Oorspronkelijk geplaatst door Static
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichtenzou ze achteraf willen laten opplaatsen. Ik vermoed dat dat beschikbaar is als wisselstuk mocht ge uwe voorbumper es aan frieten rijden??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenJa er zijn er wel meer hier op het forum die spreken van het sline exterieur pakket achteraf te plaatsen, is blijkbaar ook goedkoper... Kvind het persoonlijk een beetje zot van nieuwe bumpers te zetten op een nieuwe auto, tenzij zoals ge zegt, je hem ens int frut rijdt... Maar toch hopen dat dat niet voorvalt...
Kan je redenering niet zo goed volgen, je geeft dus blijkbaar graag geld uit :-D
Dat pakket is gewoon plug en play hoor en via Audi is dit zoals de meeste opties belachelijk duur.
Alleen heb je nu nog es extra de originele bumpers die je evt via ebay nog es kunt verkopen.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenKan je redenering niet zo goed volgen, je geeft dus blijkbaar graag geld uit :-D
Dat pakket is gewoon plug en play hoor en via Audi is dit zoals de meeste opties belachelijk duur.
Alleen heb je nu nog es extra de originele bumpers die je evt via ebay nog es kunt verkopen.
Maar heb geen verstand van zo aftermarket aanpassingen. Voor zover ik weet moet je dat ergens bestellen zo bumpers, die laten lakken, en dan laten plaatsen als je zelf niet zo handig bent... Ben je toch ook al snel wat euro's kwijt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk BerichtenVoila bestelling geplaatst
Audi A4 Avant 2008 S-Line Lavagrijs
136 PK, manueel 6
Lifestyle Pakket
Radio Concert
xenon + LED
chroom omlijsting
levering, juni
Mooie configuratie.Heb je al foto's van de avant mogen zien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk BerichtenVoila bestelling geplaatst
136 PK, manueel 6
Lifestyle Pakket
Radio Concert
xenon + LED
chroom omlijsting
levering, juni
Ik wacht toch nog even want uit ervaring weet ik dat alles nog niet op punt is in het begin zoals pakketten, velgen enz...Last edited by E90N; 19/01/2008, 19:39.Sintruin till I die
Comment
-
136 PK, manueel 6
Lifestyle Pakket
Radio Concert
xenon + LED
chroom omlijsting
levering, juni
Hoop dat wij ook snel gaan, eerst nog examens afwerken
Comment
-
136 PK, manueel 6
Lifestyle Pakket
Radio Concert
xenon + LED
chroom omlijsting
levering, juni
Grts.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenBesteld zonder de auto IRL te zien ????
Ik wacht toch nog even want uit ervaring weet ik dat alles nog niet op punt is in het begin zoals pakketten, velgen enz...
wel, een van de verkopers had hem gezien en die zei dat hij zeer knap was, dus ik ben er vrij gerust in.
pakketen zijn zelfde voor avant als voor berline zeiden ze in de garage
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk BerichtenProficiat, waarschijnlijk heb je dan ook niet kunnen kiezen uit velgen?
Grts.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenProficiat!
Mooie configuratie.Heb je al foto's van de avant mogen zien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenKan je redenering niet zo goed volgen, je geeft dus blijkbaar graag geld uit :-D
Alleen heb je nu nog es extra de originele bumpers die je evt via ebay nog es kunt verkopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenOm alle misverstanden uit de wereld te helpen, ik zou enkel de chromen kapjes rond de mistlichten achteraf plaatsen en niet de hele bumper. Dat zou ik op een nieuwe wagen ook een zotte kost vinden..
Denk wel dat je in een tuningshop zo dingen ook wel kan vinden, wel pas zodra de A4 al wat langer uit is...
Comment
-
136 PK, manueel 6
Lifestyle Pakket
Radio Concert
xenon + LED
chroom omlijsting
levering, juni
proficiat met de bestelling
weet je toevallig nie of der LED achterlichten mogelijk zijn??????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenfoto's niet gezien, ze hebben ze zelf nog niet, maar er was een verkoper die hem in RLF gezien had, die zei dat hij even mooi was of de A5, dus ja we gaan zien he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichtenproficiat met de bestelling
weet je toevallig nie of der LED achterlichten mogelijk zijn??????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenEuh, lijkt me logisch dat een verkoper zegt dat ie mooi is, alles voor een verkoop hé.
Comment
Comment