Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk Berichtenik heb de mijne besteld 24/11/07 en heb vandaag nog de dealer aan de lijn gehad en heeft mij nogmaals bevestigd dat de productieweek onveranderd is gebleven (week 13).
heeft hij een reden gegeven ?
heb je nog aanpassingen laten doen ?
Ik had hem eerst op 16/12 besteld, maar toen kwam ineens de multitronic voor de 2.0, dus heb ik dit laten veranderen... Maar weet niet goed wat ze toen gedaan hebben, want kon zijn dat ze een nieuwe moesten bestellen als het aanpassen niet meer ging!
Dus weet niet wat nu juist de reden is, ze zei gewoon van "hij is een maandje opgeschoven".
week 13 en besteld op 24/11? Hier zijn er op het forum die half december besteld hebben en in week 12 zitten
Comment
-
heb nog een aanpassing laten doen ; zal daarmee zijn
ze kunnen aanpassingen doen zonder verlenging van periode zolang in hun systeem geen productieweek staat. Van zodra die erin staat en je wil nog een aanpassing laten doen wordt hij achteruit geschoven in het process.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk Berichtenheb nog een aanpassing laten doen ; zal daarmee zijn
ze kunnen aanpassingen doen zonder verlenging van periode zolang in hun systeem geen productieweek staat. Van zodra die erin staat en je wil nog een aanpassing laten doen wordt hij achteruit geschoven in het process.
Hoop dat die multitronic de moeite is, normaal had ik hem begin april
Nu heb ik hem half mei pas, en zit tot eind mei in China
Ze zei wel uitdrukkelijk dat het voorlopige informatie was... maar de datum zal zeker niet naar voor schuiven vrees ik, integendeel
Comment
-
Week 4 productie en week 6 levering komt uit het online systeem van dealer.
De inschrijvingsdocumenten komen normaal gezien binnen voor de wagen. Van zodra deze binnen zijn worden ze verstuurd naar de leasing (in mijn geval) die dan online de plaat aanvraagd. Normaal gezien heb je je roze kaart en plaat de dag na de aanvraag bij online DIV. Dan moet de leasing de platen naar de dealer sturen die tegen dan (hopelijkà de auto heeft klaar staan voor aflevering.
Ik hoop op een snelle procedure maar met de leasingmijen de dag van vandaag weet je nooit. Zo heeft bij Athlon mijn nummerplaat van mijn vorige firmawagen eens twee weken op ne bureau gelegen voor ze hem opstuurden naar den dealer!!!
Ik zou hem toch graag als eerste op het forum willen tonen dus ik hoop nog steeds op begin week 7..
Comment
-
Hier een linkje van een intres. site voor de a4b8 : aftermarket installatie voor mmi en gsm en zelfs gps .
leuk misschien , als je een wagen gekocht hebt die al in pre-bestelling stond , zoals die van mij .
@ static : slaap idd ook al een maand niet meer goed. t'is raar , en dat voor een auto !
greets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenDe mijne zou zijn gemaakt in week 4 met levering week 6. Nog even op de tanden bijten en volgende week es bellen om te informeren.
Hopelijk is hij ook niet opgeschoven..
Geduld is een schone deugd!
ik kreeg inderdaad de maandagmorgen een telefoontje,DE AUTO WAS BINNEN,en ben hem vandaag zo gelukkig als een klein kind gaan halen.
ik heb hem dus besteld op 10 november en de verkoper-mijn allerbeste vriend nu...-beloofde op dat moment februari en ik moet zeggen,hij heeft meer dan woord gehouden,ben maar gewone particulier,heb gene langen arm,was in die garage zelfs nog geen client geweest.
ik wil ook nog meedelen aan static en co niet te panikeren bij de sportveren die er niet inzitten,hij staat ook mooi zonder maar met is natuurlijk nog altijd iets sportiever maar ik ga nog afwachten.(de starvelgen en de auto in zwart prachtig)
mannen,heb geduld,het is echt de moeite waard en hoop dat jullie ook hem misschien wat vroeger mogen ontvangen
mijn speciale dank aan TOP MOTORS IN WEVELGEM voor de méér dan correcte afhandeling van mijn bestelling,nooit meegemaakt dat een dealer en uiteindelijk de verkoper zo zijn woord nakomt,chapeau er bestaan nog eerlijke mensen...gr de langen
Comment
-
@ de langen
proficiat . en veel plezier ermee .
heb idd een jaar of 4 geleden ook een touran 2.0tdi besteld bij top motors, en moet zeggen dat de service "top" was .
toch mijn nieuwe a4 bij delbar besteld ,omdat ze een testwagen 2.0 tdi hadden, en een inspanning gedaan hebben ivm korting .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de langen Bekijk Berichteneven geduld mannen:ik heb zaterdag hem voor de eerste keer proef gereden bij mijn dealer(de verkoper had mij 14 dagen geleden gezegd dat hij de eerste week van februari ging binnen zijn),zei de bevallige secretaresse mij doodleuk dat zij zag op de computer dat hij reeds OP DE CAMION STOND en waarschijnlijk maandag(gisteren dus) ging arriveren.
ik kreeg inderdaad de maandagmorgen een telefoontje,DE AUTO WAS BINNEN,en ben hem vandaag zo gelukkig als een klein kind gaan halen.
ik heb hem dus besteld op 10 november en de verkoper-mijn allerbeste vriend nu...-beloofde op dat moment februari en ik moet zeggen,hij heeft meer dan woord gehouden,ben maar gewone particulier,heb gene langen arm,was in die garage zelfs nog geen client geweest.
ik wil ook nog meedelen aan static en co niet te panikeren bij de sportveren die er niet inzitten,hij staat ook mooi zonder maar met is natuurlijk nog altijd iets sportiever maar ik ga nog afwachten.(de starvelgen en de auto in zwart prachtig)
mannen,heb geduld,het is echt de moeite waard en hoop dat jullie ook hem misschien wat vroeger mogen ontvangen
mijn speciale dank aan TOP MOTORS IN WEVELGEM voor de méér dan correcte afhandeling van mijn bestelling,nooit meegemaakt dat een dealer en uiteindelijk de verkoper zo zijn woord nakomt,chapeau er bestaan nog eerlijke mensen...gr de langen
leuk om te horen, de mijne komt ook van daar, alleen is het een Avant, dus levering is nog niet voor morgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de langen Bekijk Berichtenik kreeg inderdaad de maandagmorgen een telefoontje,DE AUTO WAS BINNEN,en ben hem vandaag zo gelukkig als een klein kind gaan halen.
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDie mustangbruine kleur is supergeil !
Benieuwd of ze ook met de S-Line zetels bestelbaar worden
Comment
Comment