Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
-
Wel ik zit nu aan 7.5% en top v mijn budget +/-36000, maar ik ben op zoek naar deal voor xenon want die zitten er niet in en ik vind het belachelijk duur 1000Euro voor lampen. Maar ze zijn mooi
Oorspronkelijk geplaatst door TUBE Bekijk BerichtenWat wil je juist ?? ( ben wel geen verkoper )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenDeze middag gaan testrijden met de nieuwe A4, zowel de 2.0TDi als de 2.7TDi MultiTronic met DriveSelect...
Mijn E46 320Cd is aan vervanging toe, en die A4 lijkt me wel wat...
Spec zou zijn:
2.0TDi 136PK
MultiTronic
Multifunctie Sportstuur voor MultiTronic
Audi SoundSystem
Audi Music Interface
Uitgebreide GSM voor SIM Access
Lifestyle Plus (Full GPS)
Lounge (Milano leer)
Drive Select
Xenons
Sportzetels
Zonder Kentekens
Waarschijnlijk Arubablauw, en creme interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk BerichtenWel ik zit nu aan 7.5% en top v mijn budget +/-36000, maar ik ben op zoek naar deal voor xenon want die zitten er niet in en ik vind het belachelijk duur 1000Euro voor lampen. Maar ze zijn mooi
Ik heb er dan zwarte dakhemel, verlichtingskit en verchroomde vensteromleisting bij genomen en zit op 36.850 en daar dan de korting vanaf dat zou toch moeten lukken mijn gedacht.
Mvg. Ed
Comment
-
Heb de nieuwen A4 berline 136 pk = € 34.000 BTW incl. ( korting 7% op naakte basisprijs zonder BTW) met pack plus en pack lounge + gsm voorbereiding en hologram inleg. Maar heb geen LED meer kunnen nemen omdat het budget ( € 32.000 ) al was overschreden en de baas vond het welletjes.
Comment
-
ik betaal +/- 37000incl. voor:
A4 AVANT 2.0 tdi
Lounge pack
lifestyle plus pack
en als bijkomende opties:
Inlegplaatjes in aluminium 'Hologramme'
Verlichtingspakket
Verchroomde vensteromlijsting
Hill Hold Assist
Opberg module
Sportvering
Multifunctie sportstuur
Audi Soundsystem
Audi Music Interface
Alu velgen "7 Spaken Structure"
geloof mij de 1000 voor xenon kan er echt ni meer af
Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk Berichten36.000 ? 28.440 excl. btw + 7.5% = 30.573+21% btw = 36.993.33euro dat je kan besteden aan je auto Lifestyle plus, lounge pack, xenon en dan heb je nog over om je favoriete opties erbij te nemen.
Ik heb er dan zwarte dakhemel, verlichtingskit en verchroomde vensteromleisting bij genomen en zit op 36.850 en daar dan de korting vanaf dat zou toch moeten lukken mijn gedacht.
Mvg. Ed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk BerichtenHeeft iemand meer nieuws over de 120pk versie.
Wanneer is deze beschikbaar?
Is het werkelijk een andere motor of enkel beperk vermogen?
Ik moet wachten op dit model eer het bedrijf waar ik werk de nieuwe A4 als bedrijfswagen opneemt ...Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDeze wordt beschikbaar in 1e kwartaal van 2008 !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kurt_16VM Bekijk BerichtenTer info; heb op het autosalon vernomen dat deze beschikbaar zou worden in juni 2008. Prijzen kon men mij niet geven. Het zou gaan om dezelfde motor. Nog even geduld dus!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TUBE Bekijk BerichtenIk heb bij mijn aankoop van de A4 berline 2.0 TDI bij Audi in G'bergen ( zie mijn review met voorstelling hier iets hoger ) 7% gekregen. Eerst kreeg ik 6% maar dan de ene tegen de andere uitgespeeld. En geloof me ze verkopen allemaal graag. Het gaar hier wel over + 34 K als ze kunnen verkopen aan jou. Ook is het al een fors bedrag voor een middenklasse wagen en bedrijven beginnen een beetje de vinger op de knip te houden gezien de huidige economische situatie. Het is niet meer zoals vroeger dat de bedrijven maar mooie budgetten vrijgaven.
Ben heel tevreden met mijn budget en hoop de volgende jaren goed door te komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk BerichtenWat was uw ervaring met Drive Select?
Heb natuurlijk maar heel even kunnen testrijden, maar denk dat 't op lange ritten wel 'n extra comfort zal geven, en op wegeltjes in de ardennen lekker sportief
Plus, in combinatie met de GPS heb je 'n individueel menu Perfect om op de snelweg in Sport mode voor motor en automaat te rijden, maar wel met zachte ophanging----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenIn combinatie met de automaat is het zalig auto veranderd compleet van karakter
Heb natuurlijk maar heel even kunnen testrijden, maar denk dat 't op lange ritten wel 'n extra comfort zal geven, en op wegeltjes in de ardennen lekker sportief
Plus, in combinatie met de GPS heb je 'n individueel menu Perfect om op de snelweg in Sport mode voor motor en automaat te rijden, maar wel met zachte ophanging
Wat gebeurt er met de instelling voor de versnellingsbak als je een handgeschakelde neemt? Wat verandert er specifiek aan het schakelen? Want je schakelt dan toch zelf..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenAls ik het zo lees, is het z'n geld precies wel waard?
Wat gebeurt er met de instelling voor de versnellingsbak als je een handgeschakelde neemt? Wat verandert er specifiek aan het schakelen? Want je schakelt dan toch zelf..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk BerichtenDan verandert er niets... in dit geval enkel verandering mogelijk ophanging, motor en stuur...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtendie ledjes voorin trekken echt op niks....
De automobielsector zit zonder inspiratie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk BerichtenWeet iemand welke GSM's SIM Access Profile hebben? Dit heb je nog voor de bluetooth-telefooninstallatie die 1040€ kost... (voor die andere niet...)
grts.
Comment
-
Comment
Comment