Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Idd
    Dualzone zou dus niet beschikbaar zijn?

Dit wordt dus nog een optie extra, zeker omdat we op de onze al dualzone hebben..

Comment

• Er zijn blijkbaar maar weinig mensen die die extra optie van de airco nemen
      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
        Dualzone zou dus niet beschikbaar zijn?

Dit wordt dus nog een optie extra, zeker omdat we op de onze al dualzone hebben..
        Het is ofwel monozone, ofwel driezone. Waarom weet ik ook niet. Op dergelijke wagens zou het standaard al dualzone moeten zijn, met eventueel driezone als optie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Er zijn blijkbaar maar weinig mensen die die extra optie van de airco nemen
          Veeeeel te duur vind ik die optie , en wie heeft er in godsnaam 3 verschillende temperaturen nodig in een auto.

Enige reden voor mij om die optie te pakken zou zijn omdat deze er cooler uitziet, spijtig genoeg is ze hiervoor te duur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
            Er zijn blijkbaar maar weinig mensen die die extra optie van de airco nemen
            Vanaf een bepaalde motorisatie is de driezone in de prijs inbegrepen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Het is ofwel monozone, ofwel driezone. Waarom weet ik ook niet. Op dergelijke wagens zou het standaard al dualzone moeten zijn, met eventueel driezone als optie.
              Dit vind ik echt dom

Een monozone is te weinig, en een driezone en teveel. Bij onze B6 stond een dualzone er standaard op (op voorwaarde dat de 130 pk versie werd genomen).

Ik ben eens op de Duitse website gaan kijken (omdat ik op de Belgische niks vind?) en de prijs daarvan zou een €565,00 zijn. En mn vader wilt dit er echt niet voor geven. En ik versta hem, het is ook zo zot!

Comment

• Die €565,00 euro is voor deze merken eigenlijk goedkoop.

Maar het blijft veel geld. En eigenlijk is een monozone ook voldoende.
                Het is meestal niet zo dat de bestuurder 25°C wilt en de passagier 18°C, en als je dit dan neemt is het een mengeling.
                En als je maar 1 graad verschil neemt, voel je er ook niet veel van.
                ('t Is dus gewoon een mooier en uitgebreider systeem, zolang de basisairco digitaal is, dus waarbij je een specifieke temperatuur kan kiezen is dit in mijn ogen voldoende).

Comment

• Voor de Tuning-makkertjes...

B8 MTM...

B8 Sportec

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• 'k Vind die MTM velgen eigenlijk niet echt zo goed passen op nieuwe Audi's..

Op de A5 vind ik ze te simpel, idem voor deze A4.

Maar 't zijn wel superknappe dingen, vooral op een oudere S8

Comment

• Een zéér sptijge zaak wat ik hier te horen krijg over die 3 Zone Airco.
                      Zoals eerder vermeld in dit topic heb ik op mijn huidige A4 B7 de luchtkwaliteitsensor
                      die op de B8 enkel in de 3 Zone Airco te verkijgen is en daarbij véél te duur.
                      Deze opties zouden standaard erop moeten zitten punt uit.
                      Ik ben ook eens benieuwd of de produktie week 12 dus 17 maart nog steeds van toepassing is
                      op mijn bestelling want hoor toch van forum members dat de datums aan het verschuiven
                      zijn. Ik kan de druk niet meer aan help......En mijn vrouwke zeker niet

Ik heb tot op heden nog steeds niet met een nieuwe A4 B8 kunnen rijden de platen bij mijn
                      consessiehouder blijven maar acherwege en naar Kortemberg rijden is geen optie daar ik in Antwerpen werk en het te druk heb.

En dan nog een Seat krijgen als aanloopwagen hopelijk gene monovolume lol.

Grtz Ed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk Berichten
                        Een zéér sptijge zaak wat ik hier te horen krijg over die 3 Zone Airco.
                        Zoals eerder vermeld in dit topic heb ik op mijn huidige A4 B7 de luchtkwaliteitsensor
                        die op de B8 enkel in de 3 Zone Airco te verkijgen is en daarbij véél te duur.
                        Deze opties zouden standaard erop moeten zitten punt uit.
                        Ik ben ook eens benieuwd of de produktie week 12 dus 17 maart nog steeds van toepassing is
                        op mijn bestelling want hoor toch van forum members dat de datums aan het verschuiven
                        zijn. Ik kan de druk niet meer aan help......En mijn vrouwke zeker niet

Ik heb tot op heden nog steeds niet met een nieuwe A4 B8 kunnen rijden de platen bij mijn
                        consessiehouder blijven maar acherwege en naar Kortemberg rijden is geen optie daar ik in Antwerpen werk en het te druk heb.

En dan nog een Seat krijgen als aanloopwagen hopelijk gene monovolume lol.

Grtz Ed
                        Je kan ook voor zaterdag een testrit aanvragen hoor
                        ----------------------------------------------------------------------------------
                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                        Pictures here: BMW 7 Series
                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                        It might need half a starsystem to turn around,
                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• nog een Seat krijgen als aanloopwagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                            nog een Seat krijgen als aanloopwagen?
                            Nog effe op mijn tanden bijten tot eind maart ik hoop dat het een Leon zal zijn.
                            Onze firma koopt namelijk de wagens dus huren ze even een Seat van bij de buren.(garage er neven)

Die chrome sierstukken voor op de uitlaat zijn wel leuk.

Mvg. Ed

Comment

• standaarduitrusting :
                              electronische klimaatregeling monozone met zonnestandafhankelijke regeling.
                              Ontwasemingsroosters voor de voorruit en de zijruiten vooraan, verstelbare ventilatieopeningen in het instrumentenbord, ventilatieopneningen in de voetruimte voor- en achteraan, links en rechts.
                              stof -en pollenfilter.
                              regeling van de temperatuur en de ventilatiesnelheid opgeslagen in de contactsleutel (tot 4 verschillende sleutels).

optie :
                              electronische klimaatregeling 3 zones met zonnestandsafhankelijke werking.
                              temperatuur en ventilatie gescheiden regelbaar voor de bestuurder en de voorste passagier.
                              digitale temperatuuraanduiding vooraan.
                              bedieningseenheid voor de temperatuur achteraan.
                              indirecte ventilatie.
                              stof- en pollenfilter, luchtkwaliteits- en vochtigheidssensor.
                              (met licht- en regensensor).
                              prijs 680,00 zonder BTW en 822,80 met BTW

PS : ik heb op mail de volledige lijst met de standaarduitrustingen alsook de lijst met al de opties met hun codes en de prijzen zonder en met BTW alsook de paketten (samenstelling en prijzen) voor wie het wenst.

Comment

• die mail is welkom

Comment

• idd, zou je mij ook die mail kunnen sturen?
                                  thx!

Comment

• Besteld!!

Zo de kogel is door de kerk!

Audi A4 is besteld!
                                    Als leaseauto in NL (ding is hier echt een stuk duurder!!!) dus beperkte ruimte maar toch wel tevreden
                                    Audi A4 1.8 TFSI
                                    De Audi A4 Pro Line Business bestaat uit:
                                    - Diefstalarm
                                    - Audi radio/cd navigatiesysteem
                                    - Audi Soundsystem
                                    - Middenarmsteun vóór
                                    - Telefoonvoorbereiding
                                    - Multifunctioneel lederen 4-spaaks stuurwiel
                                    Kleur zwart
                                    Additioneel:
                                    Lichtmetalen velgen: te bepalen bij aflevering
                                    B&O soundsysteem
                                    Sierlijsten
                                    Sportonderstel
                                    Arcana bekleding
                                    Regensensor
                                    Hillhold functie

Helaas geen budget voor xenon (1700 eu) dvd navi (meerprijs1800eu) of airco (850eu)
                                    Vind ook wel dat ze deze opties erg hoog geprijsd hebben!

Ben benieuwd wat de levertijd wordt!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk Berichten
                                      PS : ik heb op mail de volledige lijst met de standaarduitrustingen alsook de lijst met al de opties met hun codes en de prijzen zonder en met BTW alsook de paketten (samenstelling en prijzen) voor wie het wenst.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                                      die mail is welkom
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                      idd, zou je mij ook die mail kunnen sturen?
                                      thx!
                                      Die prijslijst is bij mij ook van harte welkom. Alvast bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiblack A4 Bekijk Berichten
                                        Zo de kogel is door de kerk!

Audi A4 is besteld!
                                        Als leaseauto in NL (ding is hier echt een stuk duurder!!!) dus beperkte ruimte maar toch wel tevreden
                                        Audi A4 1.8 TFSI
                                        De Audi A4 Pro Line Business bestaat uit:
                                        - Diefstalarm
                                        - Audi radio/cd navigatiesysteem
                                        - Audi Soundsystem
                                        - Middenarmsteun vóór
                                        - Telefoonvoorbereiding
                                        - Multifunctioneel lederen 4-spaaks stuurwiel
                                        Kleur zwart
                                        Additioneel:
                                        Lichtmetalen velgen: te bepalen bij aflevering
                                        B&O soundsysteem
                                        Sierlijsten
                                        Sportonderstel
                                        Arcana bekleding
                                        Regensensor
                                        Hillhold functie

Helaas geen budget voor xenon (1700 eu) dvd navi (meerprijs1800eu) of airco (850eu)
                                        Vind ook wel dat ze deze opties erg hoog geprijsd hebben!

Ben benieuwd wat de levertijd wordt!!!
                                        Middenarmsteun vóór

dit is toch standaard????

Comment

• Joehoe, morgen 14u afhaling nieuwe A4!
                                          Ik mocht vandaag al de papieren afhalen...

Comment

Working...
                                          X