Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
    Jij hebt een mooi leasebudget denk ik.
    Bwa zit wel 'n stuk over budget, plus moet mijne baas 't nog goedkeuren
    ----------------------------------------------------------------------------------
    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
    Pictures here: BMW 7 Series
    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
    It might need half a starsystem to turn around,
    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Wel ik zit nu aan 7.5% en top v mijn budget +/-36000, maar ik ben op zoek naar deal voor xenon want die zitten er niet in en ik vind het belachelijk duur 1000Euro voor lampen. Maar ze zijn mooi

Oorspronkelijk geplaatst door TUBE Bekijk Berichten
      Wat wil je juist ?? ( ben wel geen verkoper )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
        Deze middag gaan testrijden met de nieuwe A4, zowel de 2.0TDi als de 2.7TDi MultiTronic met DriveSelect...

Mijn E46 320Cd is aan vervanging toe, en die A4 lijkt me wel wat...

Spec zou zijn:

2.0TDi 136PK
        MultiTronic
        Multifunctie Sportstuur voor MultiTronic
        Audi SoundSystem
        Audi Music Interface
        Uitgebreide GSM voor SIM Access
        Lifestyle Plus (Full GPS)
        Lounge (Milano leer)
        Drive Select
        Xenons
        Sportzetels
        Zonder Kentekens
        Waarschijnlijk Arubablauw, en creme interieur
        Wat was uw ervaring met Drive Select?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten
          Wel ik zit nu aan 7.5% en top v mijn budget +/-36000, maar ik ben op zoek naar deal voor xenon want die zitten er niet in en ik vind het belachelijk duur 1000Euro voor lampen. Maar ze zijn mooi
          36.000 ? 28.440 excl. btw + 7.5% = 30.573+21% btw = 36.993.33euro dat je kan besteden aan je auto Lifestyle plus, lounge pack, xenon en dan heb je nog over om je favoriete opties erbij te nemen.

Ik heb er dan zwarte dakhemel, verlichtingskit en verchroomde vensteromleisting bij genomen en zit op 36.850 en daar dan de korting vanaf dat zou toch moeten lukken mijn gedacht.

Mvg. Ed

Comment

• Heb de nieuwen A4 berline 136 pk = € 34.000 BTW incl. ( korting 7% op naakte basisprijs zonder BTW) met pack plus en pack lounge + gsm voorbereiding en hologram inleg. Maar heb geen LED meer kunnen nemen omdat het budget ( € 32.000 ) al was overschreden en de baas vond het welletjes.
            Last edited by ; 24/01/2008, 23:18.

Comment

• ik betaal +/- 37000incl. voor:

A4 AVANT 2.0 tdi
              Lounge pack
              lifestyle plus pack

en als bijkomende opties:

Inlegplaatjes in aluminium 'Hologramme'
              Verlichtingspakket
              Verchroomde vensteromlijsting
              Hill Hold Assist
              Opberg module
              Sportvering
              Multifunctie sportstuur
              Audi Soundsystem
              Audi Music Interface
              Alu velgen "7 Spaken Structure"

geloof mij de 1000 voor xenon kan er echt ni meer af

Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk Berichten
              36.000 ? 28.440 excl. btw + 7.5% = 30.573+21% btw = 36.993.33euro dat je kan besteden aan je auto Lifestyle plus, lounge pack, xenon en dan heb je nog over om je favoriete opties erbij te nemen.

Ik heb er dan zwarte dakhemel, verlichtingskit en verchroomde vensteromleisting bij genomen en zit op 36.850 en daar dan de korting vanaf dat zou toch moeten lukken mijn gedacht.

Mvg. Ed

Comment

• Ik zag juist in hasselt een A4 rijden...

En ik moet zondag naar Kortenberg voor een testrit omdat mijn garage er geen heeft...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk Berichten
                  Heeft iemand meer nieuws over de 120pk versie.
                  Wanneer is deze beschikbaar?
                  Is het werkelijk een andere motor of enkel beperk vermogen?
                  Ik moet wachten op dit model eer het bedrijf waar ik werk de nieuwe A4 als bedrijfswagen opneemt ...
                  Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                  Deze wordt beschikbaar in 1e kwartaal van 2008 !
                  Ter info; heb op het autosalon vernomen dat deze beschikbaar zou worden in juni 2008. Prijzen kon men mij niet geven. Het zou gaan om dezelfde motor. Nog even geduld dus!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kurt_16VM Bekijk Berichten
                    Ter info; heb op het autosalon vernomen dat deze beschikbaar zou worden in juni 2008. Prijzen kon men mij niet geven. Het zou gaan om dezelfde motor. Nog even geduld dus!
                    hmm in de garage zeiden ze pas einde 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TUBE Bekijk Berichten
                      Ik heb bij mijn aankoop van de A4 berline 2.0 TDI bij Audi in G'bergen ( zie mijn review met voorstelling hier iets hoger ) 7% gekregen. Eerst kreeg ik 6% maar dan de ene tegen de andere uitgespeeld. En geloof me ze verkopen allemaal graag. Het gaar hier wel over + 34 K als ze kunnen verkopen aan jou. Ook is het al een fors bedrag voor een middenklasse wagen en bedrijven beginnen een beetje de vinger op de knip te houden gezien de huidige economische situatie. Het is niet meer zoals vroeger dat de bedrijven maar mooie budgetten vrijgaven.
                      Inderdaad ik heb ook 35k uitgegeven, maar als ik dit forum lees is alles vanzelfsprekend er worden accessoires opgenoemd tot boven de 45k dit is wel heel veel geld.
                      Ben heel tevreden met mijn budget en hoop de volgende jaren goed door te komen.

Comment

• Inderdaad die indruk begon ik ook te krijgen. Want er is een verschil tussen de configuratie van je dromen en die van de werkelijkheid die moet betaald worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
                          Wat was uw ervaring met Drive Select?
                          In combinatie met de automaat is het zalig auto veranderd compleet van karakter
                          Heb natuurlijk maar heel even kunnen testrijden, maar denk dat 't op lange ritten wel 'n extra comfort zal geven, en op wegeltjes in de ardennen lekker sportief
                          Plus, in combinatie met de GPS heb je 'n individueel menu Perfect om op de snelweg in Sport mode voor motor en automaat te rijden, maar wel met zachte ophanging
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                            In combinatie met de automaat is het zalig auto veranderd compleet van karakter
                            Heb natuurlijk maar heel even kunnen testrijden, maar denk dat 't op lange ritten wel 'n extra comfort zal geven, en op wegeltjes in de ardennen lekker sportief
                            Plus, in combinatie met de GPS heb je 'n individueel menu Perfect om op de snelweg in Sport mode voor motor en automaat te rijden, maar wel met zachte ophanging
                            Als ik het zo lees, is het z'n geld precies wel waard?

Wat gebeurt er met de instelling voor de versnellingsbak als je een handgeschakelde neemt? Wat verandert er specifiek aan het schakelen? Want je schakelt dan toch zelf..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                              Als ik het zo lees, is het z'n geld precies wel waard?

Wat gebeurt er met de instelling voor de versnellingsbak als je een handgeschakelde neemt? Wat verandert er specifiek aan het schakelen? Want je schakelt dan toch zelf..
                              Dan verandert er niets... in dit geval enkel verandering mogelijk ophanging, motor en stuur...

Comment

Dan verandert er niets... in dit geval enkel verandering mogelijk ophanging, motor en stuur...
                                Oke bedankt

Comment

• die ledjes voorin trekken echt op niks....

De automobielsector zit zonder inspiratie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                    die ledjes voorin trekken echt op niks....

De automobielsector zit zonder inspiratie
                                    Gelukkig dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, ik vind ze mooi

Comment

Weet iemand welke GSM's SIM Access Profile hebben? Dit heb je nog voor de bluetooth-telefooninstallatie die 1040€ kost... (voor die andere niet...)

grts.
                                      Onder andere Nokia's met OS S60
                                      Last edited by ; 27/01/2008, 21:05.

Comment

• Nog wat mooie pics gevonden

Comment

• Heeft er iemand soms een foto van de A4 met Milano leder in Mustangbruin?
                                          Ben sterk aan 't twijfelen om dit in combinatie met lavagrijs te nemen. Maar zou dit graag toch eerst is zien.

(heb al gekenen op de cc van audi.de, maar das maar een gerenderde image...)

Comment

Working...
                                          X