Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dieterdp was me te snel af, ik had er al de AutoGids bijgehaald van een tijdje geleden
Inderdaad, en je moet er dan nog eens de BIV bijtellen. Want voor een gewone 163 pk betaal je €1239,00 zoals je al gezegd had. En voor een 136 pk betaal je er maar €495,00. Das toch ook €744,00 verschil..
Maar als je hem een vitaminekuur geeft en je speelt het spel eerlijk, dan betaal je die biv ook
Heeft iemand foto's van de sportzetels? Of zijn dit dezelfde zetels als op de S-Line?
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
--------------------------------------------------------------------------------------------
Waarom Valcona?
Aangezien 't een leasewagen zou worden zal't wel bij Milano blijven...
Waarom Valcona?
Aangezien 't een leasewagen zou worden zal't wel bij Milano blijven...
Het Milano leder voelt wat plastiekerig aan (eigen ondervindig) en naar het schijnt zie je er snel gebruikssporen op. Reden waarom ik sowieso voor alcantara zou gaan.
Het Milano leder voelt wat plastiekerig aan (eigen ondervindig) en naar het schijnt zie je er snel gebruikssporen op. Reden waarom ik sowieso voor alcantara zou gaan.
heb al gehoord,als je op alcantara vlekken maakt dat ze er bijna niet uitgaan?(weet niet of het klopt)
heb al gehoord,als je op alcantara vlekken maakt dat ze er bijna niet uitgaan?(weet niet of het klopt)
valt wel mee.. Mijn vorige had alcantara sportzetels en ik had gewwon na drie jaar een toraal versleten bestuurderszetel. Dus bij intensief gebruik zie je heel snel schade..
Ik heb een vraag in verband met de airco;
op onderstaande foto van Caoinhim # 1626 staat 1 draaiknop
op al de andere foto's bv p41 # 1202 van Stradge staat de airco met 2 knoppen met aanduiding in digitale rode cijfers.
Wat is het verschil (de laatste met 3 zones ?)
Dus zonder die extra optie ziet de airco er zo uit?
Comment