Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
nog een paar foto's[
quote=PATTE;2444811]Een foto an de avant[/quote]Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
vooraanzicht
Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk Berichtennog een paar foto's[
quote=PATTE;2444811]Een foto an de avant
Comment
-
Comment
-
Side AssistBijgevoegde Bestanden
Comment
-
AMS testte 11 middenklassers.
Rangschikking:
1. Audi A4 1.8 TFSI
2. VW Passat 1.8 TSI
3. Mercedes C 180 Kompressor
4. Ford Mondeo 2.0
5. BMW 318i
6. Renault Laguna 2.0
7. Mazda 6 2.0
8. Opel Vectra 2.2
9. Saab 9-3 1.8t
10. Peugeot 407
11. Chrysler Sebring 2.0
Details: http://www.auto-motor-und-sport.de/t..._site_number=2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk BerichtenEen foto an de avant
Helaas geen foto maar dat zijn slechts impressies.
Er is trouwens een topic voor de avant:
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=18164
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenAMS testte 11 middenklassers.
Rangschikking:
1. Audi A4 1.8 TFSI
2. VW Passat 1.8 TSI
3. Mercedes C 180 Kompressor
4. Ford Mondeo 2.0
5. BMW 318i
6. Renault Laguna 2.0
7. Mazda 6 2.0
8. Opel Vectra 2.2
9. Saab 9-3 1.8t
10. Peugeot 407
11. Chrysler Sebring 2.0
Details: http://www.auto-motor-und-sport.de/t..._site_number=2
Het puntenverschil tussen de eerste 3 is niet zo enorm, maar toch (juist) genoeg voor een eerste plaats..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenSwel klote, dat het minimum 20" is. 20" vind ik véél te groot, 19" is juist perfect imo. Maar misschien kan je ze wel verkrijgen via D'Ieteren? Dus niet op de bestelbon van de A5, gewoon een aparte factuur ofzo.. (Weet niet precies in hoeverre dit mogelijk is, het is maar een idee).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenAlles is mogelijk. Maar je betaalt er de juiste prijs voor. En die is niet mals Ik neig nu meer en meer naar de S5-velg, maar dan in replica (maar toch volwaardig materiaal). En dan de 20-spakige af-fabriek nemen.
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHoe zit dat met de gesproken talen van de GPS? Zit er bij deze versie Nederlands bij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenThnx ! Kan de CC niet openen vanop het werk
Goed dat Nederlands er ook bijstaat. Bij de vorige versie (B7), was er geen Nederlands beschikbaar als ik me niet vergis. Ofwel was het de B6..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenGgd
Goed dat Nederlands er ook bijstaat. Bij de vorige versie (B7), was er geen Nederlands beschikbaar als ik me niet vergis. Ofwel was het de B6..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Comment
-
Dus je wil gewoon zeggen dat Audi nog niet 't patserige imago heeft dat de andere wél hebben.
Komaan, die plaatsen zijn verre van representatief van wat er zich in autoland afspeelt.
In realiteit kan een A8 zich best met een 7'er of S meten, een A6 met een 5'er of E, een A5 met een 3'er Coupé of CLK,... . De door jouw geqoute foto's maken dat overigens eens te meer duidelijk... dat interieur vs. 't interieur van een C of 3'er ? Ik weet wat kiezen.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beemer01 Bekijk BerichtenQua kwaliteit ga ik ermee akkoord dat Audi goeie auto's bouwt. Ik heb met de vorige versie van de A4 Avant gereden. Het model van voor de facelift dat er veel beter uitzag naar mijn mening.
Op die plaatsen komt het vooral op imago aan.
Comment
Comment