
                        Beste, je reageert als een verkoper. Ik geef hier alleen maar de huidige realiteit weer die ik heb meegemaakt en ook het member Vlammen (lees ook zijn uitleg)
                        Het had net zo goed een ander merk kunnen zijn dan een BMW. De bedoeling hier is toch om informatie te delen met iedereen zodat iedereen er beter van kan worden. Of vind je 6% op een nieuwe wagen normaal? Marketing is er om een product zo snel en zo goed mogelijk aan een koperspubliek voor te stellen. Daarnaast legt men de nadruk ook op de prijs / kwaliteit verhouding en dit door middel van zeer interessante lanceringsprijzen met daarbovernop aanzienlijke kortingen en kortingen op allerlei paketten te geven zodat er door mond tot mond reclame er twijfelende kopers over de streep worden getrokken en ook om aan nieuwe klantbinding te doen. Trouwens hoeveel korting geef jij op die A4 ?? I rest my case.

Ik ben zeker geen verkoper, en wou je absoluut niet uit je tent lokken ofzo. Mijn excuses als je mijn reactie vervelend vond.

Maar ik krijg op school wel marketingprincipes aangeleerd, en de prijzen van de producten (in de autobranche dus de ook de kortingen) zijn afhankelijk van waar het product zich in de PLC (product life cycle) zit.

De bmw 3 is nu toch al een tijdje (bijna twee jaar ?) op de markt, en zit dus nu ongeveer op een derde van zijn levenscyclus. Dit is het moment waarop ze grote volumes moeten verkopen.
                        De audi A4 zit aan de voet van zijn levenscyclus. Hij is nog nieuw, en er is veel vraag naar. Logischerwijze zal men nu minder korting geven.

Als je enkele maanden geleden een A4 van het vorige model had besteld, zou je minstens 15 % voordeel (of zelfs meer) gekregen hebben (op prijs of in de vorm van uitrusting). Dus nogmaals, kortingen zijn afhankelijk van veel zaken, niet alleen van de goodwill van de verkoper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                          Je kan het ook op een akkoordje gooien met de dealer natuurlijk, dat hij dus die velgen aankoopt die jij wil en de velgen die dan op jouw wagen geleverd worden overneemt en die overnameprijs in mindering brengt...
                          Tuurlijk, er zijn verschillende mogelijkheden, maar mijn vraag was: heeft iemand een foto gezien van deze velg... (niet: wat zou ik doen?)

Comment

Tuurlijk, er zijn verschillende mogelijkheden, maar mijn vraag was: heeft iemand een foto gezien van deze velg... (niet: wat zou ik doen?)
                            Ik kon ze niet direct vinden op een A4, maar wél op een A5. Zo heb je al een beeld van de velgen..

Meer foto's witte: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...y&pageNumber=1

Meer foto's grijze: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=8

Meer foto's lichtgrijze: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...&pageNumber=10

Ik heb geprobeert om wat verschillende kleuren te zoeken. Ik hoop dat je hieraan iets hebt..

Comment

Nog altijd niemand die een "ware" foto heeft gespot op het internet van een audi a4 met deze s-line velgen? De mijne wordt zo geleverd, maar ben in twijfel of ik deze nadien zal wijzigen door de RS-velgen (7 dubbel-spaaks)

Thx!
                              Zijn dit ze?

Heb alle foto's die ik heb kunnen vinden op mijn webruimte geplaats, voor de geinteresseerden:

Comment

• Merci Static & Quatrro_dt, dit zijn ze inderdaad...

Ze verschillen niet veel van de STAR velgen hé.
                                Last edited by ; 12/01/2008, 14:38.

Comment

Merci Static & Quatrro_dt, dit zijn ze inderdaad...

Ze verschillen niet veel van de STAR velgen hé.
                                  Verschillen idd niet zo heel veel van veraf gezien... Maar ik ben er toch niet jaloers op eigenlijk met mijn Star's

Op die 19" met die vele spaken ben ik dan weer heeel jaloers!!! Rrrrr
                                  Last edited by ; 12/01/2008, 17:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Maar persoonlijk vind ik niets ergers dan jonge gasten die op hun 18 komen showen met een auto die ze gewoon van de mama en de papa gekregen hebben. Dan is het niet moeilijk om te showen Trouwens, het niet krijgen van een auto was voor mij een grote motivatie om goed te studeren (ik deed het natuurlijk niet enkel voor dat).
                                    Hier wil ik toch even op reageren. Ik vind dat er hier overdreven gereageerd wordt op het krijgen van een wagen. Uiteindelijk is het toch een praktische zaak die iedereen goed zou uitkomen als het financieel mogelijk is?

Twee werkende ouders met meerdere kinderen rijden serieus wat rond voor die kinderen. Sport, school, hobby's,... Je kunt ze niet overal naartoe sturen met de fiets. Dus eenmaal 18 jaar zijn ze oud genoeg om zelf te rijden en om zelf te kunnen rijden hebben ze een auto nodig. Zo worden de ouders ook minder belast. Als je graag hebt dat ze nog gaan studeren ook kunnen ze dat natuurlijk niet zelf betalen. Uiteindelijk is het 'maar' een vervoersmiddel, eentje dat je zo duur maakt als je zelf wil.

Ik heb op mijn 18de een spiksplinternieuwe Audi A3 gekregen. Daar heb jij dan blijkbaar een probleem mee maar voor mijn ouders zat het zo:
                                    Mijn ouders zijn zelfstandig, zodus financieel sterk genoeg maar weinig tijd. Als ik ergens op tijd wil zijn is het dus haast een noodzaak dat ik mijn eigen vervoer heb. Dan is er de keuze uit een tweedehands kopen of een nieuwe. Om niet het risico te lopen een probleemwagen te kopen en om zeker te zijn dat het een veilige auto is, zijn ze dus voor de nieuwe wagen gegaan. Het is een kleine Audi geworden omdat we de eigenaar van de garage kennen.
                                    Bijna al mijn vrienden die niet op kot zitten hebben een eigen wagen, nieuw of tweedehands, en het zijn zeker geen rijkeluiskindjes. Het is nu eenmaal de meest praktische oplossing.

Ik vind dat er nog een groot verschil is tussen uw kind een auto geven zodat ze hun veilig en fatsoenlijk kunnen verplaatsen als dit nodig is en bv uw 18 jarige zoon een Porsche 911 kopen. Dan is het statussymbool, niet gewoon een vervoersmiddel.

Comment

• euh.... sommige zouden eens moeten kijken naar de titel van dit onderdeel; voor zover ik goed kan lezen: AUDI A4 B8

Comment

• Voila, precies wat ik ook bedoel. Gelijk heb je, nfonteijn.
                                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

Working...
                                        X