Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
    Op de foto's zie je idd deze chromen omringing, maar is alleen bij het sline exterieurpakket volgens mij
    zou ze achteraf willen laten opplaatsen. Ik vermoed dat dat beschikbaar is als wisselstuk mocht ge uwe voorbumper es aan frieten rijden??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
      zou ze achteraf willen laten opplaatsen. Ik vermoed dat dat beschikbaar is als wisselstuk mocht ge uwe voorbumper es aan frieten rijden??
      Ja er zijn er wel meer hier op het forum die spreken van het sline exterieur pakket achteraf te plaatsen, is blijkbaar ook goedkoper... Kvind het persoonlijk een beetje zot van nieuwe bumpers te zetten op een nieuwe auto, tenzij zoals ge zegt, je hem ens int frut rijdt... Maar toch hopen dat dat niet voorvalt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
        Ja er zijn er wel meer hier op het forum die spreken van het sline exterieur pakket achteraf te plaatsen, is blijkbaar ook goedkoper... Kvind het persoonlijk een beetje zot van nieuwe bumpers te zetten op een nieuwe auto, tenzij zoals ge zegt, je hem ens int frut rijdt... Maar toch hopen dat dat niet voorvalt...

Kan je redenering niet zo goed volgen, je geeft dus blijkbaar graag geld uit :-D
        Dat pakket is gewoon plug en play hoor en via Audi is dit zoals de meeste opties belachelijk duur.
        Alleen heb je nu nog es extra de originele bumpers die je evt via ebay nog es kunt verkopen.
        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Kan je redenering niet zo goed volgen, je geeft dus blijkbaar graag geld uit :-D
          Dat pakket is gewoon plug en play hoor en via Audi is dit zoals de meeste opties belachelijk duur.
          Alleen heb je nu nog es extra de originele bumpers die je evt via ebay nog es kunt verkopen.
          Ik geef juist niet graag geld uit

Maar heb geen verstand van zo aftermarket aanpassingen. Voor zover ik weet moet je dat ergens bestellen zo bumpers, die laten lakken, en dan laten plaatsen als je zelf niet zo handig bent... Ben je toch ook al snel wat euro's kwijt?

Comment

• Voila bestelling geplaatst
            Audi A4 Avant 2008 S-Line Lavagrijs
            136 PK, manueel 6
            Lifestyle Pakket
            Radio Concert
            xenon + LED
            chroom omlijsting

levering, juni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
              Voila bestelling geplaatst
              136 PK, manueel 6
              Lifestyle Pakket
              Radio Concert
              xenon + LED
              chroom omlijsting

levering, juni
              Proficiat!
              Mooie configuratie.Heb je al foto's van de avant mogen zien?

Comment

136 PK, manueel 6
                Lifestyle Pakket
                Radio Concert
                xenon + LED
                chroom omlijsting

levering, juni
                Besteld zonder de auto IRL te zien ????
                Ik wacht toch nog even want uit ervaring weet ik dat alles nog niet op punt is in het begin zoals pakketten, velgen enz...
                Last edited by E90N; 19/01/2008, 19:39.
                Sintruin till I die

Comment

136 PK, manueel 6
                  Lifestyle Pakket
                  Radio Concert
                  xenon + LED
                  chroom omlijsting

levering, juni
                  Prachtig Proficiat!

Hoop dat wij ook snel gaan, eerst nog examens afwerken

Comment

136 PK, manueel 6
                    Lifestyle Pakket
                    Radio Concert
                    xenon + LED
                    chroom omlijsting

levering, juni
                    Proficiat, waarschijnlijk heb je dan ook niet kunnen kiezen uit velgen?

Grts.

Comment

Besteld zonder de auto IRL te zien ????
                      Ik wacht toch nog even want uit ervaring weet ik dat alles nog niet op punt is in het begin zoals pakketten, velgen enz...

wel, een van de verkopers had hem gezien en die zei dat hij zeer knap was, dus ik ben er vrij gerust in.

pakketen zijn zelfde voor avant als voor berline zeiden ze in de garage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
                        Proficiat, waarschijnlijk heb je dan ook niet kunnen kiezen uit velgen?

Grts.
                        ik ga voor de gewone s-line velgen 18 duims

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Proficiat!
                          Mooie configuratie.Heb je al foto's van de avant mogen zien?
                          foto's niet gezien, ze hebben ze zelf nog niet, maar er was een verkoper die hem in RLF gezien had, die zei dat hij even mooi was of de A5, dus ja we gaan zien he

Comment

• Een miskoop kan je in mijn ogen sowieso niet doen, met deze wagen !

Comment

Om alle misverstanden uit de wereld te helpen, ik zou enkel de chromen kapjes rond de mistlichten achteraf plaatsen en niet de hele bumper. Dat zou ik op een nieuwe wagen ook een zotte kost vinden..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                                Om alle misverstanden uit de wereld te helpen, ik zou enkel de chromen kapjes rond de mistlichten achteraf plaatsen en niet de hele bumper. Dat zou ik op een nieuwe wagen ook een zotte kost vinden..
                                Als je een sline tegenkomt kan je eens voelen als ze vast zitten of niet...
                                Denk wel dat je in een tuningshop zo dingen ook wel kan vinden, wel pas zodra de A4 al wat langer uit is...

Comment

136 PK, manueel 6
                                  Lifestyle Pakket
                                  Radio Concert
                                  xenon + LED
                                  chroom omlijsting

levering, juni

proficiat met de bestelling

weet je toevallig nie of der LED achterlichten mogelijk zijn??????

Comment

foto's niet gezien, ze hebben ze zelf nog niet, maar er was een verkoper die hem in RLF gezien had, die zei dat hij even mooi was of de A5, dus ja we gaan zien he
                                    Euh, lijkt me logisch dat een verkoper zegt dat ie mooi is, alles voor een verkoop hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
                                      proficiat met de bestelling

weet je toevallig nie of der LED achterlichten mogelijk zijn??????
                                      geen idee, sorry

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                                        Euh, lijkt me logisch dat een verkoper zegt dat ie mooi is, alles voor een verkoop hé.
                                        klopt maar ik ben er vrij gerust in hoor

Comment

• Zou dat te gewaagd zijn om een zwarte A4 mét titanoptic 7 spaaks velgen te nemen?
                                          Komen de velgen niet beter uit met de gewone kleur ?
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X